Umiejętności
Direct Search
Stosunki pracownicze
Tworzenie polityk HR
Rekrutacje IT
Reklama rekrutacyjna
Selekcja CV
Rekrutacja przez Internet
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
HR Manager
• Opracowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi w spółce
• Koordynowanie procesów HRowych związanych z regularną oceną pracowników oraz
rozwojem talentów
• Tworzenie, realizacja oraz administracja polityki personalnej oraz polityki wynagrodzeń i
benefitów
• Monitorowanie kluczowych wskaźników HR, identyfikowanie obszarów zmiany,
przygotowywanie rekomendacji do konkretnych działań
• Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i dobrych praktyk HR
• Podejmowanie roli biznes partnera dla managerów – doradztwo i proponowanie rozwiązań
adekwatnych do potrzeb organizacji
• Podejmowanie działań z zakresu Employer Brandingu
• Odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną firmy
• Prowadzenie projektów rekrutacyjnych wykorzystaniem nowoczesnych metod
• Opieka nad procesem wdrożenia nowych pracowników do organizacji
• Doradztwo w zakresie rozwoju pracowników i zarządzania wynikami pracy
• Budowanie zaangażowania pracowników oraz dbanie o ich odpowiedni poziom motywacji Organizacja wydarzeń integracyjnych
• Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac
• Zwalnianie pracowników
• Koordynowanie procesów HRowych związanych z regularną oceną pracowników oraz
rozwojem talentów
• Tworzenie, realizacja oraz administracja polityki personalnej oraz polityki wynagrodzeń i
benefitów
• Monitorowanie kluczowych wskaźników HR, identyfikowanie obszarów zmiany,
przygotowywanie rekomendacji do konkretnych działań
• Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i dobrych praktyk HR
• Podejmowanie roli biznes partnera dla managerów – doradztwo i proponowanie rozwiązań
adekwatnych do potrzeb organizacji
• Podejmowanie działań z zakresu Employer Brandingu
• Odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną firmy
• Prowadzenie projektów rekrutacyjnych wykorzystaniem nowoczesnych metod
• Opieka nad procesem wdrożenia nowych pracowników do organizacji
• Doradztwo w zakresie rozwoju pracowników i zarządzania wynikami pracy
• Budowanie zaangażowania pracowników oraz dbanie o ich odpowiedni poziom motywacji Organizacja wydarzeń integracyjnych
• Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac
• Zwalnianie pracowników
Młodszy specjalista
Zespół ds. programów publicznych i środowisk gospodarczych
Główne obowiązki:
• Udział w pracach dot. zaangażowania rynku finansowego w proces absorpcji środków UE w Polsce
• Udział w pracach Krajowego Punktu Kontaktowego Programu ramowego na rzecz konkurencyjności i innowacji 2007 – 2013 w tym związanych z prowadzeniem akcji informacyjno-promocyjnej nt. instrumentów inżynierii finansowej UE w Polsce
• Przygotowanie szczegółowej analizy danych uzyskanych z badania przeprowadzonego wśród polskich przedsiębiorców podczas Kampanii Informacyjnej „Wsparcie biznesu w okresie spowolnienia. W czym mogą pomóc dostępne środki unijne?”
• Sporządzenie sprawozdania z Kampanii
• Sporządzanie protokołów z cokwartalnych Sekcji Banków Spółdzielczych i Zrzeszających
• Koordynowanie procesu kwalifikacyjnego dla kandydatów na weryfikatorów Programu Priorytetowego „Efektywne wykorzystanie energii Część 3)dopłaty do kredytów na budowę domów energooszczędnych” (weryfikacja zgodności aplikacji z wymogami formalnymi Programu, płatności, kosztorysy przeprowadzenia egzaminów itd.)
