Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Kreacji w Pionie Marketingu
- realizacja strategii promocyjnego dotarcia do klientów ATL/BTL
- współtworzenie komunikacji do poszczególnych segmentów klientów – CRM
- współtworzenie akcji typu otwarcia, re-otwarcia nowych placówek
-zarządzenie budżetem marketingowym / optymalizacja kosztów (-negocjacje i analiza kosztów bieżących i długoterminowych)
-współpraca z działami handlowymi w planowaniu akcji i pracach bieżących wspierających sprzedaż
-współtworzenie brief
-przygotowywanie koncepcji materiałów promocyjnych, akcyjnych i stałych POS
-kierowanie zespołem i planowanie rozwoju
-kontrola jakości druku gazetek, ulotek i POS
-nadzór nad bieżącymi akcjami stron internetowych
-współpraca z podwykonawcami oraz planowanie działań: drukarnie, agencje reklamowe wiodące i wspomagające, graficy, studia foto
-bieżące monitorowanie działań konkurencji i obserwowanie trendów branżowych
-ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
- współtworzenie komunikacji do poszczególnych segmentów klientów – CRM
- współtworzenie akcji typu otwarcia, re-otwarcia nowych placówek
-zarządzenie budżetem marketingowym / optymalizacja kosztów (-negocjacje i analiza kosztów bieżących i długoterminowych)
-współpraca z działami handlowymi w planowaniu akcji i pracach bieżących wspierających sprzedaż
-współtworzenie brief
-przygotowywanie koncepcji materiałów promocyjnych, akcyjnych i stałych POS
-kierowanie zespołem i planowanie rozwoju
-kontrola jakości druku gazetek, ulotek i POS
-nadzór nad bieżącymi akcjami stron internetowych
-współpraca z podwykonawcami oraz planowanie działań: drukarnie, agencje reklamowe wiodące i wspomagające, graficy, studia foto
-bieżące monitorowanie działań konkurencji i obserwowanie trendów branżowych
-ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy