Umiejętności
JIRA
Microsoft Excel
Microsoft Word
MS Project
Project Management
SQL
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik projektu, Naczelnik wydziału
Kierownik Projektu AI Tech, Naczelnik Wydziału Zaawansowanych Kompetencji Cyfrowych, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Koordynacja działań Wydziału Zaawansowanych Kompetencji Cyfrowych,
- Koordynacja Projektu Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)
- Koordynacja działań Wydziału Zaawansowanych Kompetencji Cyfrowych,
- Koordynacja Projektu Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)
Kierownik Działu Dotacje Unijne
KOBA Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
1. Kontrola pracy wewnątrz działu oraz kontakty z innymi działami firmy,
2. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad:
- realizacją zadań przez poszczególnych pracowników,
- obiegiem dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie dotyczącym działu,
- przestrzeganiem przez podległych pracowników porządku i dyscypliny pracy,
3. Zapewnienie równomiernego podziału zadań pomiędzy pracowników działu
4. Nadzór nad prawidłową realizacją projektów dofinansowanych z UE
5. Monitorowanie osiągniętych efektów realizowanych projektów
6. Monitoring, ewaluacja i raportowanie przebiegu projektów
7. Analiza możliwości finansowania projektów - zapewnienie płynności finansowej koordynowanych projektów
8. Poszukiwanie możliwości finansowania działalności bieżącej firmy
9. Współpraca z innymi działami firmy przy przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji do pozyskania funduszy UE, dotacji z funduszy publicznych, opracowywanie niezbędnych dokumentów,
10. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod kątem przepływy dokumentów.
1. Kontrola pracy wewnątrz działu oraz kontakty z innymi działami firmy,
2. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad:
- realizacją zadań przez poszczególnych pracowników,
- obiegiem dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie dotyczącym działu,
- przestrzeganiem przez podległych pracowników porządku i dyscypliny pracy,
3. Zapewnienie równomiernego podziału zadań pomiędzy pracowników działu
4. Nadzór nad prawidłową realizacją projektów dofinansowanych z UE
5. Monitorowanie osiągniętych efektów realizowanych projektów
6. Monitoring, ewaluacja i raportowanie przebiegu projektów
7. Analiza możliwości finansowania projektów - zapewnienie płynności finansowej koordynowanych projektów
8. Poszukiwanie możliwości finansowania działalności bieżącej firmy
9. Współpraca z innymi działami firmy przy przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji do pozyskania funduszy UE, dotacji z funduszy publicznych, opracowywanie niezbędnych dokumentów,
10. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod kątem przepływy dokumentów.
specjalista ds obsługi projektów
KOBA Sp. z o.o.
- zapewnienie ciągłości realizacji projektów
- nadzór nad harmonogramem realizowanych projektów,
- nadzór nad prawidłową realizacją projektu,
- monitorowanie osiągniętych efektów projektu
- monitoring, ewaluację i raportowanie o przebiegu projektu, dokumentów
- bieżąca obsługa administracyjna projektów pod kątem sprawnego przepływu dokumentów
kontakty z instytucją zarządzającą
- nadzór nad harmonogramem realizowanych projektów,
- nadzór nad prawidłową realizacją projektu,
- monitorowanie osiągniętych efektów projektu
- monitoring, ewaluację i raportowanie o przebiegu projektu, dokumentów
- bieżąca obsługa administracyjna projektów pod kątem sprawnego przepływu dokumentów
kontakty z instytucją zarządzającą
Specjalista do spraw rozliczeń
KOBA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Białymstoku
1. Kontrola nad prawidłowością rozliczeń faktur dotyczących realizowanych projektów,
2. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentacji,
3. Pozyskiwanie dokumentów oraz danych niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczania projektów,
4. Współpraca przy przygotowywaniu wniosków/aplikacji w sprawach pozyskania funduszy unijnych/dotacji z funduszy publicznych i opracowywanie niezbędnych dokumentów,
5. Kontrola budżetu projektu,
6. Analiza możliwości finansowania projektów,
7. Monitoring, ewaluacja i raportowanie projektu,
8. Poszukiwanie możliwości finansowania bieżącej działalności firmy
2. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentacji,
3. Pozyskiwanie dokumentów oraz danych niezbędnych do prawidłowej realizacji i rozliczania projektów,
4. Współpraca przy przygotowywaniu wniosków/aplikacji w sprawach pozyskania funduszy unijnych/dotacji z funduszy publicznych i opracowywanie niezbędnych dokumentów,
5. Kontrola budżetu projektu,
6. Analiza możliwości finansowania projektów,
7. Monitoring, ewaluacja i raportowanie projektu,
8. Poszukiwanie możliwości finansowania bieżącej działalności firmy
Projekty
Akademia Innowacyjnych Zastosowań Technologii Cyfrowych (AI Tech)
Celem głównym Projektu jest stworzenie modelu systemowego kształcenia wysokiej klasy specjalistów w zakresie sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego oraz cyberbezpieczeństwa. Cel zostanie osiągnięty dzięki ścisłej współpracy uczelni, administracji centralnej oraz wiodących firm działających w obszarze technologii cyfrowych. Cel projektu zostanie osiągnięty dzięki ścisłej współpracy uczelni, administracji centralnej oraz wiodących firm działających w obszarze technologii cyfrowych.
Projekt realizowany z partnerami: Politechniką Gdańską, Politechniką Poznańską, Politechniką Wrocławską, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetem Warszawskim
W efekcie realizacji Projektu zostanie wypracowany i przetestowany model systemowego kształcenia wysokiej klasy specjalistów w zakresie sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i cyberbezpieczeństwa co będzie miało pozytywny wpływ na rozwój polskiej nauki oraz konkurencyjność gospodarki. Wypracowane rozwiązanie będzie wdrożone na szeroką skalę w latach 2021-27 przez różne ośrodki akademickie, również te mające mniejsze doświadczenie w zakresie dydaktyki w ww. obszarach. Ponadto w efekcie realizacji Projektu grupa uczestników studiów wyższych zdobędzie zaawansowane umiejętności w zakresie sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i cyberbezpieczeństwa.
Projekt realizowany z partnerami: Politechniką Gdańską, Politechniką Poznańską, Politechniką Wrocławską, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetem Warszawskim
W efekcie realizacji Projektu zostanie wypracowany i przetestowany model systemowego kształcenia wysokiej klasy specjalistów w zakresie sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i cyberbezpieczeństwa co będzie miało pozytywny wpływ na rozwój polskiej nauki oraz konkurencyjność gospodarki. Wypracowane rozwiązanie będzie wdrożone na szeroką skalę w latach 2021-27 przez różne ośrodki akademickie, również te mające mniejsze doświadczenie w zakresie dydaktyki w ww. obszarach. Ponadto w efekcie realizacji Projektu grupa uczestników studiów wyższych zdobędzie zaawansowane umiejętności w zakresie sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i cyberbezpieczeństwa.
Widok na przyszłość. Wczesne wykrywanie i leczenie chorób oczu u dzieci z województwa podlaskiego
- organizacja badań przesiewowych w terenie,
- realizacja działań promocyjno-informacyjnych,
- współpraca z mediami,
- organizacja szkoleń,
- monitoring, ewaluację i raportowanie projektu.
- wypełnianie wniosków o płatność oraz sprawozdań
Przy realizacji Projektu „Widok na przyszłość. Wczesne wykrywanie i leczenie chorób oczu u dzieci z województwa podlaskiego” korzystaliśmy ze wsparcia Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Uzyskanie dotacji w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego umożliwiło dofinansowanie zarówno działań inwestycyjnych jak również miękkich. Działania inwestycyjne to doposażenie Kliniki Okulistyki Dziecięcej z Ośrodkiem Leczenia Zeza Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Natomiast tzw. część miękka to cykl szkoleń skierowanych do lekarzy rodzinnych i pielęgniarek środowiskowych, okulistyczne badania przesiewowe dzieci w wieku od pół roku do 8 lat oraz udział kadry w sympozjach polskich i zagranicznych.
Lekarze z Kliniki Okulistyki Dziecięcej z Ośrodkiem Leczenia Zeza przeprowadzili badania przesiewowe wzroku wśród dzieci w przedziale wiekowym od pół roku do 8 lat. Badania te przeprowadzono w 40 gminach w sumie przebadanych zostało ponad 2 500 dzieci. Badania przesiewowe miały na celu ułatwienie dostępu do porady okulistycznej. Dzięki temu droga dziecka do okulisty skróciła się w dosłownym tego słowa znaczeniu. Drugim istotnym celem badań było wykrycie schorzeń wzroku w najmłodszej grupie wiekowej.
Okulistyczne badania przesiewowe to przedsięwzięcie o charakterze pionierskim. Do tej pory w Polsce badania tego typu nie były organizowane, dlatego efekty przesiewu oraz wyniki badań lekarskich mają wysoki walor naukowy.
Zarządzanie Projektem;
Realizacją projektu zajmował się Zespół Koordynujący składający się z czterech osób:
Kierownik Projektu
Koordynator Projektu
Księgowość Projektu
Dodatkowo do Projektu zaangażowano osobę odpowiedzialną za analizę statystyczną danych zebranych podczas badań przesiewowych.
Promocja Projektu
Bardzo istotną częścią realizacji Projektu była jego promocja: w jednostkach ochrony zdrowia oraz miejscach użyteczności publicznej na terenie gmin w których przeprowadzano badania dystrybuowano foldery informacyjno – promocyjne oraz plakaty. Na potrzeby Projektu została stworzona strona internetowa: www.okulistyka.udsk.pl, na której zamieszczone są informacje o założeniach Projektu, terminy szkoleń dla lekarzy i pielęgniarek środowiskowych oraz terminy badań okulistycznych w gminach. Kampania promująca Projekt skierowana była do ogółu społeczeństwa pod hasłem „Widok na przyszłość.”
W promocję projektu zaangażowano także media regionalne.
Bardzo specyficzną formą informacji i promocji było uczestnictwo pracowników medycznych Kliniki Okulistyki Dziecięcej z Ośrodkiem Leczenia Zeza UDSK w kongresach i zjazdach okulistycznych krajowych i zagranicznych.
Uzyskanie dotacji w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego umożliwiło dofinansowanie zarówno działań inwestycyjnych jak również miękkich. Działania inwestycyjne to doposażenie Kliniki Okulistyki Dziecięcej z Ośrodkiem Leczenia Zeza Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Natomiast tzw. część miękka to cykl szkoleń skierowanych do lekarzy rodzinnych i pielęgniarek środowiskowych, okulistyczne badania przesiewowe dzieci w wieku od pół roku do 8 lat oraz udział kadry w sympozjach polskich i zagranicznych.
Lekarze z Kliniki Okulistyki Dziecięcej z Ośrodkiem Leczenia Zeza przeprowadzili badania przesiewowe wzroku wśród dzieci w przedziale wiekowym od pół roku do 8 lat. Badania te przeprowadzono w 40 gminach w sumie przebadanych zostało ponad 2 500 dzieci. Badania przesiewowe miały na celu ułatwienie dostępu do porady okulistycznej. Dzięki temu droga dziecka do okulisty skróciła się w dosłownym tego słowa znaczeniu. Drugim istotnym celem badań było wykrycie schorzeń wzroku w najmłodszej grupie wiekowej.
Okulistyczne badania przesiewowe to przedsięwzięcie o charakterze pionierskim. Do tej pory w Polsce badania tego typu nie były organizowane, dlatego efekty przesiewu oraz wyniki badań lekarskich mają wysoki walor naukowy.
Zarządzanie Projektem;
Realizacją projektu zajmował się Zespół Koordynujący składający się z czterech osób:
Kierownik Projektu
Koordynator Projektu
Księgowość Projektu
Dodatkowo do Projektu zaangażowano osobę odpowiedzialną za analizę statystyczną danych zebranych podczas badań przesiewowych.
Promocja Projektu
Bardzo istotną częścią realizacji Projektu była jego promocja: w jednostkach ochrony zdrowia oraz miejscach użyteczności publicznej na terenie gmin w których przeprowadzano badania dystrybuowano foldery informacyjno – promocyjne oraz plakaty. Na potrzeby Projektu została stworzona strona internetowa: www.okulistyka.udsk.pl, na której zamieszczone są informacje o założeniach Projektu, terminy szkoleń dla lekarzy i pielęgniarek środowiskowych oraz terminy badań okulistycznych w gminach. Kampania promująca Projekt skierowana była do ogółu społeczeństwa pod hasłem „Widok na przyszłość.”
W promocję projektu zaangażowano także media regionalne.
Bardzo specyficzną formą informacji i promocji było uczestnictwo pracowników medycznych Kliniki Okulistyki Dziecięcej z Ośrodkiem Leczenia Zeza UDSK w kongresach i zjazdach okulistycznych krajowych i zagranicznych.
Zakres obowiązków
Do zadań Koordynatora części promocyjno-szkoleniowej należało:- organizacja badań przesiewowych w terenie,
- realizacja działań promocyjno-informacyjnych,
- współpraca z mediami,
- organizacja szkoleń,
- monitoring, ewaluację i raportowanie projektu.
- wypełnianie wniosków o płatność oraz sprawozdań
Dajmy szansę naszym dzieciom. Klinika Rehabilitacji Dziecięcej w UDSK w Białymstoku
- organizacja szkoleń zgodnie z założeniami projektu (w tym rekrutacja uczestników, kontakt z uczestnikami szkoleń),
- ułożenie szczegółowego harmonogramu szkoleń, zwłaszcza w odniesieniu do kursów doszkalających dla kadry medycznej w uzgodnieniu z kadrą Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku i Koordynatora Projektu,
- przygotowywanie sprawozdań kwartalnych, rocznych i sprawozdania końcowego
z realizacji projektu,
- dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizacji dokumentów projektu,
- kontakt i współpraca z konsultantami medycznymi projektu,
- stała współpraca z zespołem koordynacyjnym projektu.
- kontakt z pracownikami BPZ, KPK, BMF w zakresie przewidzianych zadań.
- Wypełnianie wniosków o płatność
Inicjatywa utworzenia szpitalnego oddziału rehabilitacji w UDSK była bardzo istotna z uwagi na to iż w całym regionie Polski północno - wschodniej nie ma Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej. Przy realizacji Projektu „Dajmy szansę naszym dzieciom. Utworzenie nowoczesnej Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej
w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa w Białymstoku” korzystaliśmy ze wsparcia Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Uzyskana dotacja w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego pozwoliła zaadoptować
i zmodernizować pomieszczenia w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa w Białymstoku na potrzeby Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej. Uzyskanie dotacji w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego umożliwiło dofinansowanie zarówno działań inwestycyjnych jak również miękkich. Działania inwestycyjne to adaptacja pomieszczeń Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku oraz wyposażenie Kliniki w niezbędny sprzęt do jej prawidłowego funkcjonowania. Natomiast tzw. część
miękka to cykl szkoleń skierowanych do rodziców oraz specjalistyczne szkolenia kadry.
Kursy doszkalające dla kadry medycznej Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej:
1. PNF podstawowy
2. PNF rozwijający
3. Kinesiology Taping
4. Masaż leczniczy
5. Terapia manualna
6. Medycyna ortopedyczna wg Cyriax’a
7. PNF Skoliozy
8. PNF Bóle krzyża
9. Warsztaty neurologiczne
10. Kurs Fizykoterapii.
Efektem szkoleń było uzyskanie przez kadrę Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej certyfikatów nabytych umiejętności teoretycznych i praktycznych. Ukończone szkolenia umożliwiły wprowadzenie nowych metod rehabilitacyjnych, znacznie zwiększyło skuteczność terapii, skróciło okres terapii, wpłynęło
na obniżenie kosztów leczenia, a także zwiększyło ofertę prowadzonych terapii w Klinice Rehabilitacji Dziecięcej. W ramach projektu zrealizowano także cykl szkoleń skierowanych do rodziców dzieci, które z powodu różnego rodzaju schorzeń i problemów, wymagają rehabilitacji. Powstały także filmy instruktażowe.
Realizacją projektu zajmował się Zespół Koordynujący tj.:
• Koordynator Projektu
• Asystent Koordynatora ds. Promocji
• Asystent Koordynatora ds. Szkoleń i Sprawozdawczości -
• Księgowość Projektu
Dodatkowo do Projektu zaangażowano Konsultanta Medycznego, którego zadaniem było opiniowanie wszelkich materiałów dydaktycznych. Bardzo istotną częścią realizacji Projektu była jego promocja:
w jednostkach ochrony zdrowia oraz szpitalach dystrybuowano foldery informacyjno-promocyjne oraz plakaty. Na potrzeby Projektu została stworzona strona internetowa: www.rehabilitacja.udsk.pl, na której zamieszczone są informacje założeniach Projektu, terminy szkoleń dla rodziców, materiał
ze szkoleń oraz filmy instruktażowe. Kampania promująca Projekt skierowana była do ogółu społeczeństwa pod hasłem „Dajmy szansę naszym dzieciom.”
w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa w Białymstoku” korzystaliśmy ze wsparcia Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Uzyskana dotacja w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego pozwoliła zaadoptować
i zmodernizować pomieszczenia w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa w Białymstoku na potrzeby Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej. Uzyskanie dotacji w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego umożliwiło dofinansowanie zarówno działań inwestycyjnych jak również miękkich. Działania inwestycyjne to adaptacja pomieszczeń Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku oraz wyposażenie Kliniki w niezbędny sprzęt do jej prawidłowego funkcjonowania. Natomiast tzw. część
miękka to cykl szkoleń skierowanych do rodziców oraz specjalistyczne szkolenia kadry.
Kursy doszkalające dla kadry medycznej Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej:
1. PNF podstawowy
2. PNF rozwijający
3. Kinesiology Taping
4. Masaż leczniczy
5. Terapia manualna
6. Medycyna ortopedyczna wg Cyriax’a
7. PNF Skoliozy
8. PNF Bóle krzyża
9. Warsztaty neurologiczne
10. Kurs Fizykoterapii.
Efektem szkoleń było uzyskanie przez kadrę Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej certyfikatów nabytych umiejętności teoretycznych i praktycznych. Ukończone szkolenia umożliwiły wprowadzenie nowych metod rehabilitacyjnych, znacznie zwiększyło skuteczność terapii, skróciło okres terapii, wpłynęło
na obniżenie kosztów leczenia, a także zwiększyło ofertę prowadzonych terapii w Klinice Rehabilitacji Dziecięcej. W ramach projektu zrealizowano także cykl szkoleń skierowanych do rodziców dzieci, które z powodu różnego rodzaju schorzeń i problemów, wymagają rehabilitacji. Powstały także filmy instruktażowe.
Realizacją projektu zajmował się Zespół Koordynujący tj.:
• Koordynator Projektu
• Asystent Koordynatora ds. Promocji
• Asystent Koordynatora ds. Szkoleń i Sprawozdawczości -
• Księgowość Projektu
Dodatkowo do Projektu zaangażowano Konsultanta Medycznego, którego zadaniem było opiniowanie wszelkich materiałów dydaktycznych. Bardzo istotną częścią realizacji Projektu była jego promocja:
w jednostkach ochrony zdrowia oraz szpitalach dystrybuowano foldery informacyjno-promocyjne oraz plakaty. Na potrzeby Projektu została stworzona strona internetowa: www.rehabilitacja.udsk.pl, na której zamieszczone są informacje założeniach Projektu, terminy szkoleń dla rodziców, materiał
ze szkoleń oraz filmy instruktażowe. Kampania promująca Projekt skierowana była do ogółu społeczeństwa pod hasłem „Dajmy szansę naszym dzieciom.”
Zakres obowiązków
Do zadań Asystenta Koordynatora projektu należało:- organizacja szkoleń zgodnie z założeniami projektu (w tym rekrutacja uczestników, kontakt z uczestnikami szkoleń),
- ułożenie szczegółowego harmonogramu szkoleń, zwłaszcza w odniesieniu do kursów doszkalających dla kadry medycznej w uzgodnieniu z kadrą Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku i Koordynatora Projektu,
- przygotowywanie sprawozdań kwartalnych, rocznych i sprawozdania końcowego
z realizacji projektu,
- dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizacji dokumentów projektu,
- kontakt i współpraca z konsultantami medycznymi projektu,
- stała współpraca z zespołem koordynacyjnym projektu.
- kontakt z pracownikami BPZ, KPK, BMF w zakresie przewidzianych zadań.
- Wypełnianie wniosków o płatność
Szkolenia i kursy
1. PRINCE2 Practitioner Certificate in Project Management
2. PRINCE2 Foundation Certificate in Project Management
3. Szkolenie pt.: „Zarządzanie projektami z zastosowaniem Microsoft Project i Microsoft SharePoint” w ramach projektu „Podniesienie umiejętności osób pracujących – likwidacja luki kompetencyjnej w obszarze informatyki”, Certyfikat;
4. Szkolenie pt.: „Zarządzanie projektami” w ramach projektu „Akademia Zarządzania”, Certyfikat;
5. Szkolenie pt.: „Przygotowanie oferty otwartym konkursie na realizację zadań publicznych”, Certyfikat;
6. Warsztaty adresowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych „Angielski dla NGOs III”, Certyfikat;
7. Szkolenie wprowadzające dotyczące Programu „Młodzież w działaniu”, Certyfikat;
8. Seminarium szkoleniowe Euro Na Zdrowie „Przygotowanie sektora ochrony zdrowia do pozyskiwania środków finansowych z UE w latach 2007 – 2013”, Certyfikat;
9. Instrumenty inżynierii finansowej
10. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych po nowelizacji
11. Prawne uwarunkowania lokalizacji i budowy sieci telekomunikacyjnych
12. Szkolenie z zakresu koordynacji robót budowlanych oraz budowa sieci szerokopasmowych po nowelizacji Megaustawy
13. Szkolenie z zakresu zajęcia pasa drogowego i budowy kanałów technologicznych
2. PRINCE2 Foundation Certificate in Project Management
3. Szkolenie pt.: „Zarządzanie projektami z zastosowaniem Microsoft Project i Microsoft SharePoint” w ramach projektu „Podniesienie umiejętności osób pracujących – likwidacja luki kompetencyjnej w obszarze informatyki”, Certyfikat;
4. Szkolenie pt.: „Zarządzanie projektami” w ramach projektu „Akademia Zarządzania”, Certyfikat;
5. Szkolenie pt.: „Przygotowanie oferty otwartym konkursie na realizację zadań publicznych”, Certyfikat;
6. Warsztaty adresowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych „Angielski dla NGOs III”, Certyfikat;
7. Szkolenie wprowadzające dotyczące Programu „Młodzież w działaniu”, Certyfikat;
8. Seminarium szkoleniowe Euro Na Zdrowie „Przygotowanie sektora ochrony zdrowia do pozyskiwania środków finansowych z UE w latach 2007 – 2013”, Certyfikat;
9. Instrumenty inżynierii finansowej
10. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych po nowelizacji
11. Prawne uwarunkowania lokalizacji i budowy sieci telekomunikacyjnych
12. Szkolenie z zakresu koordynacji robót budowlanych oraz budowa sieci szerokopasmowych po nowelizacji Megaustawy
13. Szkolenie z zakresu zajęcia pasa drogowego i budowy kanałów technologicznych
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Zainteresowania
Matematyka, kosmetologia, sport, fotografia.
Organizacje
2009-2013 Wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia na Rzecz Edukacji i Rozwoju „IDEA”
Inne
Doświadczenie zawodowe:
2011 Specjalista ds. funduszy unijnych, Projekt Optimum s.c., Umowa na czas określony
2009 Wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia na Rzecz Edukacji i Rozwoju „IDEA”
2008-2011 Koordynator Projektów, Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, umowa zlecenie.
2006-2007 Referent ds. spedycji, Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WIMEX” Tadeusz Wiszowaty, Umowa na czas określony;
2006 Konsultant ds. wdrożeń, Key Company Consulting
Sp. z o.o., umowa na czas określony;
Praktyki i staże:
2005 Asystent Zarządu – Key Company Sp. z o.o.
2000 praktyki w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Białymstoku
2011 Specjalista ds. funduszy unijnych, Projekt Optimum s.c., Umowa na czas określony
2009 Wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia na Rzecz Edukacji i Rozwoju „IDEA”
2008-2011 Koordynator Projektów, Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, umowa zlecenie.
2006-2007 Referent ds. spedycji, Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WIMEX” Tadeusz Wiszowaty, Umowa na czas określony;
2006 Konsultant ds. wdrożeń, Key Company Consulting
Sp. z o.o., umowa na czas określony;
Praktyki i staże:
2005 Asystent Zarządu – Key Company Sp. z o.o.
2000 praktyki w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Białymstoku
Grupy
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???