Weronika Marchewka

Sales Manager, Bruggen Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Współpraca biznesowa Zaangażowanie Kreatywność Analiza danych Prawo jazdy Analiza rynku Umiejętność pracy wielozadaniowej Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Zarządzanie zakupami Zarządzanie Sprzedażą Promocja Sprzedaży handel detaliczny Negocjacje z dostawcami Samodzielność Umiejętność pracy pod presją czasu Znajomość systemu SAP handel hurtowy Znajomość branży FMCG Kontakt z klientem Zarządzanie rachunkiem wyników Wymagające procesy Zarządzanie asortymentem Znajomość Systemu Oracle Business Intelligence Pakiet Office (EXCEL, PowerPoint, Word) Strategiczne planowanie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Delikatesy Centrum
Mł. Kierownik Zarządzania Kategorią
Kategorie:
~ DryFood: Przyprawy, Sosy, Zupy, Buliony
~ Dodatki do potraw i Dania gotowe
~ Przekąski

- Realizacja założonych budżetów obrotowych i marżowych
- Zarządzanie asortymentem
- Kontakty z dostawcami (ustalanie szczegółów bieżącej współpracy oraz zasad akcji promocyjnych)
- Planowanie i koordynacja akcji promocyjnych ( foldery, akcje niepublikowane, SMS, zadania dla Doradców Klienta, akcje specjalne)
- Analiza efektywności przeprowadzonych akcji sprzedażowych
- Tworzenie planów realizacji celów sprzedażowych z wybranymi Koncernami
- Ustalanie optymalnego asortymentu z uwzględnieniem powierzchni sprzedażowej sklepu
- Bieżąca współpraca z franczyzobiorcami
- Analiza danych zakupowych i sprzedażowych ( System SAP oraz źródła zewnętrzne)
- Kontrola zapasu towarowego (przeceny, zwroty)
- Analiza rynku i danych sprzedażowych (AC Nielsen)
- Monitorowanie cen konkurencji ( Action Focus)
- Przygotowywanie umów promocyjnych oraz rozliczanie zakończonych akcji sprzedażowych
Tradis Sp. z o.o.
Kierownik Zarządzania Kategorią
Kategorie:
~ Słodycze
~ Dodatki do potraw
~ Przekąski
~ Pet Food

- Zarządzanie asortymentem
- Realizacja założonych budżetów obrotowych i marżowych
- Analiza rynku i danych sprzedażowych (AC Nielsen)
- Kontakty z dostawcami ( ustalanie szczegółów bieżącej współpracy oraz zasad akcji promocyjnych)
- Planowanie i koordynacja akcji promocyjnych ( foldery, biuletyny, akcje niepublikowane, SMS, zadania dla PH, akcje specjalne)
- Analiza efektywności przeprowadzonych akcji promocyjnych
- Zarządzanie kartoteką towarową ( System eSoft)
- Monitorowanie cen konkurencji ( Action Focus)
- Analiza danych zakupowych i sprzedażowych ( System Oracle Business Intelligence, System SAP)
- Kontrola zapasu towarowego (przeceny, zwroty)
- Współpraca z działami: Kontrolingu, Rozliczeń, Księgowości, Logistyki,
- Przygotowywanie i opracowywanie umów handlowych
Tradis Sp. z o.o.
Specjalista ds. Analiz i Rozliczeń
Kategorie
~ Dry Food: Sosy, Zupy, Buliony, Dodatki do pieczenia, Desery w proszku, Produkty dietetyczne)
~ Słodycze, Kawa, Herbata, Pet Food

- Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji (w oparciu o dane zakupowe i sprzedażowe)
- Zarządzanie kartoteką towarową (aktualizowanie danych logistycznych, dopuszczeń do obrotu i zamówień - System eSoft)
- Gromadzenie danych zakupowych i sprzedażowych (system Oracle Business Intelligence)
- Wsparcie Dyrektora Kategorii i Category Manangera w bieżących zadaniach
- Kontakty z dostawcami i partnerami biznesowymi
- Przygotowywanie umów promocyjnych i rozliczeń promocji
- Koordynacja pracy Manager'ów z Makroregionów
- Planowanie asortymentu akcji specjalnych
- Współpraca z działami: kontrolingu, rozliczeń i logistyki
- Tworzenie oraz wdrażanie procedur dla Makroregionów i Centrali
Tradis Sp. z o.o.
Recepcjonistka
- Kontakt i współpraca z dostawcami oraz partnerami biznesowymi
- Przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań wraz z koordynacją sal konferencyjnych
- Obsługa centrali telefonicznej
- Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej
- Prowadzenie kalendarza i obsługa spotkań z Klientami
- Przygotowywanie akt i dokumentów do archiwizacji
- Koordynacja obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy
- Wspieranie innych działów w pracach administracyjnych
- Dokonywanie zakupów na potrzeby biura/ dbanie o zaopatrzenie biura
- Przygotowywanie raportów/zestawień/prezentacji/wystawianie dokumentów

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Negocjacje w biznesie
Negocjacje w biznesie
Dla tych co LUBIĄ negocjować, negocjują z przyjemnością i negocjacje są dla nich źródłem siły życia.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Scrabble
Scrabble
Grupa skupiająca fanów gry Scrabble.