Violetta Kuźma
specjalista ds. bankowości
Jelenia Góra,
dolnośląskie
Języki
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Obsługi Klienta Indywidualnego
zarządzanie działalnością sprzedażową i operacyjną Oddziału
realizacja otrzymanych celów ilościowych i jakościowych Oddziału, zgodnie z obowiązującymi standardami pracy i jakości obsługi klientów,
organizowanie pracy zespołu i nadzór nad poprawnością funkcjonujących procesów sprzedażowych
motywowanie pracowników, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ocena efektywności oraz jakości podległych pracowników
dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników, doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników w zakresie wiedzy produktowej
przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych i instruktaży
pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji z klientami oraz aktywna sprzedaż produktów bankowych
zastępowanie Dyrektora Oddziału podczas nieobecności
wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Oddziału i Dyrektora Regionu
realizacja otrzymanych celów ilościowych i jakościowych Oddziału, zgodnie z obowiązującymi standardami pracy i jakości obsługi klientów,
organizowanie pracy zespołu i nadzór nad poprawnością funkcjonujących procesów sprzedażowych
motywowanie pracowników, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ocena efektywności oraz jakości podległych pracowników
dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników, doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników w zakresie wiedzy produktowej
przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych i instruktaży
pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji z klientami oraz aktywna sprzedaż produktów bankowych
zastępowanie Dyrektora Oddziału podczas nieobecności
wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Oddziału i Dyrektora Regionu
Menedżer ds. Klienta Indywidualnego/Menadżer ds.klientów Kluczowych
zarządzanie działalnością sprzedażową i operacyjną Oddziału
realizacja otrzymanych celów ilościowych i jakościowych Oddziału, zgodnie z obowiązującymi standardami pracy i jakości obsługi klientów,
organizowanie pracy zespołu i nadzór nad poprawnością funkcjonujących procesów sprzedażowych
motywowanie pracowników, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ocena efektywności oraz jakości podległych pracowników
dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników, doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników w zakresie wiedzy produktowej
przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych i instruktaży
pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji z klientami oraz aktywna sprzedaż produktów bankowych
zastępowanie Dyrektora Oddziału podczas nieobecności
wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Oddziału i Dyrektora Regionu
realizacja otrzymanych celów ilościowych i jakościowych Oddziału, zgodnie z obowiązującymi standardami pracy i jakości obsługi klientów,
organizowanie pracy zespołu i nadzór nad poprawnością funkcjonujących procesów sprzedażowych
motywowanie pracowników, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ocena efektywności oraz jakości podległych pracowników
dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników, doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników w zakresie wiedzy produktowej
przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych i instruktaży
pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji z klientami oraz aktywna sprzedaż produktów bankowych
zastępowanie Dyrektora Oddziału podczas nieobecności
wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Oddziału i Dyrektora Regionu
Menedżer Punktu Obsługi Bankowej Oddziału
planowanie i organizowanie pracy AEX Jelenia Góra, w tym zagadnienia kadrowe i płacowe, oraz zatrudnianie i zwalnianie Pracowników AEX Jelenia Góra
efektywne zarządzanie kosztami
nadzór nad jakością portfela kredytowego
zaciąganie zobowiązań w granicach udzielonego pełnomocnictwa
nadzór jakości pracy Opiekunów Klienta
przeprowadzanie kontroli funkcjonalnej
inicjowanie działań wspierających podnoszenie efektywności Opiekunów klienta
wsparcie merytoryczne i organizacyjne wynikające z bieżącej pracy Opiekunów Klienta, zarządzanie rozwojem Opiekunów Klienta, przeprowadzanie szkoleń i bieżącego coachingu
pozyskiwanie nowych klientów i aktywna sprzedaż produktów bankowych
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego itp.
efektywne zarządzanie kosztami
nadzór nad jakością portfela kredytowego
zaciąganie zobowiązań w granicach udzielonego pełnomocnictwa
nadzór jakości pracy Opiekunów Klienta
przeprowadzanie kontroli funkcjonalnej
inicjowanie działań wspierających podnoszenie efektywności Opiekunów klienta
wsparcie merytoryczne i organizacyjne wynikające z bieżącej pracy Opiekunów Klienta, zarządzanie rozwojem Opiekunów Klienta, przeprowadzanie szkoleń i bieżącego coachingu
pozyskiwanie nowych klientów i aktywna sprzedaż produktów bankowych
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego itp.
Menedżer
realizacja otrzymanych celów ilościowych i jakościowych placówki, zgodnie z obowiązującymi standardami pracy i jakości Obsługi Klientów,
nadzór nad poprawnością funkcjonujących procesów sprzedażowych
doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników w zakresie wiedzy produktowej
bieżące monitorowanie osiąganych wyników pracowników oraz placówki, wdrażanie działań naprawczych w przypadku odchyleń od założeń
organizacja oraz nadzór nad bezpiecznym funkcjonowaniem placówek
motywowanie pracowników, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ocena efektywności oraz jakości podległych pracowników
organizowanie działań na rynku lokalnym w sposób zapewniający rozwój działalności jednostki, rozszerzenie grona Klientów i partnerów Banku
nadzór nad poprawnością funkcjonujących procesów sprzedażowych
doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników w zakresie wiedzy produktowej
bieżące monitorowanie osiąganych wyników pracowników oraz placówki, wdrażanie działań naprawczych w przypadku odchyleń od założeń
organizacja oraz nadzór nad bezpiecznym funkcjonowaniem placówek
motywowanie pracowników, pomoc w rozwiązywaniu problemów, ocena efektywności oraz jakości podległych pracowników
organizowanie działań na rynku lokalnym w sposób zapewniający rozwój działalności jednostki, rozszerzenie grona Klientów i partnerów Banku
Zastępca Dyrektora
realizacja planów sprzedażowych oraz aktywizacja sprzedaży,
pozyskiwanie nowych klientów oraz zapewnienie obsługi klientów, zgodnie z przyjętymi w Banku standardami, budowanie trwałych relacji z klientami,
uczestniczenie w realizacji zadań w zakresie promocji wizerunku i oferty Banku,
dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników,
zarządzanie ryzykami związanymi z realizacją zadań przez oddział
identyfikowanie zagrożeń dotyczących wykonywanych zadań, w tym wynikających z planów sprzedaży oraz podejmowanie działań zaradczych,
współdziałanie z właściwymi komórkami Banku w zakresie bezpieczeństwa osób, mienia oraz informacji chronionych oraz zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zapewnienie płynności oraz utrzymywanie limitu stanu gotówki,
realizacja czynności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
zapobieganie mobbingowi, załatwianie skarg i wniosków klientów oddziału,
planowanie i wykonywanie kontroli wewnętrznych we wszystkich obszarach biznesowych (klient detaliczny, czynności kasowo-skarbcowe, rynek hipoteczny i mieszkaniowy, małe przedsiębiorstwa, bankowość osobista i prywatna , wydział administracji produktami i rozliczeń),
przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych i instruktaży,
reprezentowanie Banku przed Sądami i innymi organami zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem
pozyskiwanie nowych klientów oraz zapewnienie obsługi klientów, zgodnie z przyjętymi w Banku standardami, budowanie trwałych relacji z klientami,
uczestniczenie w realizacji zadań w zakresie promocji wizerunku i oferty Banku,
dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników,
zarządzanie ryzykami związanymi z realizacją zadań przez oddział
identyfikowanie zagrożeń dotyczących wykonywanych zadań, w tym wynikających z planów sprzedaży oraz podejmowanie działań zaradczych,
współdziałanie z właściwymi komórkami Banku w zakresie bezpieczeństwa osób, mienia oraz informacji chronionych oraz zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zapewnienie płynności oraz utrzymywanie limitu stanu gotówki,
realizacja czynności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
zapobieganie mobbingowi, załatwianie skarg i wniosków klientów oddziału,
planowanie i wykonywanie kontroli wewnętrznych we wszystkich obszarach biznesowych (klient detaliczny, czynności kasowo-skarbcowe, rynek hipoteczny i mieszkaniowy, małe przedsiębiorstwa, bankowość osobista i prywatna , wydział administracji produktami i rozliczeń),
przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych i instruktaży,
reprezentowanie Banku przed Sądami i innymi organami zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem
Zastępca Dyrektora ds. sprzedaży
organizacja i nadzór pracy podległych pracowników,
realizacja planów operacyjnych, w tym sprzedaży produktów Grupy Kapitałowej Banku, z uwzględnieniem warunków realizacji planu finansowego Banku,
monitorowanie realizacji zadań przez nadzorowane komórki oraz podejmowanie działań w sytuacji zagrożeń,
podejmowanie decyzji kredytowych i dotyczących warunków cenowych oraz podpisywanie umów zgodnie z kompetencjami i posiadanym pełnomocnictwem
realizacja planów operacyjnych, w tym sprzedaży produktów Grupy Kapitałowej Banku, z uwzględnieniem warunków realizacji planu finansowego Banku,
monitorowanie realizacji zadań przez nadzorowane komórki oraz podejmowanie działań w sytuacji zagrożeń,
podejmowanie decyzji kredytowych i dotyczących warunków cenowych oraz podpisywanie umów zgodnie z kompetencjami i posiadanym pełnomocnictwem
Naczelnik wydziału operacyjno - kasowego
Kredyt Bank
planowanie, organizowanie, nadzór i kontrola w zakresie pracy wydziału: otwieranie i prowadzenie rachunków złotowych i walutowych oraz lokat dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych, sprzedaż kart bankowych, lokat negocjowanych, bonów skarbowych na rynku pierwotnym i wtórnym, skup i sprzedaż walut oraz czeków podróżniczych, obsługa inkasa dokumentowego i akredytywy, przekazy na i z zagranicy, sprzedaż instrumentów finansowych typu forward rzeczywisty i nierzeczywisty oraz opcje walutowe, udzielanie kredytów dla klientów indywidualnych itp.
