Wypowiedzi

  • Weronika Lewandowska
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Jak promować sklep kiedy typowe metody zawodzą
    11.02.2018, 20:06

    Sklep internetowy musi być promowany na różne sposoby, a nie tylko w jeden. To musi być kompletna strategia, biorąca pod uwagę wszystkie możliwości. Pozycjonowanie, AdWords, FB. Teraz reklamę można personalizować, dość dokładnie targetować na konkretnego klienta. A sam sklep może stać sie pewnym rozwiązaniem marketingowym o ile powiążemy go z narzędziami do Marketing Automation. Przykłądowo duże możliwości ma krajowa platforma LiveBot. Całkiem sprawnie potrafi redukować ilość porzuconych koszyków, więc sama sprzedaż jest większa. Do tego inne działania, które wynikają z profilowania i oceny użytkownika na stronie. Warto zapoznać sie z możliwościami tego trendu.

  • Weronika Lewandowska
    Wpis na grupie Przedsiębiorczość w temacie OCR w księgowości
    5.02.2018, 18:31

    Takie rozwiązanie warto by było sprawdzić w biurze księgowym pod koniec roku, gdy wszystkie firmy szukają kosztów i przywożą do biura faktury w ilościach wręcz paletowych :) W takim przypadku zysk ze skanowania i szybkiego wprowadzania danych do systemu byłby znaczny. Pewnie większe firmy również na tym mogłyby skorzystać. Małe raczej nie. Chociaż wszystko będzie się rozbijać o koszta i możliwe do wygenerowania oszczędności w firmie. Pomysł jako usprawnienie na pewno ciekawy.

  • Weronika Lewandowska
    Wpis na grupie Księgowość. Podatki-Doradztwo-Outsorcing w temacie Skanowanie i e-archiwizacja faktur
    23.11.2017, 20:53

    Robert Adam O.:

    Nie ma rozwiązań idealnych dla wszystkich. Procedury automatyczne sprawdzają się w rozwiązaniach typowych. Kwestia właśnie w tych %-tach, i nie myślę, żeby ktokolwiek wymagał (ani spodziewał się) 100%.

    Skanowanie sprawdzi się w przypadku b. dużej ilości dokumentów obejmujących jednolite transakcje (np. zakup zth czy materiałów od stałych dostawców). Tam zeskanowanie wg szablonu 80% transakcji to ogromna pomoc, pozostaje zaledwie "kilkaset" tych "niestandardowych" do analizy i zaksięgowania klasycznego.

    Inaczej w małych firmach, posiadających kilkadziesiąt czy "małe" kilkaset dokumentów kosztowych różniących się od siebie merytorycznie (np. często w usługach). Tutaj koszt wprowadzenia rozwiązań i procedur, tak co do samego skanowania jak i przede wszystkim kontrolnych, będzie zazwyczaj znacznie przewyższał koszt "ręcznego" zaksięgowania kilkunastu czy kilkudziesięciu dokumentów.

    Dokładnie tak. Wprowadzanie długich dokumentów bywa bardzo czasochłonne i pracochłonne. Producent InvoiceDigitizer wspomina właśnie o 80% skuteczności tego rozwiązania wraz z dokumentami pisanymi ręcznie. A 100% uzyskuje się właśnie podczas korzystania z dodatkowego modułu do weryfikacji przez pracownika.Jest jeszcze u nich dodatkowa usługa o skuteczności 100% z weryfikacją wprowadzonych dokumentów przez pracownika tej firmy. Nigdy nie sprawdzaliśmy tej opcji, więc nie wiem jak to dokładnie wygląda. Pamiętam tylko, że była wymieniana podczas wdrażania u nas.

  • Weronika Lewandowska
    Wpis na grupie Księgowość. Podatki-Doradztwo-Outsorcing w temacie Digitalizacja faktur w biurze rachunkowym
    31.10.2017, 18:13

    U nas mamy obecnie program InvoiceDigitizer firmy Arhat. W pełni zintegrowany z systemem FK. W przypadku wprowadzania dużej ilości dokumentów to takie rozwiązanie jest wręcz idealne. Dodatkowa zaleta to przechowywanie wszystkich dokumentów on-line, więc każdy pracownik ma do nich dostęp, nawet jak jest w terenie. Ułatwia to też szukanie konkretnego dokumentu z historii. Oczywiście wprowadzenie wszystkich archiwalnych dokumentów trochę trwa na początku ale później wszystko przyspiesza.

  • Weronika Lewandowska
    Wpis na grupie Księgowość. Podatki-Doradztwo-Outsorcing w temacie Skanowanie i e-archiwizacja faktur
    31.10.2017, 18:06

    U nas w firmie zostało wdrożone podobne rozwiązanie. InvoiceDigitizer od firmy Arhat. Mając dużo dokumentów w miesiącu do wprowadzenia taki system to dla nas wybawienie. System jest bezpośrednio połączony z naszym ERP/FK. Dodatkowy moduł do weryfikacji danych pozwala na kontrolę danych ze 100% skutecznością. I działa to dużo szybciej niż ręczne wprowadzanie. Wiem, że niektórzy zatrudnią studenta na staż, który może wklepać dokumenty do systemu, ale to rozwiązanie mało elastyczne i też podatne na błędy. Mając miesięcznie kilka tysięcy dokumentów o pomyłkę nie trudno, więc każde rozwiązanie pozwalające to zminimalizować jest dla nas wybawieniem.

  • Weronika Lewandowska
    Wpis na grupie Bydgoszcz w temacie Okna i drzwi - gdzie?
    31.10.2017, 13:27

    Ciepłe okna i rolety to fajne połączenie. Do tego potrafią zapewnić ciszę, co nieraz się przydaje. Szczególnie gdy mieszka się przy głośnej ulicy lub na blokowisku, gdzie bywają imprezy. Znam to z doświadczenia i od kiedy zdecydowałam się na rolety, to bardziej się wysypiam. Może to też przez to, że w sypialni jest bardziej ciemno. I dłużej :) Sama nie wiem, ale na pewno to działa.

  • Weronika Lewandowska
    Wpis na grupie Domy z bali w temacie Domy drewniane kontra murowane - które lepsze?
    10.07.2017, 21:19

    Mysza S.:
    Patrząc na powrót do ekologicznego stylu życia to zdecydowanie lepiej budować dom z bala. Domy te budujemy w krótszym czasie, są energooszczędne i bardzo wytrzymałe. Piękne realizacje tych domów widziałam na Mazurach. Budował je Natur Eko Dom lokalna firma budująca z bala sosny mazurskiej. Domy te mogą być w stylu nowoczesnym jak i w stylu tradycyjnym,a nawet po takie kryte strzechą. Myślę, że niejeden z nas znalazł by w tych domach swój dom marzeń.
    Takie budownictwo, czyli z lokalnych materiałów, łatwo podlegających recyklingowi (a przecież drewno poddaje się najłatwiej) i do tego wykończone również naturalnym surowcem jakim jest strzecha (a to jeszcze w nowych domach ktoś kładzie strzechę?) można podciągnąć pod zrównoważony rozwój. Nie myślałam, że są w kraju firmy aż tak idące pod ekologię. I klienci którzy decydują się na takie domy, które nie ma co ukrywać, nowoczesne nie są.

  • Weronika Lewandowska
    Wpis na grupie Sosnowiec w temacie Kancelaria Podatkowa w Sosnowcu opinie
    22.06.2017, 21:10

    Nina S.:
    A ja mam trochę inne pytanie, skoro już z nimi współpracujecie, to czy również znają się na optymalizacji podatkowej? Wiem, że temat trochę kontrowersyjny, ale czasami można trochę zaoszczędzić i to wszystko w ramach prawa. Tylko to należy zrobić z głową i nie każde biuro to potrafi. Stąd moje pytanie.
    Pytanie jest jak najbardziej na miejscu :) Znają się w tym temacie i spokojnie możesz do nich uderzać. Optymalizacja nie jest czymś szczególnym. Normalne działania mające przynieść konkretne rozwiązania skutkujące oszczędnościami :) Samo szukanie kosztów to już tego typu działania. Najlepiej udać się do nich/zadzwonić i zobaczyć co zaproponują. Ja jestem zadowolona z ich obsługi. Z oddziału z Gliwic w każdym razie, ale to chyba to samo.

  • Weronika Lewandowska
    Wpis na grupie Młodzi przedsiębiorcy :-) w temacie Księgowość z Gliwic
    19.06.2017, 22:46

    Szukam sprawdzonego biura ksiegowego do prowadzenia ksiag rachunkowych i rozliczania wszelkich podatków. Dodatkowym atutem będzie też prowadzenie spraw kadrowych i związanych z tym różnych umów (również ze studentami). Najlepiej z Gliwic lub okolic. I nie chce biura "wirtualnego" tylko takiego, gdzie można podejść i porozmawiać oraz przynieść tonę dokumentów do omówienia.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do