Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Reklamacje
Moda
Zarządzanie
Merchandising
Rozmowy motywacyjne
Negocjacje
Sprzedaż
interim menedżer
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trener, Czynny negocjator, Interim menedżer, Coach, Partner Zarządzający
Specjalizuję się w szkoleniach w 4 obszarach biznesowych:
****************************************************************************************************
1.
*NEGOCJACJE BIZNESOWE (zakupowe i sprzedażowe)
*PROCESY SPRZEDAŻY w kanałach B2B i B2C.
Posiadam praktyczne doświadczenie biznesowe i korporacyjne w powyższych obszarach, udokumentowane wymiernymi efektami handlowymi. Jako przedsiębiorca aktywnie uczestniczę w negocjacjach z dostawcami oraz odbiorcami usług.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.
*OBSŁUGA REKLAMACJI I PROCESÓW REKLAMACYJNYCH.
*ZASADY KORESPONDENCJI Z KLIENTEM REKLAMACYJNYM
Pracuję na autorskich programach obsługi Klienta reklamacyjnego w tym na specjalistycznym modelu korespondencji pisemnej "Reklamacja, czyli prezent".
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.
*MERCHANDISING i NEGOCJACJE MERCHANDISINGOWE.
*PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENTA W KANALE B2C.
*ZARZĄDZANIE CENAMI W SKLEPIE. OPTYMALIZACJA RENTOWNOŚCI.
Jako doradca wspieram właścicieli sklepów/sieci w tworzeniu standardów merchandisingowych oraz optymalizacji procesów zwiększających rentowność.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.
*ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM
*PSYCHOLOGIA SZEFA.
*COACHING ON THE JOB dla MENEDŻERÓW I HANDLOWCÓW.
Posiadam praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zespołami od 5 do 105 osób. Pracuję na autorskich programach menedżerskich.Jestem zwolennikiem i praktykiem metody"coaching on the job".
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doskonale znam branże: AUTOMOTIVE/ FMCG / UBEZPIECZENIA / BANKI / AGD/RTV / Sieci handlowe
****************************************************************************************************
1.
*NEGOCJACJE BIZNESOWE (zakupowe i sprzedażowe)
*PROCESY SPRZEDAŻY w kanałach B2B i B2C.
Posiadam praktyczne doświadczenie biznesowe i korporacyjne w powyższych obszarach, udokumentowane wymiernymi efektami handlowymi. Jako przedsiębiorca aktywnie uczestniczę w negocjacjach z dostawcami oraz odbiorcami usług.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.
*OBSŁUGA REKLAMACJI I PROCESÓW REKLAMACYJNYCH.
*ZASADY KORESPONDENCJI Z KLIENTEM REKLAMACYJNYM
Pracuję na autorskich programach obsługi Klienta reklamacyjnego w tym na specjalistycznym modelu korespondencji pisemnej "Reklamacja, czyli prezent".
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.
*MERCHANDISING i NEGOCJACJE MERCHANDISINGOWE.
*PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENTA W KANALE B2C.
*ZARZĄDZANIE CENAMI W SKLEPIE. OPTYMALIZACJA RENTOWNOŚCI.
Jako doradca wspieram właścicieli sklepów/sieci w tworzeniu standardów merchandisingowych oraz optymalizacji procesów zwiększających rentowność.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.
*ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM
*PSYCHOLOGIA SZEFA.
*COACHING ON THE JOB dla MENEDŻERÓW I HANDLOWCÓW.
Posiadam praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zespołami od 5 do 105 osób. Pracuję na autorskich programach menedżerskich.Jestem zwolennikiem i praktykiem metody"coaching on the job".
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doskonale znam branże: AUTOMOTIVE/ FMCG / UBEZPIECZENIA / BANKI / AGD/RTV / Sieci handlowe
Projekty
Szkolenia i kursy
Uczestniczyłem w ponad 150 dniach szkoleniowych z zakresu:
1. Zarządzania
2. Coachingu
3. Merchandisingu
4. Psychologii reklamy
5. Motywacji
6. Sprzedaży
7. Negocjacji
8. Obsługi klienta
9. Komunikacji interpersonalnej
10. Zarządzania relacjami
11.Radzenia sobie ze stresemi i wypalenia zawodowego
12.Szeroko pojętego rozwoju osobistego
1. Zarządzania
2. Coachingu
3. Merchandisingu
4. Psychologii reklamy
5. Motywacji
6. Sprzedaży
7. Negocjacji
8. Obsługi klienta
9. Komunikacji interpersonalnej
10. Zarządzania relacjami
11.Radzenia sobie ze stresemi i wypalenia zawodowego
12.Szeroko pojętego rozwoju osobistego
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
1. Psychologia zachowań konsumenckich
2. Wpływu merchandisingu na drzewo decyzyjne klienta
3. Psychologia podejmowania decyzji i ryzyka
4. Dobra książka z zakresu psychologii
5. Rower
6. Kuchnia włoska
7. Akordeon
8. Karaoke
2. Wpływu merchandisingu na drzewo decyzyjne klienta
3. Psychologia podejmowania decyzji i ryzyka
4. Dobra książka z zakresu psychologii
5. Rower
6. Kuchnia włoska
7. Akordeon
8. Karaoke
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Coaching internetowy GLOBUS
Otwarty na zmianę...
Jest to grupa zamknięta, ale kiedy się już tu dostaniesz, to gwarantuję Ci, że będziesz piorunująco zadowolony!
Będziesz mógł na własne oczy zobaczyć na czym polega coaching prz
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Forum Trenerów CHARYZMA
Grupa skupia Trenerów Biznesu, których celem jest rozwój kompetencji trenerskich
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.