nadzór pracy nad prawidłowością wykonywania czynności kasowo -skarbcowych
nadzór pracy nad prawidłowością wykonywania czynności kasowo -skarbcowych
Szkolenia i kursy
Wybrane szkolenia:
• 2011- Zarządzanie zmianą
Organizator szkolenia: Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
• 2011- Efektywność biznesowa
Organizator szkolenia: Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
• 2011- Przywództwo
Organizator szkolenia: Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
• 2008 – Profesjonalny menedżer
Organizator szkolenia: Nowe Motywacje Sp. z o.o w Krakowie
• 2006 – Rozwój menedżera
Organizator szkolenia: Międzynarodowa szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach
• 2006 – Rozwój zespołu
Organizator szkolenia: Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach
• 2001 – warsztaty nt. PRZEWAGA JAKOŚCI
Organizator szkolenia: Kredyt Bank S.A. Warszawa
• 1999-2000 – III etapowe szkolenie nt.: Psychologia szefa, Negocjacje handlowe, Psychologia szefa II
Organizator szkolenia: Ośrodek Negocjacji KONTRAKT s.c Warszawa
• 1999 – Weksel w obrocie gospodarczym
Organizator szkolenia: Bankowy Dom Handlowy sp. z o.o Warszawa
• 1999 – kurs obsługi komputera
Organizator szkolenia: Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego, Wrocław
• 1998 – Sztuka prezentacji produktów bankowych
Organizator szkolenia: Bankowy Dom Handlowy sp. z o.o Warszawa
• 1998 – Regulacje dewizowe
Organizator szkolenia: Towarzystwo Promocja Postęp sp. z o.o Warszawa
• 1996 – seminarium nt. Kierowanie małymi zespołami
Organizator szkolenia: Biuro doradztwa i szkolenia SYNERGIA Warszawa
• 2011- Zarządzanie zmianą
Organizator szkolenia: Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
• 2011- Efektywność biznesowa
Organizator szkolenia: Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
• 2011- Przywództwo
Organizator szkolenia: Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
• 2008 – Profesjonalny menedżer
Organizator szkolenia: Nowe Motywacje Sp. z o.o w Krakowie
• 2006 – Rozwój menedżera
Organizator szkolenia: Międzynarodowa szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach
• 2006 – Rozwój zespołu
Organizator szkolenia: Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach
• 2001 – warsztaty nt. PRZEWAGA JAKOŚCI
Organizator szkolenia: Kredyt Bank S.A. Warszawa
• 1999-2000 – III etapowe szkolenie nt.: Psychologia szefa, Negocjacje handlowe, Psychologia szefa II
Organizator szkolenia: Ośrodek Negocjacji KONTRAKT s.c Warszawa
• 1999 – Weksel w obrocie gospodarczym
Organizator szkolenia: Bankowy Dom Handlowy sp. z o.o Warszawa
• 1999 – kurs obsługi komputera
Organizator szkolenia: Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego, Wrocław
• 1998 – Sztuka prezentacji produktów bankowych
Organizator szkolenia: Bankowy Dom Handlowy sp. z o.o Warszawa
• 1998 – Regulacje dewizowe
Organizator szkolenia: Towarzystwo Promocja Postęp sp. z o.o Warszawa
• 1996 – seminarium nt. Kierowanie małymi zespołami
Organizator szkolenia: Biuro doradztwa i szkolenia SYNERGIA Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
podróże, literatura kryminalna
Inne
Biegły sądowy z zakresu bankowości