Waldemar Kupiec

Prezes Zarządu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Badania reklamy Analiza Analityka Architektura marki Wartkość marki Zarządzanie lojalnością marki Zarządzanie Marką Analizy biznesowe Analiza konkurencji Wywiad konkurencji Consumer Behaviour Analiza klientów Analiza danych Elektroencefalografia Eye Tracking FMCG Grupy focusowe Marketing Międzynarodowy Zarządzanie Wywiad rynku planowanie rynku Analiza rynku Marketing zarządzanie marketingiem Badania marketingowe Neuromarketing Badania online Rozwój produktu Product Innovation Badania jakościowe Badania ilościowe Segmentacja Shopper Marketing Myślenie strategiczne Strategia

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Interim Market Reserach Manager
WK Consulting Waldemar Kupiec
Oferuję pełny zakres usług w zakresie badań konsumenckich, shopperowych i B2B: od briefu, poprzez przygotowanie narzędzi, fieldwork, raport, rekomendacje, prezentacje, szkolenia, warsztaty itp.
Współpracuję bezpośrednio z Klientami lub agencjami.
Doświadczanie w branżach: FMCG, telekomunikacja, farmacja, bankowość i finanse, usługi B2B, paliwa i produkcja energii, motoryzacja, domy mediowe, agencje reklamowe i PR
HumanGraph
Prezes Zarządu
HumanGraph
General Manager
BLUE HOUSE
Współwłaściciel
Cegedim Group Poland Sp. z o.o.
Sales & Marketing Director
Synovate sp. z o.o.
od ankietera do odpowiedzialności za Polski oddział agencji
Synovate sp. z o.o.
Client Service Director Central Europe

Szkolenia i kursy

Najciekawsze i praktyczne:

Business Negotiation Skills, House of Skills, Warszawa 2006

The Counsellor Salesperson, Wilson Learning & Excel Communications, Londyn 2004

Advanced Client Skills – Versatile Salesperson, Wilson Learning & Excel Communications, Londyn 2004

Presentation Skills, TMI, Warszawa 2002

Edukacja

Logo
Marketing i Aktywne Metody Sprzedaży, studia podyplomowe
Międzynarodowa Szkoła Managerów
Logo
Politologia i Nauki Społeczne - IPSiR, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

dendrologia i uprawa roślin ozdobnych, rozwój polskich sieci franchisingowych, historia Izraela

Organizacje

ESOMAR, PTBRiO

Grupy

8 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
B A D A C Z E
B A D A C Z E
Badamy, odkrywamy, pokazujemy, tłumaczymy
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
IPSiR UW
IPSiR UW
Grupa dla wszystkich studentów, absolwentów, wykładowców, pracowników i sympatyków Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego.
Izrael
Izrael
Cool facts about Israel
Magnetyzmmiasta
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów Magnetyzmu Polskich Miast Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz