Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
HR Coordinator/ PA to General Manager
- Wsparcie działu personalnego w procesach kadrowych
- Odpowiedzialność za przestrzeganie polityki BHP w firmie przy ścisłej współpracy z zewnętrzną firmą
- Współudział w tworzeniu i realizowaniu projektów personalnych
- Wdrażanie nowych pracowników, zarządzanie platformą e-learningową
- Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
- Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy w zakresie bieżących spraw personalnych
- Wsparcie General Managera
- Inne projekty
- Odpowiedzialność za przestrzeganie polityki BHP w firmie przy ścisłej współpracy z zewnętrzną firmą
- Współudział w tworzeniu i realizowaniu projektów personalnych
- Wdrażanie nowych pracowników, zarządzanie platformą e-learningową
- Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
- Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy w zakresie bieżących spraw personalnych
- Wsparcie General Managera
- Inne projekty
Departament Zarządzania Personelem i Efektywnością- Asystentka Departamentu/ Specjalista
- Obsługa sekretariatu oraz prowadzenie terminarza spotkań
- Organizacja spotkań, zebrań, w tym przygotowanie odpowiednich materiałów i zapewnianie przygotowania informacji merytorycznych
- Pozyskiwanie i przygotowywanie informacji i raportów
- Monitorowanie kosztów bieżących Departamentu
- Współpraca z Zespołem Wynagrodzeń i Kosztów Pracy w zakresie etatyzacji i bieżących zadań
- Współpraca z Zespołem Efektywności w zakresie analiz jednostek organizacyjnych Banku, controllingu personalnego, wskaźników HR i bieżących zadań
- Organizacja spotkań, zebrań, w tym przygotowanie odpowiednich materiałów i zapewnianie przygotowania informacji merytorycznych
- Pozyskiwanie i przygotowywanie informacji i raportów
- Monitorowanie kosztów bieżących Departamentu
- Współpraca z Zespołem Wynagrodzeń i Kosztów Pracy w zakresie etatyzacji i bieżących zadań
- Współpraca z Zespołem Efektywności w zakresie analiz jednostek organizacyjnych Banku, controllingu personalnego, wskaźników HR i bieżących zadań
Szkolenia i kursy
2010 r.-2012 r.
Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie
Kierunek: technik prac biurowych
Specjalność: Rachunkowo- prawna
2012 r. Certyfikat z zakresu Business English (LCCI)
2012 r. Certyfikat z bezwzrokowego pisania na klawiaturze
2012 r. Certyfikat EBC*L (European Business Competence* Licence)
Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie
Kierunek: technik prac biurowych
Specjalność: Rachunkowo- prawna
2012 r. Certyfikat z zakresu Business English (LCCI)
2012 r. Certyfikat z bezwzrokowego pisania na klawiaturze
2012 r. Certyfikat EBC*L (European Business Competence* Licence)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
Zainteresowania
Terrarystyka
Literatura faktu
Literatura faktu
Inne
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office, Internet
- Umiejętność planowania i organizacji pracy.
- Umiejętność pozyskiwania informacji oraz pracy pod presją czasu.
- Umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie.
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz zwracanie należytej uwagi na szczegóły.
- Samodzielność, dokładność i odpowiedzialność.
- Umiejętność planowania i organizacji pracy.
- Umiejętność pozyskiwania informacji oraz pracy pod presją czasu.
- Umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie.
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz zwracanie należytej uwagi na szczegóły.
- Samodzielność, dokładność i odpowiedzialność.