Urszula Łukasz
Kierownik ds.jakości i kontroli,Citi Handlowy Bank Handlowy w W-wie S.A.
Mielec,
podkarpackie
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds.Jakości i Kontroli
•Systematyczna kontrola zgodności działań pracowników oddziału z procedurami i zasadami obowiązującymi w banku ( skanowanie dokumentów, przelewy krajowe i zagraniczne , wpłaty, wypłaty , wnioski , umowy kredytowe , umowy rachunków bankowych itp.).
•Weryfikacja poprawności umów rachunków bankowych , wniosków kredytowych , zgodności danych z systemem , sprawdzanie kompletności i autentyczności dokumentów .
•Koordynacja obiegu informacji nowych procedur w oddziale ( komunikacja z innymi departamentami w instytucji).
•Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników z zakresu obsługi klienta detalicznego oraz korporacyjnego, systemów operacyjnych i procedur bankowych.
•Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych, odpowiedzialność za pozytywny wynik audytu wewnętrznego.
•Weryfikacja poprawności umów rachunków bankowych , wniosków kredytowych , zgodności danych z systemem , sprawdzanie kompletności i autentyczności dokumentów .
•Koordynacja obiegu informacji nowych procedur w oddziale ( komunikacja z innymi departamentami w instytucji).
•Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników z zakresu obsługi klienta detalicznego oraz korporacyjnego, systemów operacyjnych i procedur bankowych.
•Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych, odpowiedzialność za pozytywny wynik audytu wewnętrznego.
Kierownik Operacyjny Filii
•Zarządzanie podległym zespołem pracowników (dbałość o rozwój pracowników, ustalanie zakresów czynności itp.).
•Udział w opiniowaniu procedur bankowych.
•Budowanie pozytywnych relacji z istniejącymi klientami i pozyskiwanie nowych.
•Dbałość o jakość obsługi klienta zgodnie ze standardami Banku.
•Nadzór nad organizacją pracy w podległym oddziale zgodnie z obowiązującymi procedurami.
•Działania administracyjne zapewniające sprawne funkcjonowanie oddziału.
•Udział w opiniowaniu procedur bankowych.
•Budowanie pozytywnych relacji z istniejącymi klientami i pozyskiwanie nowych.
•Dbałość o jakość obsługi klienta zgodnie ze standardami Banku.
•Nadzór nad organizacją pracy w podległym oddziale zgodnie z obowiązującymi procedurami.
•Działania administracyjne zapewniające sprawne funkcjonowanie oddziału.
Szkolenia i kursy
- Kurs kasjera złotowo-walutowego.
- Rozpoznawanie autentyczności dokumentów potwierdzajacych tożsamość oraz podstawy grafologii.
- Szkolenie z zakresu kontroli jakości i audytu wewnętrznego.
- Szkolenie dla kadry kierowniczej średniego szczebla:
Dobre rozmowy menedżerskie -rozmowa coachingowa.
Dobre rozmowy menedżerskie - rozmowa o celach.
Dobre rozmowy menedżerskie - rozmowa o wartosciach.
- Rozpoznawanie autentyczności dokumentów potwierdzajacych tożsamość oraz podstawy grafologii.
- Szkolenie z zakresu kontroli jakości i audytu wewnętrznego.
- Szkolenie dla kadry kierowniczej średniego szczebla:
Dobre rozmowy menedżerskie -rozmowa coachingowa.
Dobre rozmowy menedżerskie - rozmowa o celach.
Dobre rozmowy menedżerskie - rozmowa o wartosciach.
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Turystyka, podróże , dobra książka.
Inne
Prawo jazdy kategorii B.