Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
włoski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
Mądre Główki Sp. z o.o.
Zarządzanie wizerunkiem spółki w zakresie komunikacji i usług Public Relations. Wdrożenie planu marketingowego dla podmiotów: Przedszkole Integracyjne Dwujęzyczne Montessori Mądre Główki, Przedszkole Terapeutyczne i Żłobek Mądre Główki. Promocja Fundacji wspierającej dzieci z autyzmem.
Tworzenie dedykowanych projektów specjalnych: Autyzm w Rodzinie (1.02.2015r, 10.05.2015r) oraz Niebieska Niedziela Przystanek Konsultacje (06.09.2015r.).
Tworzenie dedykowanych projektów specjalnych: Autyzm w Rodzinie (1.02.2015r, 10.05.2015r) oraz Niebieska Niedziela Przystanek Konsultacje (06.09.2015r.).
PR & Marketing Manager
PolmediaPR, Warszawa
Realizacja projektów z zakresu Public Relations i komunikacji strategicznej. Budowanie pozytywnego wizerunku firm, produktów, usług. Ustalanie celów, opracowanie i nadzorowanie strategii i planów marketingowych. Współpraca z produkcjami wydarzeń kulturalnych. Kompleksowa obsługa w zakresie komunikacji marketingowej. Główni klienci: PROFIL RCG, Galeria Bardzo Biała, Stowarzyszenie K40, Fundacja im. Ireny Kwiatkowskiej, MeMola, PAO- Polska Akademia Oświaty, Mądre Główki sp. z o.o.
Największe osiągnięcia w dziedzinie kultury:
luty 2014 oprawa medialna i PR produkcji spektaklu "Twoje Pocałunki Mołotowa" w Teatrze IMKA,
wrzesień 2014 oprawa medialna i PR produkcji spektaklu dla dzieci "Wanna Archimedesa" w Teatrze RAMPA.
Największe osiągnięcia w dziedzinie kultury:
luty 2014 oprawa medialna i PR produkcji spektaklu "Twoje Pocałunki Mołotowa" w Teatrze IMKA,
wrzesień 2014 oprawa medialna i PR produkcji spektaklu dla dzieci "Wanna Archimedesa" w Teatrze RAMPA.
Specjalista ds. Promocji/ Koordynator Biura Pracy Promocji i Reklamy
Promocja kultury - spektakli i innowacyjnych projektów odbywających się w Teatrze. Koordynacja prac grafika, biura promocji i osób odpowiadających za rezerwacje spektakli. Tworzenie strategii marketingowych w oparciu o własne badania rynku kultury. Opracowanie materiałów promocyjnych do prasy, radia i telewizji. Nawiązanie współpracy barterowej z nowymi mediami, pozyskiwanie partnerów medialnych dla nowych spektakli- premier. Wykorzystanie wizerunku znanych aktorów współpracujących z Teatrem Ochoty do jego promocji. Współpraca z Warszawskim Biurem Promocji w zakresie komunikowania kultury na materiałach promocyjnych. Przygotowanie materiałów prasowych na działalność kulturalną Teatru.
PR Manager
LiVE, Warszawa
Zarządzanie działaniami marketingowymi i promocyjnymi na rzecz klubu i w porozumieniu z dyrektorem generalnym oraz zainteresowanymi stronami. Organizacja imprezy charytatywnej promującej klub, medialne otwarcie z cele-brytami. Przygotowanie kampanii promocyjnej lokalu w branżowej prasie, rozgłośniach radiowych i tematycznych programach telewizyjnych. Koordynacja prac osób współpracujących i organizacja spotkań biznesowych. Pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie koncepcji eventów tematycznych dla zgłaszających się firm.
Marketing &PR Executive
PolmediaPR, Doncaster, UK
Tworzenie strategii marketingowych dla polonijnych portali internetowych, stacji radiowych oraz PL-TV ( działającej na terenie Londynu). Współpraca w promocji Targów Pracy dla Polaków w Londynie. Badanie rynku polskiej społeczności na zlecenie burmistrza miasta Doncaster. Tworzenie strategii marketingowej i PR dla magazynu Polcaster. W okresie od 11.2007 do 07.2008 Redaktor Naczelna magazynu Polcaster, wydawanego w Północnej części Anglii. We Free Business Press na Doncaster Powerlist otrzymała 49 pozycje ( jedyna polka na liście osób biznesu w tym regionie). Partner Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej w Warszawie, z którym współpraca dotyczyła promocji polskiego biznesu na terenie UK.
Public Relations Manager
Klub PARK
Przygotowanie kampanii promocyjnej dla klubu studenckiego Szkoły Głównej Handlowej - PARK. Wdrożenie strategii marketingowej, nawiązanie stałej współpracy barterowej z mediami, utworzenie imprez tematycznych dla studentów oraz firm zewnętrznych. Nawiązanie współpracy z samorządami w Szkół Wyższych w Warszawie . Organizacja koncertów następujących artystów: PERFECT, KOMBII, KRZYSZTOF MALEŃCZUK,TSA,DODA oraz PAPA DANCE. Utworzenie tematycznych eventów ze współudziałem programu Qadrans Qltury w TVP3.
Szkolenia i kursy
University of Perugia, Italy
Intermediate Certificate in Italian Language
(Certificato Livello A2Celli1)
Polish Open University, Warsaw
Business English, (from Broxers Oxford University)
Intermediate Certificate in Italian Language
(Certificato Livello A2Celli1)
Polish Open University, Warsaw
Business English, (from Broxers Oxford University)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
kultura - Teatr, psychologia, CSR, pisanie bajek terapeutycznych, promocja i marketing regionów,
sport: narty, taniec i rower,
sport: narty, taniec i rower,
Organizacje
Fundacja "Nasze Dzieci" przy Klinice Onkologii w Instytucie "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Fundacja im. Ireny Kwiatkowskiej
Fundacja Mądre Główki
Fundacja im. Ireny Kwiatkowskiej
Fundacja Mądre Główki
Inne
Skkils:
Computer: MS Office (Excel, Word and MS Project, basic MS Access, PowerPoint), Internet
Driving Licence: Full, since 1998
Computer: MS Office (Excel, Word and MS Project, basic MS Access, PowerPoint), Internet
Driving Licence: Full, since 1998
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?