Weronika Wosińska

Specjalista ds. Procedur i Skryptów, AXA DIRECT (AVANSSUR SA Oddział w Polsce)
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Specjalista I stopnia ds. Obsługi Klienta
AXA w Polsce
Specjalista ds. Procedur i Skryptów w Zespole Trenerów
- przygotowywanie i aktualizacja dokumentów obowiązujących we wszystkich Działach Biura Sprzedaży i Obsługi Klienta m.in. procedur, instrukcji, skryptów, programów konkursów, baz danych, materiałów szkoleniowych
- monitorowanie wdrażania jakości i efektywności zmian w dokumentach i procesach
-przygotowywanie raportów i analiz dotyczących funkcjonowania dokumentów
-współpraca przy optymalizowaniu procesów we wszystkich Działach Biura Sprzedaży
i Obsługi Klienta
- sporządzanie ogłoszeń rekrutacyjnych i pomoc w zakresie rekrutacji i wdrażania nowych pracowników
- dbanie o komunikację w Biurze Sprzedaży i Obsługi Klienta (m.in. zmiany w dokumentach, zmiany personalne aktualności firmowe, wprowadzane zmiany w procesach, konkursy, zmiany produktowe i taryfowe itp.)
- współpraca z Działem HR w ramach dbania o jakość komunikacji wewnętrznej oraz wdrażanych programów rozwojowych
AXA w Polsce
Starszy Doradca ds. Ubezpieczeń w Dziale Obsługi Klienta
- Rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie pism do Klientów oraz Instytucji
-Realizacja nałożonych planów wykonania zadań systemowych Działu Obsługi Klienta oraz wskaźników ilościowych (ilość odebranych i wykonanych telefonów, przygotowanych i zweryfikowanych dokumentów) oraz wskaźników jakościowych
(tj., standard rozmowy oraz przestrzeganie obowiązujących procedur)
-Terminowe i efektywne obsługiwanie zadań związanych z koniecznością oddzwonienia do Klienta lub wykonania modyfikacji w systemie, a przydzielonych przez Koordynatorów Działu Obsługi Klienta
-Dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji oraz standardów prowadzenia rozmów
-Aktywny udział we wdrażaniu nowych pracowników Działu Obsługi Klienta oraz wsparcie Doradców
-Prowadzenie rozmów posprzedażowych z Klientami zewnętrznymi w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
-Wspieranie Koordynatora Działu Obsługi Klienta w zarządzaniu podległym Zespołem
AXA w Polsce
Doradca ds. Ubezpieczeń w Dziale Obsługi Klienta
-Dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji oraz standardów prowadzenia rozmów
-Realizacja nałożonych planów wykonania zadań systemowych Działu Obsługi Klienta oraz wskaźników ilościowych (ilość odebranych i wykonanych telefonów, przygotowanych i zweryfikowanych dokumentów) oraz wskaźników jakościowych
(tj., standard rozmowy oraz przestrzeganie obowiązujących procedur)
-Obsługiwanie zadań przydzielonych przez Koordynatorów Działu Obsługi Klienta
-Prowadzenie rozmów po sprzedażowych z Klientami zewnętrznymi w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
AXA w Polsce
Doradca ds. Ubezpieczeń w Dziale Sprzedaży
-Realizacja nałożonych planów sprzedażowych oraz wskaźników ilościowych wynikających z planu sprzedaży, jakościowych (standardu rozmowy oraz przestrzegania obowiązujących procedur)
-Prowadzenie rozmów sprzedażowych z Klientami zewnętrznymi w ruchu przychodzącym i wychodzącym.
-Dbałość o wysoką jakość obsługi Klienta poprzez przestrzeganie obowiązujących procedur / instrukcji oraz standardów prowadzenia rozmów sprzedażowych.
-Terminowe i efektywne obsługiwanie zadań związanych z koniecznością oddzwonienia do Klienta, a przydzielonych przez Koordynatorów Działu Sprzedaży
Polskie Centrum Marketingowe
Konsultant Telefoniczny
-pozyskiwanie Klientów w kampaniach B2B i B2C

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Africa
Africa
Witam, Mało kto wie, iż nosi w sobie cząstkę Afryki codziennie… wszędzie... w dzień i w nocy! Niewielu wie, że obcuje z Afryką rozmawiając przez telefon komórkowy, korzystając z komputera, noteboo
Attachment
Attachment
Grupa dla wszystkich, których interesuje attachment-parenting (czyli rodzicielstwo oparte na więzi/przywiązaniu) i dla zatroskanych rodziców oczywiście
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Język giętki
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
LUBIĘ SZPILKI
LUBIĘ SZPILKI
DEMONSTRACJA ZGRABNYCH NÓG ;)
Music of 50s 60s 70s
Music of 50s 60s 70s
Grupa zrzeszająca fanów artystów oraz klimatu trzech najlepszych dekad muzycznych XX w.n.e.
Poznań
Poznań
Zapraszam wszystkich Poznaniaków i wielbicieli miasta Poznania
Prawo ubezpieczeń
Prawo ubezpieczeń
Forum wymiany poglądów na temat prawa ubezpieczeń
PrZeDsZkOlaKi
PrZeDsZkOlaKi
.......i ich małe - duże problemy...
Rodzice noszący dzieci
Rodzice noszący dzieci
[url=http://pl.kangamoms.com]Chusty do noszenia dzieci[/url] i nosidełka naturalne. Tego używamy by nosząc nasze dzieci :).
Ubezpieczenia Direct
Ubezpieczenia Direct
Wszystko o ubezpieczeniach direct