Urszula Wójtowicz

Specjalista ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing Facebook Marketing PowerPoint Social Media Store Displays MS Office Wywiady - Interviews relacje z mediami Promocje Tworzenie filmów na YouTube Interviewing Komunikacja Marketingowa i Public Relations English fluent, wrtiten and spoken Youtube - Zaawansowane zarządzanie kanałem writing skills

Języki

angielski
biegły
turecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Makro Cash and Carry Polska S.A.
Specjalista ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
Do moich zadań należy:
- aktywny udział w przygotowania planów komunikacji (udział w tworzeniu strategii i harmonogramów)
- realizacja strategii w ramach kanałów social media takich jak Facebook, YouTube, Linkedin
- budowanie i angażowanie społeczności, współtworzenie treści
- prowadzenie i optymalizowanie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych
- przygotowywanie tekstów pod kątem mediów tradycyjnych
- koordynowanie projektów komunikacji korporacyjnej
- współpraca z mediami
- tworzenie raportów i analiz związanych z realizowanymi projektami
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Specjalista ds. Marketingu
Do moich zadań należy:
- zarządzanie fanpagem MAKRO Polska na portalu społecznościowym Facebook
- prowadzenie kanału MAKRO Polska oraz Food Lovers by MAKRO na kanale YouTube
- prowadzenie projektu Food Lovers by MAKRO (nagrywanie filmów kulinarnych publikowanych na YouTubie)
- przeprowadzenie wywiadów z klientami MAKRO z sektora HoReCa na potrzeby publikacji w katalogach tematycznych
- prowadzenie projektów brandingowych oraz in-storowych
- dbanie o markę MAKRO
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Asystent Menedżera Kategorii Produktu
Do moich zadań należało:
- negocjowanie z dostawcami cen zakupu, przeprowadzanie przetargów na asortyment marki własnej, składanie zamówień poprzez wewnętrzne systemy, obsługa danych produktowych, sporządzanie raportów sprzedażowych oraz prezentacji, badanie konkurencji,współtworzenie oraz koordynowanie akcji marketingowych
- zorganizowanie dwudniowej konferencji dla kierowników stoisk działów Fresh i Ultra Fresh ze wszystkich hal MAKRO
PM Experts Sp. z o.o.
Specjalista ds. Szkoleń
Do moich zadań należało:
- przygotowywanie oraz weryfikowanie baz danych klientów, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów korporacyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, koordynowanie prac z działem marketingu
PROFES Sp. z o.o. Sp.k.
Specjalista ds. organizacji szkoleń
Kliknij, aby edytować informacje o stanowiskuDo moich zadań należało:
- organizowanie szkoleń dla klientów korporacyjnych oraz indywidualnych, planowanie harmonogramu szkoleń, negocjowanie umów z poddostawcami szkoleń, pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, przygotowywanie ofert handlowych, weryfikowanie i zlecanie produkcji materiałów szkoleniowych, współpraca z trenerami,
- analizowanie trendów i badanie rynku, prowadzenie działań reklamowych poprzez zamieszczanie informacji na stronach szkoleniowych,
- wdrażanie w firmie systemu ciągłego doskonalenia - KAIZEN
PROFES Sp. z o.o. Sp.k.
Asystent Menedżera Projektu
Do moich zadań należało:
- obsługa organizacyjna projektu współfinansowanego z budżetu UE (PO KL 2007-2013), obsługa systemu rekrutacji uczestników, dbanie o dokumentację projektu, monitorowanie przebiegu projektu, sporządzanie raportów, redagowanie materiałów szkoleniowych, przygotowywanie zapytań ofertowych na obsługę szkoleń, negocjowanie umów z poddostawcami usług (hotele, ośrodki szkoleniowe, drukarnie)

Edukacja

Logo
Stosunki międzynarodowe, magisterskie
Kocaeli Universitesi, Izmit, Turcja
Logo
Psychologia Komunikacji Społecznej, studia podyplomowe
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

fotografia, sport, wolontariat

Organizacje

Amnesty International Polska

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.