Urszula Łukasz

Urszula Łukasz

Kierownik ds.jakości i kontroli,Citi Handlowy Bank Handlowy w W-wie S.A.
Mielec, podkarpackie

Doświadczenie zawodowe

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik ds.Jakości i Kontroli
•Systematyczna kontrola zgodności działań pracowników oddziału z procedurami i zasadami obowiązującymi w banku ( skanowanie dokumentów, przelewy krajowe i zagraniczne , wpłaty, wypłaty , wnioski , umowy kredytowe , umowy rachunków bankowych itp.).
•Weryfikacja poprawności umów rachunków bankowych , wniosków kredytowych , zgodności danych z systemem , sprawdzanie kompletności i autentyczności dokumentów .
•Koordynacja obiegu informacji nowych procedur w oddziale ( komunikacja z innymi departamentami w instytucji).
•Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników z zakresu obsługi klienta detalicznego oraz korporacyjnego, systemów operacyjnych i procedur bankowych.
•Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych, odpowiedzialność za pozytywny wynik audytu wewnętrznego.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik Operacyjny Filii
•Zarządzanie podległym zespołem pracowników (dbałość o rozwój pracowników, ustalanie zakresów czynności itp.).
•Udział w opiniowaniu procedur bankowych.
•Budowanie pozytywnych relacji z istniejącymi klientami i pozyskiwanie nowych.
•Dbałość o jakość obsługi klienta zgodnie ze standardami Banku.
•Nadzór nad organizacją pracy w podległym oddziale zgodnie z obowiązującymi procedurami.
•Działania administracyjne zapewniające sprawne funkcjonowanie oddziału.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Aplikant , kasjer , lider , kierownik/koordynator
•Bieżąca obsługa klienta, gotówkowa i bezgotówkowa .
•Sporządzanie raportów kasowo-skarbcowych , codzienne rozliczanie stanu kasy, skarbca.
•Zarządzanie gotówką w oddziale (zamawianie zasiłków i odprowadzeń gotówki).
Poczta Polska S.A.
Asystent
•Prowadziłam rozliczenia związane z przekazami pocztowym

Szkolenia i kursy

- Kurs kasjera złotowo-walutowego.
- Rozpoznawanie autentyczności dokumentów potwierdzajacych tożsamość oraz podstawy grafologii.
- Szkolenie z zakresu kontroli jakości i audytu wewnętrznego.
- Szkolenie dla kadry kierowniczej średniego szczebla:
Dobre rozmowy menedżerskie -rozmowa coachingowa.
Dobre rozmowy menedżerskie - rozmowa o celach.
Dobre rozmowy menedżerskie - rozmowa o wartosciach.

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Akademia Rolnicza w Krakowie , Wydział Ekonomii w Rzeszowie

Specjalizacje

Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

Turystyka, podróże , dobra książka.

Inne

Prawo jazdy kategorii B.