Główne obowiązki:
• Udział w pracach dot. zaangażowania rynku finansowego w proces absorpcji środków UE w Polsce
• Udział w pracach Krajowego Punktu Kontaktowego Programu ramowego na rzecz konkurencyjności i innowacji 2007 – 2013 w tym związanych z prowadzeniem akcji informacyjno-promocyjnej nt. instrumentów inżynierii finansowej UE w Polsce
• Przygotowanie szczegółowej analizy danych uzyskanych z badania przeprowadzonego wśród polskich przedsiębiorców podczas Kampanii Informacyjnej „Wsparcie biznesu w okresie spowolnienia. W czym mogą pomóc dostępne środki unijne?”
• Sporządzenie sprawozdania z Kampanii
• Sporządzanie protokołów z cokwartalnych Sekcji Banków Spółdzielczych i Zrzeszających
• Koordynowanie procesu kwalifikacyjnego dla kandydatów na weryfikatorów Programu Priorytetowego „Efektywne wykorzystanie energii Część 3)dopłaty do kredytów na budowę domów energooszczędnych” (weryfikacja zgodności aplikacji z wymogami formalnymi Programu, płatności, kosztorysy przeprowadzenia egzaminów itd.)
HR assistant, Project Coordinator assistant
DConsulta Limited, Mosta, Malta
Human Resources:
• Zarządzanie i ocena napływających CV
• Planowanie oraz prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na staż
• Sporządzanie ocen oraz rekomendacji z przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych
• Komunikacja z organizacjami tj.: Malta Chamber Foundation, Malta College of Art, Science and Technology
• Planowanie spotkań
Koordynacja projektu:
• Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami firm świadczących usługi szkoleniowe, wysoko postawionymi urzędnikami państwowymi do spraw informatycznych, urzędnikami państwowymi z Centrum Rozwoju, Badań i Szkoleń (CDRT) oraz pracownikami rządowymi z Maltańskiej Agencji Technologii Informacyjnej (MITA)
• Sporządzanie notatek ze spotkań
• Koordynowanie procesu aplikacji do uczestnictwa w projekcie
• Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na uczestników projektu
• Ewaluacja rozmów kwalifikacyjnych
• Sporządzanie krótkich raportów z przeprowadzanych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na uczestników projektu
• Selekcja uczestników na poszczególne szkolenia
• Zarządzanie harmonogramem szkoleń
• Przygotowywanie szablonowych dokumentów do komunikacji z uczestnikami szkoleń (zaproszenie na szkolenie, pakiet informacyjny, informacja o nie spełnianiu formalnych wymogów do uczestnictwa w projekcie, informacje o wynikach egzaminów)
• Zarządzanie i praca na tabelach przestawnych oraz dokumentach zawierających spis wszystkich uczestników projektu oraz ich kursów
• Zarządzanie danymi wewnętrznej bazy danych projektu (KDMS)
• Komunikacja z przedstawicielami firmy odpowiadającej za budowę bazy danych w celu rozwiązywania pojawiających się w systemie problemów
• Sporządzanie comiesięcznych raportów z postępów w projekcie
• Komunikacja z przedstawicielami firm świadczących usługi szkoleniowe w celu otrzymania niezbędnych informacji dotyczących oferowanych przez nich kursów, form egzaminowania, dat poszczególnych kursów itp.
• Komunikacja z urzędnikami państwowymi z Centrum Rozwoju, Badań i Szkoleń (CDRT)
• Redakcja kwestionariusza dotyczącego świadomości w zakresie bezpieczeństwa
• Przeprowadzanie kwestionariusza dotyczącego świadomości w zakresie bezpieczeństwa wśród uczestników szkoleń
• Komunikacja z uczestnikami szkoleń (potwierdzanie obecności na szkoleniach, informowanie o ewentualnych zmianach miejsca szkoleń, przesyłanie informacji na temat poszczególnych kursów, przesyłanie podziękowań za uczestnictwo w szkoleniach, informowanie o wynikach egzaminów itp.)
• Wizytacje w obiektach firm świadczących usługi szkoleniowe (CC Training, STC Training), przeprowadzanie kontroli jakości
• Zarządzanie i ocena napływających CV
• Planowanie oraz prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na staż
• Sporządzanie ocen oraz rekomendacji z przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych
• Komunikacja z organizacjami tj.: Malta Chamber Foundation, Malta College of Art, Science and Technology
• Planowanie spotkań
Koordynacja projektu:
• Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami firm świadczących usługi szkoleniowe, wysoko postawionymi urzędnikami państwowymi do spraw informatycznych, urzędnikami państwowymi z Centrum Rozwoju, Badań i Szkoleń (CDRT) oraz pracownikami rządowymi z Maltańskiej Agencji Technologii Informacyjnej (MITA)
• Sporządzanie notatek ze spotkań
• Koordynowanie procesu aplikacji do uczestnictwa w projekcie
• Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na uczestników projektu
• Ewaluacja rozmów kwalifikacyjnych
• Sporządzanie krótkich raportów z przeprowadzanych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na uczestników projektu
• Selekcja uczestników na poszczególne szkolenia
• Zarządzanie harmonogramem szkoleń
• Przygotowywanie szablonowych dokumentów do komunikacji z uczestnikami szkoleń (zaproszenie na szkolenie, pakiet informacyjny, informacja o nie spełnianiu formalnych wymogów do uczestnictwa w projekcie, informacje o wynikach egzaminów)
• Zarządzanie i praca na tabelach przestawnych oraz dokumentach zawierających spis wszystkich uczestników projektu oraz ich kursów
• Zarządzanie danymi wewnętrznej bazy danych projektu (KDMS)
• Komunikacja z przedstawicielami firmy odpowiadającej za budowę bazy danych w celu rozwiązywania pojawiających się w systemie problemów
• Sporządzanie comiesięcznych raportów z postępów w projekcie
• Komunikacja z przedstawicielami firm świadczących usługi szkoleniowe w celu otrzymania niezbędnych informacji dotyczących oferowanych przez nich kursów, form egzaminowania, dat poszczególnych kursów itp.
• Komunikacja z urzędnikami państwowymi z Centrum Rozwoju, Badań i Szkoleń (CDRT)
• Redakcja kwestionariusza dotyczącego świadomości w zakresie bezpieczeństwa
• Przeprowadzanie kwestionariusza dotyczącego świadomości w zakresie bezpieczeństwa wśród uczestników szkoleń
• Komunikacja z uczestnikami szkoleń (potwierdzanie obecności na szkoleniach, informowanie o ewentualnych zmianach miejsca szkoleń, przesyłanie informacji na temat poszczególnych kursów, przesyłanie podziękowań za uczestnictwo w szkoleniach, informowanie o wynikach egzaminów itp.)
• Wizytacje w obiektach firm świadczących usługi szkoleniowe (CC Training, STC Training), przeprowadzanie kontroli jakości
Asystentka koordynatora projektu
Współpraca z Carrefour Polska (siedziba w Centrum Handlowym Wileńska) przy projekcie unijnym- „Program rozwoju kadr Carrefour Polska wsparciem wzrostu przedsiębiorstwa branży dużej dystrybucji realizującego politykę biznesu odpowiedzialnego społecznie”
Główne obowiązki:
• Zarządzanie wewnętrzną bazą danych
• Redagowanie materiałów szkoleniowych
• Komunikacja z trenerami
• Komunikacja z uczestnikami szkoleń
• Organizacja plików i dokumentów
Główne obowiązki:
• Zarządzanie wewnętrzną bazą danych
• Redagowanie materiałów szkoleniowych
• Komunikacja z trenerami
• Komunikacja z uczestnikami szkoleń
• Organizacja plików i dokumentów
Szkolenia i kursy
-kurs wychowawstwa kolonijnego
-Local Training Course- podstawy Fund Raising, Human Resources, Public Relations oraz zarządzania projektem w organizacji pozarządowej
-Local Training Course- podstawy Fund Raising, Human Resources, Public Relations oraz zarządzania projektem w organizacji pozarządowej
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
-literatura motywacyjna
-human resources,
-kulinaria
-podróże
-human resources,
-kulinaria
-podróże
Organizacje
Europejskie Forum Studentów AEGEE-Warszawa
Inne
-posiadane prawo jazdy kat. B.
Grupy
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie