Umiejętności
Digital Marketing
Facebook
Marketing
PowerPoint
Social Media
Store Displays
MS Office
Wywiady - Interviews
relacje z mediami
Promocje
Tworzenie filmów na YouTube
Interviewing
Komunikacja Marketingowa i Public Relations
English fluent, wrtiten and spoken
Youtube - Zaawansowane zarządzanie kanałem
writing skills
Języki
angielski
biegły
turecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
Do moich zadań należy:
- aktywny udział w przygotowania planów komunikacji (udział w tworzeniu strategii i harmonogramów)
- realizacja strategii w ramach kanałów social media takich jak Facebook, YouTube, Linkedin
- budowanie i angażowanie społeczności, współtworzenie treści
- prowadzenie i optymalizowanie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych
- przygotowywanie tekstów pod kątem mediów tradycyjnych
- koordynowanie projektów komunikacji korporacyjnej
- współpraca z mediami
- tworzenie raportów i analiz związanych z realizowanymi projektami
- aktywny udział w przygotowania planów komunikacji (udział w tworzeniu strategii i harmonogramów)
- realizacja strategii w ramach kanałów social media takich jak Facebook, YouTube, Linkedin
- budowanie i angażowanie społeczności, współtworzenie treści
- prowadzenie i optymalizowanie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych
- przygotowywanie tekstów pod kątem mediów tradycyjnych
- koordynowanie projektów komunikacji korporacyjnej
- współpraca z mediami
- tworzenie raportów i analiz związanych z realizowanymi projektami
Specjalista ds. Marketingu
Do moich zadań należy:
- zarządzanie fanpagem MAKRO Polska na portalu społecznościowym Facebook
- prowadzenie kanału MAKRO Polska oraz Food Lovers by MAKRO na kanale YouTube
- prowadzenie projektu Food Lovers by MAKRO (nagrywanie filmów kulinarnych publikowanych na YouTubie)
- przeprowadzenie wywiadów z klientami MAKRO z sektora HoReCa na potrzeby publikacji w katalogach tematycznych
- prowadzenie projektów brandingowych oraz in-storowych
- dbanie o markę MAKRO
- zarządzanie fanpagem MAKRO Polska na portalu społecznościowym Facebook
- prowadzenie kanału MAKRO Polska oraz Food Lovers by MAKRO na kanale YouTube
- prowadzenie projektu Food Lovers by MAKRO (nagrywanie filmów kulinarnych publikowanych na YouTubie)
- przeprowadzenie wywiadów z klientami MAKRO z sektora HoReCa na potrzeby publikacji w katalogach tematycznych
- prowadzenie projektów brandingowych oraz in-storowych
- dbanie o markę MAKRO
Asystent Menedżera Kategorii Produktu
Do moich zadań należało:
- negocjowanie z dostawcami cen zakupu, przeprowadzanie przetargów na asortyment marki własnej, składanie zamówień poprzez wewnętrzne systemy, obsługa danych produktowych, sporządzanie raportów sprzedażowych oraz prezentacji, badanie konkurencji,współtworzenie oraz koordynowanie akcji marketingowych
- zorganizowanie dwudniowej konferencji dla kierowników stoisk działów Fresh i Ultra Fresh ze wszystkich hal MAKRO
- negocjowanie z dostawcami cen zakupu, przeprowadzanie przetargów na asortyment marki własnej, składanie zamówień poprzez wewnętrzne systemy, obsługa danych produktowych, sporządzanie raportów sprzedażowych oraz prezentacji, badanie konkurencji,współtworzenie oraz koordynowanie akcji marketingowych
- zorganizowanie dwudniowej konferencji dla kierowników stoisk działów Fresh i Ultra Fresh ze wszystkich hal MAKRO
Specjalista ds. organizacji szkoleń
Kliknij, aby edytować informacje o stanowiskuDo moich zadań należało:
- organizowanie szkoleń dla klientów korporacyjnych oraz indywidualnych, planowanie harmonogramu szkoleń, negocjowanie umów z poddostawcami szkoleń, pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, przygotowywanie ofert handlowych, weryfikowanie i zlecanie produkcji materiałów szkoleniowych, współpraca z trenerami,
- analizowanie trendów i badanie rynku, prowadzenie działań reklamowych poprzez zamieszczanie informacji na stronach szkoleniowych,
- wdrażanie w firmie systemu ciągłego doskonalenia - KAIZEN
- organizowanie szkoleń dla klientów korporacyjnych oraz indywidualnych, planowanie harmonogramu szkoleń, negocjowanie umów z poddostawcami szkoleń, pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, przygotowywanie ofert handlowych, weryfikowanie i zlecanie produkcji materiałów szkoleniowych, współpraca z trenerami,
- analizowanie trendów i badanie rynku, prowadzenie działań reklamowych poprzez zamieszczanie informacji na stronach szkoleniowych,
- wdrażanie w firmie systemu ciągłego doskonalenia - KAIZEN
Asystent Menedżera Projektu
Do moich zadań należało:
- obsługa organizacyjna projektu współfinansowanego z budżetu UE (PO KL 2007-2013), obsługa systemu rekrutacji uczestników, dbanie o dokumentację projektu, monitorowanie przebiegu projektu, sporządzanie raportów, redagowanie materiałów szkoleniowych, przygotowywanie zapytań ofertowych na obsługę szkoleń, negocjowanie umów z poddostawcami usług (hotele, ośrodki szkoleniowe, drukarnie)
- obsługa organizacyjna projektu współfinansowanego z budżetu UE (PO KL 2007-2013), obsługa systemu rekrutacji uczestników, dbanie o dokumentację projektu, monitorowanie przebiegu projektu, sporządzanie raportów, redagowanie materiałów szkoleniowych, przygotowywanie zapytań ofertowych na obsługę szkoleń, negocjowanie umów z poddostawcami usług (hotele, ośrodki szkoleniowe, drukarnie)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
fotografia, sport, wolontariat
Organizacje
Amnesty International Polska
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.