Umiejętności
Confluence
Microsoft Excel
Microsoft Word
Zarządzanie zespołem
prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Organizacja szkoleń i konferencji
Team Viewer
Wysoka motywacja i zaangażowanie
JIRA - analiza i obsługa zgłoszeń.
wdrożenie pracowników
ISOF ERP
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
ankieter terenowy
Przeprowadzenie ankiet z lokatorami wybranego kwartału. Realizacja zadania w ramach projektu "Rewitalizacja obszaru przestrzeni publicznej i zabudowy śródmiejskiego odcinka Alei Wojska Polskiego w Szczecinie "
Kierownik Działu Wsparcia i Obsługi Klienta
rekrutacja pracowników, koordynacja pracy działu i nadzór nad pracą podległego zespołu, tworzenie i zarządzanie budżetem działu, szkolenie pracowników firmy z zakresu działania i obsługi produktów sprzedawanych przez firmę, koordynacja procesu wdrożenia do sprzedaży produktów i usług , inicjowanie i konsultowanie zmian w produktach, realizacja celów strategicznych firmy (satysfakcja klienta, wiedza w organizacji)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Organizacje
Jadłodzielnia Szczecin