Weronika Bałszan

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Confluence Microsoft Excel Microsoft Word Zarządzanie zespołem prowadzenie szkoleń wewnętrznych Organizacja szkoleń i konferencji Team Viewer Wysoka motywacja i zaangażowanie JIRA - analiza i obsługa zgłoszeń. wdrożenie pracowników ISOF ERP

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

HRlink Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa klienta w obszarze B2B (obsługa posprzedażowa, szkolenia wdrożeniowe, stały kontakt z klientem w czasie trwania współpracy)
Tom Sp. z o.o.
Specjalista ds. rozliczeń
Tom
Wystawianie i rozliczanie dokumentów związanych z odbiorem/wysyłką odpadów.
Prace adnimistracyjno- biurowe
Logo
Asystent księgowego
Matuszak Sp. z o. o.
Księgowanie w ramach KPiR
Działania administracyjno-biurowe
BioStat
ankieter terenowy
Przeprowadzenie ankiet z lokatorami wybranego kwartału. Realizacja zadania w ramach projektu "Rewitalizacja obszaru przestrzeni publicznej i zabudowy śródmiejskiego odcinka Alei Wojska Polskiego w Szczecinie "
E-kierowca Sp. z o.o.
Kierownik Działu Wsparcia i Obsługi Klienta
rekrutacja pracowników, koordynacja pracy działu i nadzór nad pracą podległego zespołu, tworzenie i zarządzanie budżetem działu, szkolenie pracowników firmy z zakresu działania i obsługi produktów sprzedawanych przez firmę, koordynacja procesu wdrożenia do sprzedaży produktów i usług , inicjowanie i konsultowanie zmian w produktach, realizacja celów strategicznych firmy (satysfakcja klienta, wiedza w organizacji)
E-kierowca Sp. z o.o.
Asystentka ds. administracji
fakturowanie, telefoniczna windykacja należności, telefoniczna obsługa klientów w tym wsparcie techniczne odnośnie oferowanych produktów i usług
E-kierowca Sp. z o.o.
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
rozwiązywanie problemów technicznych w zakresie oferowanych produktów, pomoc w przy organizacji akcji marketingowych, organizacja ogólnopolskiej konferencji dla partnerów firmy
Logo
Konsultant telefonicznej obsługi klienta
Stowarzyszenie Kierowca.pl
telefoniczna obsługa klienta, wydawanie zaświadczeń dla kierowców, wsparcie merytoryczne Ośrodków Szkolenia w zakresie prowadzenia szkoleń, ewaluacja projektów szkoleniowych

Edukacja

Logo
administracja, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
europeistyka, licencjackie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Organizacje

Jadłodzielnia Szczecin