Umiejętności
Badania reklamy
Analiza
Analityka
Architektura marki
Wartkość marki
Zarządzanie lojalnością marki
Zarządzanie Marką
Analizy biznesowe
Analiza konkurencji
Wywiad konkurencji
Consumer Behaviour
Analiza klientów
Analiza danych
Elektroencefalografia
Eye Tracking
FMCG
Grupy focusowe
Marketing Międzynarodowy
Zarządzanie
Wywiad rynku
planowanie rynku
Analiza rynku
Marketing
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Neuromarketing
Badania online
Rozwój produktu
Product Innovation
Badania jakościowe
Badania ilościowe
Segmentacja
Shopper Marketing
Myślenie strategiczne
Strategia
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Interim Market Reserach Manager
WK Consulting Waldemar Kupiec
Oferuję pełny zakres usług w zakresie badań konsumenckich, shopperowych i B2B: od briefu, poprzez przygotowanie narzędzi, fieldwork, raport, rekomendacje, prezentacje, szkolenia, warsztaty itp.
Współpracuję bezpośrednio z Klientami lub agencjami.
Doświadczanie w branżach: FMCG, telekomunikacja, farmacja, bankowość i finanse, usługi B2B, paliwa i produkcja energii, motoryzacja, domy mediowe, agencje reklamowe i PR
Współpracuję bezpośrednio z Klientami lub agencjami.
Doświadczanie w branżach: FMCG, telekomunikacja, farmacja, bankowość i finanse, usługi B2B, paliwa i produkcja energii, motoryzacja, domy mediowe, agencje reklamowe i PR
Szkolenia i kursy
Najciekawsze i praktyczne:
Business Negotiation Skills, House of Skills, Warszawa 2006
The Counsellor Salesperson, Wilson Learning & Excel Communications, Londyn 2004
Advanced Client Skills – Versatile Salesperson, Wilson Learning & Excel Communications, Londyn 2004
Presentation Skills, TMI, Warszawa 2002
Business Negotiation Skills, House of Skills, Warszawa 2006
The Counsellor Salesperson, Wilson Learning & Excel Communications, Londyn 2004
Advanced Client Skills – Versatile Salesperson, Wilson Learning & Excel Communications, Londyn 2004
Presentation Skills, TMI, Warszawa 2002
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
dendrologia i uprawa roślin ozdobnych, rozwój polskich sieci franchisingowych, historia Izraela
Organizacje
ESOMAR, PTBRiO
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
IPSiR UW
Grupa dla wszystkich studentów, absolwentów, wykładowców, pracowników i sympatyków Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego.
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów
Magnetyzmu Polskich Miast
Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast