Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. personalnych
Obsługa kadrowa pracowników
Rekrutacja pracowników
Organizacja i zarządzanie szkoleniami
Rekrutacja pracowników
Organizacja i zarządzanie szkoleniami
Specjalista ds. Administracji
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników tymczasowych (sporządzanie zaświadczeń, umów, prowadzenie teczek osobowych, archaizowanie dokumentacji),
Rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników i urlopów,
Wystawianie świadectw pracy, generowanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS-u, rozliczanie delegacji krajowych,
Terminowe sporządzanie okresowych statystyk, raportów i zestawień kadrowo-płacowych,
Sporządzanie dokumentacji finansowych na potrzeby księgowości,
Sporządzanie refaktur i nadzór nad terminowym regulowaniem płatności przez Klientów,
Stały kontakt z Klientami – cykliczne dyżury,
Zarządzanie korespondencją.
Rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników i urlopów,
Wystawianie świadectw pracy, generowanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS-u, rozliczanie delegacji krajowych,
Terminowe sporządzanie okresowych statystyk, raportów i zestawień kadrowo-płacowych,
Sporządzanie dokumentacji finansowych na potrzeby księgowości,
Sporządzanie refaktur i nadzór nad terminowym regulowaniem płatności przez Klientów,
Stały kontakt z Klientami – cykliczne dyżury,
Zarządzanie korespondencją.
Specjalista ds. Rekrutacji
Realizacja projektów rekrutacyjnych dotyczących pracy stałej i tymczasowej,
Rekrutacja i selekcja kandydatów niższego w średniego szczebla,
Bieżące administrowanie bazą kandydatów poszukujących pracy,
Weryfikacja i ocena napływających aplikacji,
Redagowanie i publikacja aktualnych ogłoszeń,
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych,
Organizacja kursów i szkoleń dla pracowników (suwnice, Sep do 1 KV, spawanie),
Organizacja i uczestnictwo w Giełdach Pracy organizowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy,
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia Pracowników Tymczasowych,
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz Kandydatami.
Rekrutacja i selekcja kandydatów niższego w średniego szczebla,
Bieżące administrowanie bazą kandydatów poszukujących pracy,
Weryfikacja i ocena napływających aplikacji,
Redagowanie i publikacja aktualnych ogłoszeń,
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych,
Organizacja kursów i szkoleń dla pracowników (suwnice, Sep do 1 KV, spawanie),
Organizacja i uczestnictwo w Giełdach Pracy organizowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy,
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia Pracowników Tymczasowych,
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami oraz Kandydatami.
Technik Administracji/ Stażysta w dziale rekrutacji
Obsługa administracyjna biura,
Wykonywanie czynności związanych z rekrutacją pracowników na poszukiwane stanowiska pracy,
Czynny udział w przeprowadzanych rozmowach kwalifikacyjnych,
Uczestnictwo w procesie: zatrudniania pracowników, naliczania wynagrodzeń oraz rozwiązywania stosunku pracy.
Wykonywanie czynności związanych z rekrutacją pracowników na poszukiwane stanowiska pracy,
Czynny udział w przeprowadzanych rozmowach kwalifikacyjnych,
Uczestnictwo w procesie: zatrudniania pracowników, naliczania wynagrodzeń oraz rozwiązywania stosunku pracy.
Szkolenia i kursy
03.06.2013 – 31.08.2013
Wektor Consulting s.c.
Szkolenie „Elementy księgowości i kadrowości w małej
Firmie” – 120 godzin.
Program Szkolenia:
1. Podstawowe zagadnienia dotyczące Kodeksu Pracy,
2. Wprowadzenie do księgowości małych i średnich firm,
3. Charakterystyka umów cywilno-prawnych,
4. Rozliczenia z pracownikami,
5. Zagadnienia dotyczące prowadzenia PKPiR,
6. Obsługa programów Płatnik i Optima.
Październik 2012
Małopolskie Centrum Współpracy, Edukacji i Doradztwa
Szkolenie „Kadry i Płace” – 150 godzin.
Program Szkolenia:
1. Czynności i obowiązki związane z rekrutacją i zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę,
2. Prowadzenie akt osobowych pracownika,
3. Obowiązki pracodawcy wobec ZUS-u,
4. Obowiązki pracodawcy wobec Urzędu Skarbowego,
5. Naliczanie listy płac,
6. Rozliczanie urlopów, nadgodzin, wynagrodzeń za czas choroby,
7. Obsługa programów: Płatnik i Symfonia.
Wektor Consulting s.c.
Szkolenie „Elementy księgowości i kadrowości w małej
Firmie” – 120 godzin.
Program Szkolenia:
1. Podstawowe zagadnienia dotyczące Kodeksu Pracy,
2. Wprowadzenie do księgowości małych i średnich firm,
3. Charakterystyka umów cywilno-prawnych,
4. Rozliczenia z pracownikami,
5. Zagadnienia dotyczące prowadzenia PKPiR,
6. Obsługa programów Płatnik i Optima.
Październik 2012
Małopolskie Centrum Współpracy, Edukacji i Doradztwa
Szkolenie „Kadry i Płace” – 150 godzin.
Program Szkolenia:
1. Czynności i obowiązki związane z rekrutacją i zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę,
2. Prowadzenie akt osobowych pracownika,
3. Obowiązki pracodawcy wobec ZUS-u,
4. Obowiązki pracodawcy wobec Urzędu Skarbowego,
5. Naliczanie listy płac,
6. Rozliczanie urlopów, nadgodzin, wynagrodzeń za czas choroby,
7. Obsługa programów: Płatnik i Symfonia.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Szukam pracownika
Grupa jest dla każdego kto poszukuje pracowników każdego szczebla w dowolnej branży.