Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. E-commerce - Quatra
Odpowiedzialna za stworzenie i realizację strategii sprzedaży internetowej serwisu Quatra.pl
• Zaprojektowanie funkcjonalne serwisu nastawione na maksymalizację konwersji
• Zaplanowanie budżetu i jego realizacja
• Realizacja celów sprzedażowych poprzez linki sponsorowane, reklamę banerową, sieci afiliacyjne, social media, e-mail marketing oraz SEO
• Praca nad maksymalizacją konwersji serwisu poprzez analizę ruchu, ulepszanie koszyka, tworzenie nowych stron docelowych, testy A/B
• Monitorowanie, analiza i optymalizacja działań internetowych
• Współpraca z innymi działami Sygnity w celu realizacji zadań marketingowych
• Współpraca z zewnętrznymi partnerami (agencje kreatywne, sieci afiliacyjne)
• Praca nad nowymi rozwiązaniami dążącymi do zwiększania sprzedaży
• Zaprojektowanie funkcjonalne serwisu nastawione na maksymalizację konwersji
• Zaplanowanie budżetu i jego realizacja
• Realizacja celów sprzedażowych poprzez linki sponsorowane, reklamę banerową, sieci afiliacyjne, social media, e-mail marketing oraz SEO
• Praca nad maksymalizacją konwersji serwisu poprzez analizę ruchu, ulepszanie koszyka, tworzenie nowych stron docelowych, testy A/B
• Monitorowanie, analiza i optymalizacja działań internetowych
• Współpraca z innymi działami Sygnity w celu realizacji zadań marketingowych
• Współpraca z zewnętrznymi partnerami (agencje kreatywne, sieci afiliacyjne)
• Praca nad nowymi rozwiązaniami dążącymi do zwiększania sprzedaży
Współwłaściciel i Kierownik ds. Marketingu
BIDRODEO
Odpowiedzialna za działania związane z promocją i sprzedażą aukcyjnej strony internetowej BidRodeo.com
• Odpowiedzialna za kampanie internetowe PPC: Adwords, Yahoo oraz z sieciami afiliacyjnymi
• Praca nad SEO
• Całościowa analiza witryny internetowej i ruchu poprzez Google Analytics
• Ciągła praca nad maksymalizacją wartości użytkownika poprzez kampanie e-mailowe, działania związane z promocją stronki w Social Media
• Śledzenie nowych trendow w e-commerce oraz w marketingu internetowym.
• Ustalanie odpowiedniego product mixu dla strony internetowej
• Zarządzanie operacyjne w firmie związane z logistyką oraz obsługą klienta
• Negocjacje oraz doprowadzenie do udanej sprzedaży firmy w 2010 roku.
• Odpowiedzialna za kampanie internetowe PPC: Adwords, Yahoo oraz z sieciami afiliacyjnymi
• Praca nad SEO
• Całościowa analiza witryny internetowej i ruchu poprzez Google Analytics
• Ciągła praca nad maksymalizacją wartości użytkownika poprzez kampanie e-mailowe, działania związane z promocją stronki w Social Media
• Śledzenie nowych trendow w e-commerce oraz w marketingu internetowym.
• Ustalanie odpowiedniego product mixu dla strony internetowej
• Zarządzanie operacyjne w firmie związane z logistyką oraz obsługą klienta
• Negocjacje oraz doprowadzenie do udanej sprzedaży firmy w 2010 roku.
Product Manager ( Linia biżuterii męskiej )
SAMUEL AARON producent biżuterii
Zarządzanie produktem poprzez cały cykl życia produktu
• Analiza asortymentu klienta i identyfikacja możliwosci optymalizacji lini produktów.
• Udział w spotkaniach z klientami, optymalna prezentacja produktów dla klienta
• Praca z projektantem i wykonawcą modeli nad nowymi koncepcjami produktu oraz nad próbkami dla klienta
• Wycena produktu w różnych jakościach i rodzajach brynantów i kamieni szlachetnych
• Komunikacja i negocjacja z dostawcami z Chin, Indii i Kostaryki.
• Analiza asortymentu klienta i identyfikacja możliwosci optymalizacji lini produktów.
• Udział w spotkaniach z klientami, optymalna prezentacja produktów dla klienta
• Praca z projektantem i wykonawcą modeli nad nowymi koncepcjami produktu oraz nad próbkami dla klienta
• Wycena produktu w różnych jakościach i rodzajach brynantów i kamieni szlachetnych
• Komunikacja i negocjacja z dostawcami z Chin, Indii i Kostaryki.
Merchandising Analyst
SAMUEL AARON
Analityczne wsparcie działu rozwoju produktu ( biżuteria )
• Analiza miesięcznych danych sprzedażowych
• Analiza rynku poprzez badanie asortymentu głównych klientow ( Wal-Mart, Macy’s, Kohl’s ) pod względem kategorii produktów oraz cen.
• Identyfikacja luki w asortymencie klienta oraz rekomendacja dla handlowcy najlepszego podejscia.
• Analiza trendów mody oraz na rynku biżuterii oraz prezentacja ich zarządowi.
• Analiza miesięcznych danych sprzedażowych
• Analiza rynku poprzez badanie asortymentu głównych klientow ( Wal-Mart, Macy’s, Kohl’s ) pod względem kategorii produktów oraz cen.
• Identyfikacja luki w asortymencie klienta oraz rekomendacja dla handlowcy najlepszego podejscia.
• Analiza trendów mody oraz na rynku biżuterii oraz prezentacja ich zarządowi.
Szkolenia i kursy
Google Advertising Fundamentals Exam Luty 2010
Google Analytics Individual Qualification Luty 2010
Google Analytics Individual Qualification Luty 2010
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Podróże ( artykuły publikowane na portalu Gazeta.pl )
Grupy
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Grupa Jasnogórska czyli Częstochowa w Warszawie
Grupa dla osób, które pochodzą z Częstochowy, a obecnie mieszkają w Warszawie.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie