Umiejętności
Reklama
Pozwy sądowe
Strategia kreatywna
Kreatywność
Marketing bezpośredni
Event Management
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Negocjacje
Zarządzanie produktem
Project Management
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Planowanie strategiczne
Przywództwo w zespole
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
Mayland Real Estate - Centrum Riviera w Gdyni
• przygotowywanie oraz koordynowanie działań eventowych, pro sprzedażowych, wizerunkowych
i kampanii promocyjnych
• koordynowanie prac graficznych
• aktywne poszukiwanie rozwiązań marketingowych i ich organizacja
• tworzenie briefów kreatywnych, briefów eventowych
• redagowanie tekstów, haseł, spotów radiowych
• tworzenie media planów, współpraca z mediami
• współtworzenie budżetu rocznego oraz planu rocznego
• budżetowanie faktur o charakterze marketinowym oraz wprowadzenie ich do systemu
• planowanie kampanii outdoorowych
• stały kontakt i obsługa najemców Centrum
• dbanie o publikowanie treści na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych
• tworzenie umów o charakterze marketinowym
• wyznaczanie podwykonawców i partnerów oraz koordynacja ich pracy
i kampanii promocyjnych
• koordynowanie prac graficznych
• aktywne poszukiwanie rozwiązań marketingowych i ich organizacja
• tworzenie briefów kreatywnych, briefów eventowych
• redagowanie tekstów, haseł, spotów radiowych
• tworzenie media planów, współpraca z mediami
• współtworzenie budżetu rocznego oraz planu rocznego
• budżetowanie faktur o charakterze marketinowym oraz wprowadzenie ich do systemu
• planowanie kampanii outdoorowych
• stały kontakt i obsługa najemców Centrum
• dbanie o publikowanie treści na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych
• tworzenie umów o charakterze marketinowym
• wyznaczanie podwykonawców i partnerów oraz koordynacja ich pracy
Event Manager / Media Planner
Agencja reklamowa Artbeat
• przygotowywanie scenariuszy oraz kalkulacji eventów, imprez integracyjnych, kampanii
promocyjnych, działań promocyjnych, organizowanie oraz wyznaczanie zespołów odpowiedzialnych
za pracę przy eventach, kampaniach, koordynacja ich pracy
• tworzenie bazy podwykonawców (mi.in. artystów, dekoracji, modeli, modelek) oraz utrzymywanie
pozytywnych relacji
• tworzenie media planów
• tworzenie ofert na gadżety reklamowe, elementy reklamy zewnętrznej
• współpraca z drukarniami
promocyjnych, działań promocyjnych, organizowanie oraz wyznaczanie zespołów odpowiedzialnych
za pracę przy eventach, kampaniach, koordynacja ich pracy
• tworzenie bazy podwykonawców (mi.in. artystów, dekoracji, modeli, modelek) oraz utrzymywanie
pozytywnych relacji
• tworzenie media planów
• tworzenie ofert na gadżety reklamowe, elementy reklamy zewnętrznej
• współpraca z drukarniami
Media Planner/ Event Manager
Agencja reklamowa Artbeat
• przygotowywanie scenariuszy oraz kalkulacji eventów, imprez integracyjnych, kampanii
promocyjnych, działań promocyjnych, organizowanie oraz wyznaczanie zespołów
odpowiedzialnych za pracę przy eventach, kampaniach, koordynacja ich pracy
• tworzenie bazy podwykonawców (mi.in. artystów, dekoracji, modeli, modelek) oraz
utrzymywanie pozytywnych relacji
• tworzenie media planów
• tworzenie ofert na gadżety reklamowe, elementy reklamy zewnętrznej
• współpraca z drukarniami
promocyjnych, działań promocyjnych, organizowanie oraz wyznaczanie zespołów
odpowiedzialnych za pracę przy eventach, kampaniach, koordynacja ich pracy
• tworzenie bazy podwykonawców (mi.in. artystów, dekoracji, modeli, modelek) oraz
utrzymywanie pozytywnych relacji
• tworzenie media planów
• tworzenie ofert na gadżety reklamowe, elementy reklamy zewnętrznej
• współpraca z drukarniami
instruktor narciarstwa/ pracownik ds. marketingu
Szkoła narciarka Mixtura
· instruktor narciarstwa- nauka narciarstwa na stoku w Wieżycy, jak
również podczas wyjazdów do Austrii, Włoch oraz Francji;
· promocja szkółki oraz wydarzeń przez nią organizowanych na portalach
społecznościowych, pozyskiwanie sponsorów, współpraca z mediami.
również podczas wyjazdów do Austrii, Włoch oraz Francji;
· promocja szkółki oraz wydarzeń przez nią organizowanych na portalach
społecznościowych, pozyskiwanie sponsorów, współpraca z mediami.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
kitesurfing, windsurfing, narty, pływanie, moda, literatura
Organizacje
AIESEC
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.