Waldemar Borowski

Waldemar Borowski

Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Użytkownika
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CSS Javascript HTML Linux Marketing Microsoft Office Public Relations Service Desk SQL Obsługa urządzeń biurowych Prawo jazdy kat B Microsoft Visual Basic Umiejętności komunikacyjne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Finanse Publikacje Łatwość podejmowania decyzji Administracja biura Help Desk IT / Support IT Ekonomika

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. wsparcia technicznego
Wsparcie klienta wewnętrznego w zakresie obsługi aplikacji biznesowych
Kontrola dostępu, nadawanie, odbieranie dostępu do aplikacji i systemów teleinformatycznych (m. in. Active Directory, SQL)
Weryfikacja i naprawa błędów w aplikacjach sprzedażowych
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. Aktywacji i Przenoszenia Usług
Weryfikacja procesu między-operatorskiego przenoszenia usług
Analiza raportów i dokumentów Number Portability oraz naprawa błędów systemu
Obsługa klienta wewnętrznego w zakresie Number Portability
Reklamacyjna obsługa procesu przenoszenia usług
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. Korespondencji
Korespondencyjna, internetowa i telefoniczna obsługa klienta sieci T-Mobile
Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile
Zarządzanie zasobami
Szkolenia wstępne i produktowe
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Telefoniczna sprzedaż i obsługa klienta
T-Mobile Polska S.A.
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
Telefoniczna sprzedaż i obsługa klienta
New Direct sp. z o.o.
Konsultant
Sprzedaż produktów i prenumerat dla "Medical Tribune", "Reader's Digest”, "T-Mobile” d. "Ery"
Logo
Kierowca
Mierzejewscy Sp. J.
Dowóz zaopatrzenia, prace remontowe, pomoc techniczna przy organizacji koncertów, imprez plenerowych, eventów

Szkolenia i kursy

SC-900T00 Microsoft Security, Compilance, and Identity Fundamentals. Microsoft Official Course
ITIL® 4 Foundation, Certyfikat
ESCP Europe: „Magenta MOOC <<Go Digital>>” at Deutsche Telekom, Certyfikat.
„Skuteczna Komunikacja Elektroniczna”, Integra Consulting, Certyfikat.

Edukacja

Logo
Fizyka, magisterskie
2002 – 2006 Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Sporty rowerowe, muzyka, programowanie

Inne

I miejsce, w konkursie „Najlepszy Konsultant Roku 2010”, T-Mobile
I miejsce, w konkursie "Najlepszy sprzedawca zespołu 2011". T-Mobile
III miejsce „Najlepszy konsultant Roku 2011”, T-Mobile

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Era
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.