Weronika Pomagruk

HR-abina
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Direct Search Stosunki pracownicze Tworzenie polityk HR Rekrutacje IT Reklama rekrutacyjna Selekcja CV Rekrutacja przez Internet

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

GOG.com
HR Specialist
Positionly Sp. z o.o.
HR Manager
• Opracowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi w spółce
• Koordynowanie procesów HRowych związanych z regularną oceną pracowników oraz
rozwojem talentów
• Tworzenie, realizacja oraz administracja polityki personalnej oraz polityki wynagrodzeń i
benefitów
• Monitorowanie kluczowych wskaźników HR, identyfikowanie obszarów zmiany,
przygotowywanie rekomendacji do konkretnych działań
• Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań i dobrych praktyk HR
• Podejmowanie roli biznes partnera dla managerów – doradztwo i proponowanie rozwiązań
adekwatnych do potrzeb organizacji
• Podejmowanie działań z zakresu Employer Brandingu
• Odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną firmy
• Prowadzenie projektów rekrutacyjnych wykorzystaniem nowoczesnych metod
• Opieka nad procesem wdrożenia nowych pracowników do organizacji
• Doradztwo w zakresie rozwoju pracowników i zarządzania wynikami pracy
• Budowanie zaangażowania pracowników oraz dbanie o ich odpowiedni poziom motywacji  Organizacja wydarzeń integracyjnych
• Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac
• Zwalnianie pracowników
Logo
Właściciel
Cuda Na Ścianę by Weronika Rój
• Bieżąca obsługa klienta oraz doradztwo
• Współpraca z dostawcami
• Prowadzenie dokumentacji firmy
• Prowadzenie statystyk
• Prowadzenie działań marketingowych
Związek Banków Polskich
Młodszy specjalista
Zespół ds. programów publicznych i środowisk gospodarczych

Główne obowiązki:
• Udział w pracach dot. zaangażowania rynku finansowego w proces absorpcji środków UE w Polsce
• Udział w pracach Krajowego Punktu Kontaktowego Programu ramowego na rzecz konkurencyjności i innowacji 2007 – 2013 w tym związanych z prowadzeniem akcji informacyjno-promocyjnej nt. instrumentów inżynierii finansowej UE w Polsce
• Przygotowanie szczegółowej analizy danych uzyskanych z badania przeprowadzonego wśród polskich przedsiębiorców podczas Kampanii Informacyjnej „Wsparcie biznesu w okresie spowolnienia. W czym mogą pomóc dostępne środki unijne?”
• Sporządzenie sprawozdania z Kampanii
• Sporządzanie protokołów z cokwartalnych Sekcji Banków Spółdzielczych i Zrzeszających
• Koordynowanie procesu kwalifikacyjnego dla kandydatów na weryfikatorów Programu Priorytetowego „Efektywne wykorzystanie energii Część 3)dopłaty do kredytów na budowę domów energooszczędnych” (weryfikacja zgodności aplikacji z wymogami formalnymi Programu, płatności, kosztorysy przeprowadzenia egzaminów itd.)
Logo
HR assistant, Project Coordinator assistant
DConsulta Limited, Mosta, Malta
Human Resources:
• Zarządzanie i ocena napływających CV
• Planowanie oraz prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na staż
• Sporządzanie ocen oraz rekomendacji z przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych
• Komunikacja z organizacjami tj.: Malta Chamber Foundation, Malta College of Art, Science and Technology
• Planowanie spotkań

Koordynacja projektu:
• Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami firm świadczących usługi szkoleniowe, wysoko postawionymi urzędnikami państwowymi do spraw informatycznych, urzędnikami państwowymi z Centrum Rozwoju, Badań i Szkoleń (CDRT) oraz pracownikami rządowymi z Maltańskiej Agencji Technologii Informacyjnej (MITA)
• Sporządzanie notatek ze spotkań
• Koordynowanie procesu aplikacji do uczestnictwa w projekcie
• Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na uczestników projektu
• Ewaluacja rozmów kwalifikacyjnych
• Sporządzanie krótkich raportów z przeprowadzanych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na uczestników projektu
• Selekcja uczestników na poszczególne szkolenia
• Zarządzanie harmonogramem szkoleń
• Przygotowywanie szablonowych dokumentów do komunikacji z uczestnikami szkoleń (zaproszenie na szkolenie, pakiet informacyjny, informacja o nie spełnianiu formalnych wymogów do uczestnictwa w projekcie, informacje o wynikach egzaminów)
• Zarządzanie i praca na tabelach przestawnych oraz dokumentach zawierających spis wszystkich uczestników projektu oraz ich kursów
• Zarządzanie danymi wewnętrznej bazy danych projektu (KDMS)
• Komunikacja z przedstawicielami firmy odpowiadającej za budowę bazy danych w celu rozwiązywania pojawiających się w systemie problemów
• Sporządzanie comiesięcznych raportów z postępów w projekcie
• Komunikacja z przedstawicielami firm świadczących usługi szkoleniowe w celu otrzymania niezbędnych informacji dotyczących oferowanych przez nich kursów, form egzaminowania, dat poszczególnych kursów itp.
• Komunikacja z urzędnikami państwowymi z Centrum Rozwoju, Badań i Szkoleń (CDRT)
• Redakcja kwestionariusza dotyczącego świadomości w zakresie bezpieczeństwa
• Przeprowadzanie kwestionariusza dotyczącego świadomości w zakresie bezpieczeństwa wśród uczestników szkoleń
• Komunikacja z uczestnikami szkoleń (potwierdzanie obecności na szkoleniach, informowanie o ewentualnych zmianach miejsca szkoleń, przesyłanie informacji na temat poszczególnych kursów, przesyłanie podziękowań za uczestnictwo w szkoleniach, informowanie o wynikach egzaminów itp.)
• Wizytacje w obiektach firm świadczących usługi szkoleniowe (CC Training, STC Training), przeprowadzanie kontroli jakości
carrefour polska sp. z o.o.
Praktykantka
Dział szkoleń i komunikacji wewnętrznej.
WYG International Sp. z o.o.
Asystentka koordynatora projektu
Współpraca z Carrefour Polska (siedziba w Centrum Handlowym Wileńska) przy projekcie unijnym- „Program rozwoju kadr Carrefour Polska wsparciem wzrostu przedsiębiorstwa branży dużej dystrybucji realizującego politykę biznesu odpowiedzialnego społecznie”

Główne obowiązki:
• Zarządzanie wewnętrzną bazą danych
• Redagowanie materiałów szkoleniowych
• Komunikacja z trenerami
• Komunikacja z uczestnikami szkoleń
• Organizacja plików i dokumentów
WYG International Sp. z o.o.
Pracownik biurowy
• Obsługa organizacyjna szkoleń

Szkolenia i kursy

-kurs wychowawstwa kolonijnego
-Local Training Course- podstawy Fund Raising, Human Resources, Public Relations oraz zarządzania projektem w organizacji pozarządowej

Edukacja

Logo
Sociologia, magisterskie
Universidade do Porto
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Logo
Socjologia, licencjackie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Zainteresowania

-literatura motywacyjna
-human resources,
-kulinaria
-podróże

Organizacje

Europejskie Forum Studentów AEGEE-Warszawa

Inne

-posiadane prawo jazdy kat. B.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Active English
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o) We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie