Umiejętności
Dostęp do rynku
Urządzenia medyczne
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
Efektywność Sprzedaży
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pełna głowa pomysłów
Najważniejszy etap życia w moim biznesie zawodowym
"Wszystko można robić lepiej, niż robi się dzisiaj"
"Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych"
"Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym"
"Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej"
"Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych"
"Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym"
"Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej"
Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu Farmaceutycznego
- organizacja pracy Działu, kierowanie organizacją programu rozwoju sprzedaży;
- rekrutacje i tworzenie zespołu -począwszy od Kierowników, przez KAMów, KASów, Przedstawicieli;
- przygotowanie planów sprzedaży IMS i FP na cykl;
- analiza i kontrola wyników sprzedaży - IMS, FP;
- zarządzanie działem marketingu;
- planowanie działań strategicznych;
- tworzenie i planowanie strategii współpracy w terenie, poprzez analizę działań medycznych i farmaceutycznych;
- tworzenie działań krótko i długo falowych;
- planowanie oraz kontrola budżetu marketingowego;
- przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu;
- organizacja szkoleń firmowych dla działu sprzedaży i marketingu;
- utrzymywanie kontaktów z kluczowymi kontrahentami, negocjacje zakupów, kontrakty;
- podnoszenie kompetencji pracowników Działu;
- wizyty podwójne, okresowe oceny pracy RKS.
- rekrutacje i tworzenie zespołu -począwszy od Kierowników, przez KAMów, KASów, Przedstawicieli;
- przygotowanie planów sprzedaży IMS i FP na cykl;
- analiza i kontrola wyników sprzedaży - IMS, FP;
- zarządzanie działem marketingu;
- planowanie działań strategicznych;
- tworzenie i planowanie strategii współpracy w terenie, poprzez analizę działań medycznych i farmaceutycznych;
- tworzenie działań krótko i długo falowych;
- planowanie oraz kontrola budżetu marketingowego;
- przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu;
- organizacja szkoleń firmowych dla działu sprzedaży i marketingu;
- utrzymywanie kontaktów z kluczowymi kontrahentami, negocjacje zakupów, kontrakty;
- podnoszenie kompetencji pracowników Działu;
- wizyty podwójne, okresowe oceny pracy RKS.
Trade Marketing Manager
-odpowiedzialność za nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów marketingowych
-bezpośrednie wsparcie działu sprzedaży (dział KAM)
-planowanie, organizowanie, ustalanie harmonogramu kampanii organizacyjnych
-wdrażanie najlepszych rozwiązań do zwiększania sprzedaży poprzez Synergię w Biznesie: firma – oferta – Apteka - pacjent
-opracowywanie koncepcji oraz tworzenie strategii marketingowych
-usprawnienie działań tradowych w celu poprawy dystrybucji i odsprzedaży z Aptek
-bezpośrednie wsparcie działu sprzedaży (dział KAM)
-planowanie, organizowanie, ustalanie harmonogramu kampanii organizacyjnych
-wdrażanie najlepszych rozwiązań do zwiększania sprzedaży poprzez Synergię w Biznesie: firma – oferta – Apteka - pacjent
-opracowywanie koncepcji oraz tworzenie strategii marketingowych
-usprawnienie działań tradowych w celu poprawy dystrybucji i odsprzedaży z Aptek
Szkolenia i kursy
dużo tego było, jest,...
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
sport
Organizacje
różne ;-)
Inne
też