Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Procedur i Skryptów w Zespole Trenerów
- przygotowywanie i aktualizacja dokumentów obowiązujących we wszystkich Działach Biura Sprzedaży i Obsługi Klienta m.in. procedur, instrukcji, skryptów, programów konkursów, baz danych, materiałów szkoleniowych
- monitorowanie wdrażania jakości i efektywności zmian w dokumentach i procesach
-przygotowywanie raportów i analiz dotyczących funkcjonowania dokumentów
-współpraca przy optymalizowaniu procesów we wszystkich Działach Biura Sprzedaży
i Obsługi Klienta
- sporządzanie ogłoszeń rekrutacyjnych i pomoc w zakresie rekrutacji i wdrażania nowych pracowników
- dbanie o komunikację w Biurze Sprzedaży i Obsługi Klienta (m.in. zmiany w dokumentach, zmiany personalne aktualności firmowe, wprowadzane zmiany w procesach, konkursy, zmiany produktowe i taryfowe itp.)
- współpraca z Działem HR w ramach dbania o jakość komunikacji wewnętrznej oraz wdrażanych programów rozwojowych
- monitorowanie wdrażania jakości i efektywności zmian w dokumentach i procesach
-przygotowywanie raportów i analiz dotyczących funkcjonowania dokumentów
-współpraca przy optymalizowaniu procesów we wszystkich Działach Biura Sprzedaży
i Obsługi Klienta
- sporządzanie ogłoszeń rekrutacyjnych i pomoc w zakresie rekrutacji i wdrażania nowych pracowników
- dbanie o komunikację w Biurze Sprzedaży i Obsługi Klienta (m.in. zmiany w dokumentach, zmiany personalne aktualności firmowe, wprowadzane zmiany w procesach, konkursy, zmiany produktowe i taryfowe itp.)
- współpraca z Działem HR w ramach dbania o jakość komunikacji wewnętrznej oraz wdrażanych programów rozwojowych
Starszy Doradca ds. Ubezpieczeń w Dziale Obsługi Klienta
- Rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie pism do Klientów oraz Instytucji
-Realizacja nałożonych planów wykonania zadań systemowych Działu Obsługi Klienta oraz wskaźników ilościowych (ilość odebranych i wykonanych telefonów, przygotowanych i zweryfikowanych dokumentów) oraz wskaźników jakościowych
(tj., standard rozmowy oraz przestrzeganie obowiązujących procedur)
-Terminowe i efektywne obsługiwanie zadań związanych z koniecznością oddzwonienia do Klienta lub wykonania modyfikacji w systemie, a przydzielonych przez Koordynatorów Działu Obsługi Klienta
-Dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji oraz standardów prowadzenia rozmów
-Aktywny udział we wdrażaniu nowych pracowników Działu Obsługi Klienta oraz wsparcie Doradców
-Prowadzenie rozmów posprzedażowych z Klientami zewnętrznymi w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
-Wspieranie Koordynatora Działu Obsługi Klienta w zarządzaniu podległym Zespołem
-Realizacja nałożonych planów wykonania zadań systemowych Działu Obsługi Klienta oraz wskaźników ilościowych (ilość odebranych i wykonanych telefonów, przygotowanych i zweryfikowanych dokumentów) oraz wskaźników jakościowych
(tj., standard rozmowy oraz przestrzeganie obowiązujących procedur)
-Terminowe i efektywne obsługiwanie zadań związanych z koniecznością oddzwonienia do Klienta lub wykonania modyfikacji w systemie, a przydzielonych przez Koordynatorów Działu Obsługi Klienta
-Dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji oraz standardów prowadzenia rozmów
-Aktywny udział we wdrażaniu nowych pracowników Działu Obsługi Klienta oraz wsparcie Doradców
-Prowadzenie rozmów posprzedażowych z Klientami zewnętrznymi w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
-Wspieranie Koordynatora Działu Obsługi Klienta w zarządzaniu podległym Zespołem
Doradca ds. Ubezpieczeń w Dziale Obsługi Klienta
-Dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji oraz standardów prowadzenia rozmów
-Realizacja nałożonych planów wykonania zadań systemowych Działu Obsługi Klienta oraz wskaźników ilościowych (ilość odebranych i wykonanych telefonów, przygotowanych i zweryfikowanych dokumentów) oraz wskaźników jakościowych
(tj., standard rozmowy oraz przestrzeganie obowiązujących procedur)
-Obsługiwanie zadań przydzielonych przez Koordynatorów Działu Obsługi Klienta
-Prowadzenie rozmów po sprzedażowych z Klientami zewnętrznymi w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
-Realizacja nałożonych planów wykonania zadań systemowych Działu Obsługi Klienta oraz wskaźników ilościowych (ilość odebranych i wykonanych telefonów, przygotowanych i zweryfikowanych dokumentów) oraz wskaźników jakościowych
(tj., standard rozmowy oraz przestrzeganie obowiązujących procedur)
-Obsługiwanie zadań przydzielonych przez Koordynatorów Działu Obsługi Klienta
-Prowadzenie rozmów po sprzedażowych z Klientami zewnętrznymi w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
Doradca ds. Ubezpieczeń w Dziale Sprzedaży
-Realizacja nałożonych planów sprzedażowych oraz wskaźników ilościowych wynikających z planu sprzedaży, jakościowych (standardu rozmowy oraz przestrzegania obowiązujących procedur)
-Prowadzenie rozmów sprzedażowych z Klientami zewnętrznymi w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
-Dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur / instrukcji oraz standardów prowadzenia rozmów sprzedażowych.
-Terminowe i efektywne obsługiwanie zadań związanych z koniecznością oddzwonienia do Klienta, a przydzielonych przez Koordynatorów Działu Sprzedaży
-Prowadzenie rozmów sprzedażowych z Klientami zewnętrznymi w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
-Dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur / instrukcji oraz standardów prowadzenia rozmów sprzedażowych.
-Terminowe i efektywne obsługiwanie zadań związanych z koniecznością oddzwonienia do Klienta, a przydzielonych przez Koordynatorów Działu Sprzedaży
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Africa
Witam,
Mało kto wie, iż nosi w sobie cząstkę Afryki codziennie… wszędzie... w dzień i w nocy!
Niewielu wie, że obcuje z Afryką rozmawiając przez telefon komórkowy, korzystając z komputera, noteboo
Attachment
Grupa dla wszystkich, których interesuje attachment-parenting (czyli rodzicielstwo oparte na więzi/przywiązaniu) i dla zatroskanych rodziców oczywiście
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Music of 50s 60s 70s
Grupa zrzeszająca fanów artystów oraz klimatu trzech najlepszych dekad muzycznych XX w.n.e.
Rodzice noszący dzieci
[url=http://pl.kangamoms.com]Chusty do noszenia dzieci[/url] i nosidełka naturalne. Tego używamy by nosząc nasze dzieci :).