Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista
- Projektowanie, wdrażanie oraz monitoring procesów biznesowych w obszarze likwidacji świadczeń
- Współpraca przy tworzeniu produktów w zakresie likwidacji świadczeń w szczególności ubezpieczeń grupowych, indywidualnych, bankowych i inwestycyjnych
- Definiowanie i wdrażanie usprawnień procesowych w jednostkach terenowych zwłaszcza dotyczących obsługi klienta
- Przygotowywanie odpowiedzi dotyczących procesu likwidacji świadczeń (skargi i reklamacje klientów)
- Obsługa telefonicznych i internetowych zapytań klientów – koordynowanie pracy kilkunastu pracowników jednostek terenowych oraz Call Center, usprawnianie procesu, opracowanie nowych procedur i wytycznych, kontrola realizacji wyznaczonych do realizacji celów
- Odpowiedzialność za organizację logistyczną, administracyjną i kadrową projektów „Nowa Organizacja Likwidacji Świadczeń” oraz „Organizacja Likwidacji Szkód Komunikacyjnych” w tym:
- Wsparcie Dyrektorów projektów oraz pracowników wdrażających zmiany systemowe
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji projektowej oraz właściwej komunikacji wewnętrznej
- Udział w tworzeniu zespołów projektowych, zapewnienie prawidłowej organizacji logistycznej
- Organizacji konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych i integracyjnych
- Współpraca przy tworzeniu produktów w zakresie likwidacji świadczeń w szczególności ubezpieczeń grupowych, indywidualnych, bankowych i inwestycyjnych
- Definiowanie i wdrażanie usprawnień procesowych w jednostkach terenowych zwłaszcza dotyczących obsługi klienta
- Przygotowywanie odpowiedzi dotyczących procesu likwidacji świadczeń (skargi i reklamacje klientów)
- Obsługa telefonicznych i internetowych zapytań klientów – koordynowanie pracy kilkunastu pracowników jednostek terenowych oraz Call Center, usprawnianie procesu, opracowanie nowych procedur i wytycznych, kontrola realizacji wyznaczonych do realizacji celów
- Odpowiedzialność za organizację logistyczną, administracyjną i kadrową projektów „Nowa Organizacja Likwidacji Świadczeń” oraz „Organizacja Likwidacji Szkód Komunikacyjnych” w tym:
- Wsparcie Dyrektorów projektów oraz pracowników wdrażających zmiany systemowe
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji projektowej oraz właściwej komunikacji wewnętrznej
- Udział w tworzeniu zespołów projektowych, zapewnienie prawidłowej organizacji logistycznej
- Organizacji konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych i integracyjnych
Kierownik Zespołu
PZU Życie SA/Centrum Obsługi Ubezpieczeń, Warszawa
- Zarządzanie 9-osobowym zespołem (3 lata)– rekrutacje pracowników, delegowanie zadań i egzekwowanie realizacji, szkolenia produktowe i systemowe pracowników, oceny pracownicze, systemy motywacyjne – premiowanie, zarządzanie budżetem szkoleniowym
- Monitoring oraz kontrola poprawności przebiegu procesu realizacji wypłaty świadczeń z obsługiwanych umów ubezpieczeń m.in. nadzór w zakresie: prawidłowej rejestracji, oceny formalnej
dokumentacji ubezpieczeniowej, prowadzenia korespondencji z terenowymi jednostkami organizacyjnymi, klientami i instytucjami zewnętrznymi a także Zespołem Medycznej Obsługi
- Analiza modyfikacji oraz założeń do nowych produktów, procedur i rozwiązań informatycznych niezbędnych do prawidłowego przebiegu procesu obsługi wypłaty świadczeń
- Wykonywanie zestawień i raportów na potrzeby Dyrekcji
- Rozpatrywanie i przygotowywanie odpowiedzi na skargi, odwołania i reklamacje klientów
- Ustalanie, w określonych procedurami interwałach czasowych, zgodności sald kont księgowych, właściwa dekretacja wypłat w systemach produktowych i świadczeniowych, oraz archiwizacja dokumentacji
- Monitoring oraz kontrola poprawności przebiegu procesu realizacji wypłaty świadczeń z obsługiwanych umów ubezpieczeń m.in. nadzór w zakresie: prawidłowej rejestracji, oceny formalnej
dokumentacji ubezpieczeniowej, prowadzenia korespondencji z terenowymi jednostkami organizacyjnymi, klientami i instytucjami zewnętrznymi a także Zespołem Medycznej Obsługi
- Analiza modyfikacji oraz założeń do nowych produktów, procedur i rozwiązań informatycznych niezbędnych do prawidłowego przebiegu procesu obsługi wypłaty świadczeń
- Wykonywanie zestawień i raportów na potrzeby Dyrekcji
- Rozpatrywanie i przygotowywanie odpowiedzi na skargi, odwołania i reklamacje klientów
- Ustalanie, w określonych procedurami interwałach czasowych, zgodności sald kont księgowych, właściwa dekretacja wypłat w systemach produktowych i świadczeniowych, oraz archiwizacja dokumentacji
Szkolenia i kursy
MS Excel (tabele przestawne, funkcje i formuły, wykresy, formatowanie warunkowe, importowanie danych, sumy częściowe, wymiana danych Excel-Word) - Micromind, Warszawa
Licencja KNF Przedstawiciela Ubezpieczeniowo-Finansowego - AXA Polska SA, Warszawa
Modelowanie zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych – Multitrain, Warszawa
Doskonalenie umiejętności menadżerskich, Budowanie otwartości w zespole i rozwijanie pracowników poprzez konstruktywny feedback – Instytut Rozwoju Biznesu, Serock
Microsoft Office Project – Krajowa Izba Gospodarcza we współpracy/ Combidata Poland sp. z o.o., Warszawa
Wystąpienia publiczne –Meritum Consulting, Ożarów Mazowiecki
Asertywność w profesjonalnej obsłudze klienta – SpecjalistInterpersonal Staff Training, Warszawa
Budowanie współpracy – Nowe Motywacje, Warszawa
Licencja KNF Przedstawiciela Ubezpieczeniowo-Finansowego - AXA Polska SA, Warszawa
Modelowanie zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych – Multitrain, Warszawa
Doskonalenie umiejętności menadżerskich, Budowanie otwartości w zespole i rozwijanie pracowników poprzez konstruktywny feedback – Instytut Rozwoju Biznesu, Serock
Microsoft Office Project – Krajowa Izba Gospodarcza we współpracy/ Combidata Poland sp. z o.o., Warszawa
Wystąpienia publiczne –Meritum Consulting, Ożarów Mazowiecki
Asertywność w profesjonalnej obsłudze klienta – SpecjalistInterpersonal Staff Training, Warszawa
Budowanie współpracy – Nowe Motywacje, Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Podróże po Polsce
Sport (jazda na nartach i rolkach)
Sport (jazda na nartach i rolkach)
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Grupa otwarta dla pracowników Grupy AXA, klientów, a także poszukujących informacji związanych z produktami AXA.