Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Team Leader
-zarządzanie trzynastoosobowym zespołem asystentów ds. wsparcia technicznego świadczących usługi w zakresie IT w języku niemieckim,hiszpańskim, włoskim, francuskim i angielskim
- odpowiedzialność za dostarczenie kontraktowych usług dla Klienta
- budowanie relacji z klientem
- rekrutacja nowych pracowników
- zarządzanie grafikiem
- odpowiedzialność za dostarczenie kontraktowych usług dla Klienta
- budowanie relacji z klientem
- rekrutacja nowych pracowników
- zarządzanie grafikiem
Młodszy konsultant ds. obsługi klienta (j. niemiecki)
Sabre Polska Sp. z o.o., Kraków
- wspieranie klienta zarówno telefonicznie, jak i za pośrednictwem poczty elektornocznej
- pro-aktywna komunikacja i przekazywanie klientom informacji o zmianach i/lub odwołaniah dotyczących lotów i hoteli
- zmienianie/kasowanie rezerwacji na życzenie klienta
- wspieranie zespołów ds. wsparcia klienta przy rozwiązywaniu problemów
- zapewnianie rozwiązania problemów klientów podczas rezerwacji i odbywania podróży
- efektywne i skuteczne zarządzanie systemami rezerwacji
- wspieranie incydentów mających bezpośredni wpływ na klientów i pro-aktywne komunikowanie klientom zmian.
- pro-aktywna komunikacja i przekazywanie klientom informacji o zmianach i/lub odwołaniah dotyczących lotów i hoteli
- zmienianie/kasowanie rezerwacji na życzenie klienta
- wspieranie zespołów ds. wsparcia klienta przy rozwiązywaniu problemów
- zapewnianie rozwiązania problemów klientów podczas rezerwacji i odbywania podróży
- efektywne i skuteczne zarządzanie systemami rezerwacji
- wspieranie incydentów mających bezpośredni wpływ na klientów i pro-aktywne komunikowanie klientom zmian.
Asystent ds. wsparcia techniczneg (j. niemiecki i angielski)
- wsparcie techniczne dla klientów niemiecko- i anglojęzycznych telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektornocznej, jak i bezpośrednio łącząc się z komputerem klienta.
- efektywne wsparcie klienta skoncentrowane na rozwiązaniu problemu na pierwszej linii
- utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta
- Rejestracja wszystkich przychodzących zdarzeń w dedykowanym systemie z uwzględnieniem ważności zdażenia i szczegółowym opisem.
Zadania dodatkowe:
- trener wewnętrzny z Customer Care
- wsparcie przy telefonicznej rekrutacji
- tłumaczenie wewnętrznych dokumentów z języka angielskiego na niemiecki
- coaching dla nowych pracowników
- efektywne wsparcie klienta skoncentrowane na rozwiązaniu problemu na pierwszej linii
- utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta
- Rejestracja wszystkich przychodzących zdarzeń w dedykowanym systemie z uwzględnieniem ważności zdażenia i szczegółowym opisem.
Zadania dodatkowe:
- trener wewnętrzny z Customer Care
- wsparcie przy telefonicznej rekrutacji
- tłumaczenie wewnętrznych dokumentów z języka angielskiego na niemiecki
- coaching dla nowych pracowników
Szkolenia i kursy
Succession Planning for Team Leaders:
17 Grudzień 2009 - warsztaty rozwijające kompetencje Team Leadera (2. dzień)
09 Grudzień 2009 - warsztaty rozwijające kompetencje Team Leadera (1. dzień)
25 Listopad 2009 - rekrutacja - narzędzia i dobre praktyki
23 Listopad 2009 - ocena pracownika - jak rozwijać pracowników
29 Październik 2009 - zarządzanie zadaniami
23 Październik 2009 - budowanie zespołu
13 Styczeń 2009 - Excel Advanced
28 Listopad 2008 - pierwsza pomoc u dorosłych i dzieci
04 Listopad 2008 - Outlook Advanced
26-27 Czerwiec 2008 - Trening dla trenerów:
- psychologiczne aspekty uczenia się dorosłych
- dynamika i procesy zachodzące w zespole
- metody treningowe
- pokonywanie trudności i zakłóceń podczas treningu
8-9 Maj 2008 - komunikacja i współpraca
27-28 Lipiec 2007 - szkolenie i doskonalenie kompetencji interpersonalnych
17 Grudzień 2009 - warsztaty rozwijające kompetencje Team Leadera (2. dzień)
09 Grudzień 2009 - warsztaty rozwijające kompetencje Team Leadera (1. dzień)
25 Listopad 2009 - rekrutacja - narzędzia i dobre praktyki
23 Listopad 2009 - ocena pracownika - jak rozwijać pracowników
29 Październik 2009 - zarządzanie zadaniami
23 Październik 2009 - budowanie zespołu
13 Styczeń 2009 - Excel Advanced
28 Listopad 2008 - pierwsza pomoc u dorosłych i dzieci
04 Listopad 2008 - Outlook Advanced
26-27 Czerwiec 2008 - Trening dla trenerów:
- psychologiczne aspekty uczenia się dorosłych
- dynamika i procesy zachodzące w zespole
- metody treningowe
- pokonywanie trudności i zakłóceń podczas treningu
8-9 Maj 2008 - komunikacja i współpraca
27-28 Lipiec 2007 - szkolenie i doskonalenie kompetencji interpersonalnych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
jeździectwo, taniec (m.in. salsa, tango argentyńskie), narciarstwo, bieganie, badminton, renowacja mebli, majsterkowanie, akwarystyka słodkowodna