Urszula Selwet

Account Manager, Verizon Business

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Account Manager
Verizon Business / d. MCI International
Przez ok 10 lat jedyny przedstawiciel w Polsce amerykanksiego operatora telekomunikacyjnego MCI International. Odpowiedzialność za załokształt współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi w Polsce: sprzedaż usług, wycena, negocjacje stawek rozliczeniowych i kontraktów, usługi glosowe i transmisja danych, tranzyt IP. Od roku 2005 w ramch biura sprzedazy w Polsce - odpowiedzialna na współpracę z klientami w Polsce, Na Litwie, Łotwie i Estonii
Orange Polska S.A.
Stanowisko: Specjalista ds Współpracy z Operatorami Międzynarodowymi w Dziale Operatorów Międzynarod
Wszelkie zagadnienia telekomunikacji międzynarodowej - umowy operatorskie, regulacje międzynarodowe, negocjacje stawek rozliczeniowych, zasady rozliczeń i płatności między- operatorskich, taryfy, analiza rynku, standaryzacja usług, wprowadzanie nowych usług, rozbudowa sieci, negocjowanie kontraktów.

1980- 1995
Równolegle z zadaniami zawodowymi w Ministerstwie Łączności a potem w TP S.A. reprezentowanie Polski w organizacji międzynarodowej CCITT/ITU Study Group III, także jako wice-przewodnicząca grupy TEUREM / ITU (Taryfy, rozliczenia, badania kosztów usług międzynarodowych). Udział w pracach innych organizacji operatorów telekomunikacyjnych takich jak : Intersputnik, Intelsat, OSS, CEPT, ECTRA, ETNO, ITFS Forum, HCD Forum, grupy robocze i ad hoc, konferencje, spotkania bilateralne i multilateralne operatorów.
Logo
Specjalista ds Współpracy z Operatorami w Departamencie Usług Międzynarodowych
Ministerstwo Łączności
Negocjacje stawek rozliczeniowych, ustalanie standardów i regulaminów usług, spotkania bilateralne i multilateralne.

Szkolenia i kursy

2004 - Akademia Prawa Telekomunikacyjnego (cykl wykładów)
2002 - 2007 – szkolenia z dziedziny produktów i aplikacji korporacyjnych,
Inne kursy : Umiejętności prezentacji, Negocjacje, Etyka w biznesie, Zarządzanie zmianami, Zarządzanie czasem, Umiejętności sprzedaży.

Edukacja

Logo
Handel Zagraniczny, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Zainteresowania

teatr, taniec towarzyski (standardowy i latynoamerykański), sport (pływanie, wyprawy rowerowe, wędrówki górskie, jogging, narciarstwo, joga, siłownia),

Inne

- zangażowanie, samodzielność, operatywność,
- sumienność, dokładność,
- bardzo dobra organizacja pracy
- nastawienie pro-klienckie - umiejętność współpracy z klientem
- wysoka kultura osobista
- wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, również w środowisku wielo-
kulturowym i międzynardowym
- podejście analityczne
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu oddziału
- obsługa komputera: MS Office, PowerPoint, Word, Siebel i inne aplikacje biznesowe
- prawo jazdy (kat. B)
- patent jachtowy i motorowodny (2008)

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie