Waldemar Borowski
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Użytkownika
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
CSS Javascript
HTML
Linux
Marketing
Microsoft Office
Public Relations
Service Desk
SQL
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
Microsoft Visual Basic
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Finanse
Publikacje
Łatwość podejmowania decyzji
Administracja biura
Help Desk IT / Support IT
Ekonomika
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
SC-900T00 Microsoft Security, Compilance, and Identity Fundamentals. Microsoft Official Course
ITIL® 4 Foundation, Certyfikat
ESCP Europe: „Magenta MOOC <<Go Digital>>” at Deutsche Telekom, Certyfikat.
„Skuteczna Komunikacja Elektroniczna”, Integra Consulting, Certyfikat.
ITIL® 4 Foundation, Certyfikat
ESCP Europe: „Magenta MOOC <<Go Digital>>” at Deutsche Telekom, Certyfikat.
„Skuteczna Komunikacja Elektroniczna”, Integra Consulting, Certyfikat.
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Sporty rowerowe, muzyka, programowanie
Inne
I miejsce, w konkursie „Najlepszy Konsultant Roku 2010”, T-Mobile
I miejsce, w konkursie "Najlepszy sprzedawca zespołu 2011". T-Mobile
III miejsce „Najlepszy konsultant Roku 2011”, T-Mobile
I miejsce, w konkursie "Najlepszy sprzedawca zespołu 2011". T-Mobile
III miejsce „Najlepszy konsultant Roku 2011”, T-Mobile
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.