Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. reklamy
Plantpress Sp. z o.o./Farmer i farmer.pl
Dwutygodnik Farmer oraz portale farmer.pl i gieldarolna.pl
- sprzedaż powierzchni reklamowej do dwutygodnika oraz na portale internetowe;
- sprzorządzanie oraz koordynacja umów barterowych;
- koordynacja i udział w targach branżowych;
- spotkania biznesowe/kontraktowe...
- sprzedaż powierzchni reklamowej do dwutygodnika oraz na portale internetowe;
- sprzorządzanie oraz koordynacja umów barterowych;
- koordynacja i udział w targach branżowych;
- spotkania biznesowe/kontraktowe...
Specjalista ds. reklamy i marketingu
Wydawnictwo Instalator Polski Sp. z o.o. i Euro Media Sp. z o.o.
- sprzedaż powierzchni reklamowej do kwartalnika branżowego Terroryzm: Zagrożenia-Prewencja-Przeciwdziałanie;
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
- przygotowanie ofert handlowych;
- fakturowanie, windykacja należności;
- udział w realizacji planów promocyjnych wydawnictwa;
- współpraca ze studiami graficznymi, drukarniami, mediami;
- uczestnictwo w organizowaniu konferencji, konkursów, targów;
- pozyskiwanie wizytówek oraz reklam do katalogu branżowego.
- pozyskiwanie wizytówek teleadresowych oraz reklam do katalogu branżowego;
- pozyskiwanie słuchaczy/uczestników na seminaria, konkursy, kongresy;
- fakturowanie, windykacja należności.
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
- przygotowanie ofert handlowych;
- fakturowanie, windykacja należności;
- udział w realizacji planów promocyjnych wydawnictwa;
- współpraca ze studiami graficznymi, drukarniami, mediami;
- uczestnictwo w organizowaniu konferencji, konkursów, targów;
- pozyskiwanie wizytówek oraz reklam do katalogu branżowego.
- pozyskiwanie wizytówek teleadresowych oraz reklam do katalogu branżowego;
- pozyskiwanie słuchaczy/uczestników na seminaria, konkursy, kongresy;
- fakturowanie, windykacja należności.
Specjalista ds. obsługi klienta
- udzielanie informacji o aktualnych ofertach oraz sprzedaż czasopism, kalendarzy, książek, poradników Grupy Wydawniczej INFOR S.A.;
- przeprowadzanie sondaży;
- umawianie spotkań handlowych dla firm teleinformatycznych: Etel, Crowley Data Poland;
- sporządzanie ankiet telefonicznych m.in. dla Grupy Wydawniczej INFOR oraz Esca Food Solutions;
- fakturowanie, windykacja należności.
- przeprowadzanie sondaży;
- umawianie spotkań handlowych dla firm teleinformatycznych: Etel, Crowley Data Poland;
- sporządzanie ankiet telefonicznych m.in. dla Grupy Wydawniczej INFOR oraz Esca Food Solutions;
- fakturowanie, windykacja należności.
Szkolenia i kursy
Centrum Kształcenia Ustawicznego - administracja biurowa (policealne studium zawodowe) - 2003-2005
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość