Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. rozliczania projektów badawczych
• Finansowa obsługa międzynarodowych projektów badawczych (min. programy ramowe, fundusze norweskie i inne).
• Monitoring realizacji projektów pod kątem finansowym i zgodności pod kątem rzeczowym
• Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością w ramach postępowań ofertowych i procesów zakupowych
• Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych, raportów i aneksów.
• Monitoring realizacji projektów pod kątem finansowym i zgodności pod kątem rzeczowym
• Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością w ramach postępowań ofertowych i procesów zakupowych
• Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych, raportów i aneksów.
Koordynator projektów inwestycyjnych
• Controling finansowy
• Przygotowywanie Cash Flow dla spółek
• Sporządzanie planów inwestycyjnych (rocznych i wieloletnich)
• Przygotowywanie prognoz kosztowych i przychodowych
• Szacowanie opłacalności inwestycji (analiza ekonomiczna – oparte głównie na wskaźnikach opłacalności
• Nadzór nad harmonogramem finansowo – rzeczowym
• Sporządzanie analiz i raportów ad hoc
• Wykorzystywanie znajomości Excel dla przedstawiania analiz i raportów
• Analiza opłacalność inwestycji
• Rzeczowy i finansowy monitoring realizacji inwestycji
• Doradztwo w zakresie zakładania spółek i formalności z tym związanych.
• Nadzór nad finansową realizacją inwestycji
• Doradztwo w zakresie finansowania inwestycji i budowania studium wykonalności (Edoradca)
• Przygotowywanie Cash Flow dla spółek
• Sporządzanie planów inwestycyjnych (rocznych i wieloletnich)
• Przygotowywanie prognoz kosztowych i przychodowych
• Szacowanie opłacalności inwestycji (analiza ekonomiczna – oparte głównie na wskaźnikach opłacalności
• Nadzór nad harmonogramem finansowo – rzeczowym
• Sporządzanie analiz i raportów ad hoc
• Wykorzystywanie znajomości Excel dla przedstawiania analiz i raportów
• Analiza opłacalność inwestycji
• Rzeczowy i finansowy monitoring realizacji inwestycji
• Doradztwo w zakresie zakładania spółek i formalności z tym związanych.
• Nadzór nad finansową realizacją inwestycji
• Doradztwo w zakresie finansowania inwestycji i budowania studium wykonalności (Edoradca)
Autor i koordynator projektów finansowanych z UE
Stowarzyszenie Edukacja plus Integracja
Od 02.2012 – 02.2013 - Stowarzyszenie Edukacja plus Integracja z Banina - „Multi kulti” Działanie 9.5 POKL „Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich
•
Od 02.2012 – 02.2013 Pracownia Językowa Karolina Budzińska Kożyczkowska „Angielskie Studio Talentów” dla dzieci z Banina – Działanie 9.5 POKL „Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich
•
12.2010 – 09.2011- Stowarzyszenie Edukacja plus Integracja z Banina – Kreatywna Edukacja - Działanie 9.5 POKL „Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich
07.2011 – 12.2011 „Peryferia Świata. Działanie 9.5 POKL oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich.
2011 – autorka i koordynatorka projektu Młodzieżowa Scena Żukowska - Polsko Amerykańska Fundacja Wolności.
12.2010 – 07.2011 – Autor i koordynator projektu Młodzieżowa Scena Żukowska – Polsko Amerykańska Fundacja Wolności.
•
Od 02.2012 – 02.2013 Pracownia Językowa Karolina Budzińska Kożyczkowska „Angielskie Studio Talentów” dla dzieci z Banina – Działanie 9.5 POKL „Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich
•
12.2010 – 09.2011- Stowarzyszenie Edukacja plus Integracja z Banina – Kreatywna Edukacja - Działanie 9.5 POKL „Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich
07.2011 – 12.2011 „Peryferia Świata. Działanie 9.5 POKL oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich.
2011 – autorka i koordynatorka projektu Młodzieżowa Scena Żukowska - Polsko Amerykańska Fundacja Wolności.
12.2010 – 07.2011 – Autor i koordynator projektu Młodzieżowa Scena Żukowska – Polsko Amerykańska Fundacja Wolności.
Specjalista do spraw planowania i rozwoju sieci
• sporządzanie planów inwestycyjnych (rocznych i wieloletnich) dla Grupy GPEC (5 spółek)
• sporządzanie planów amortyzacji
• przygotowywanie prognoz wydatków inwestycyjnych (cashflow)
• nadzór nad harmonogramem finansowo – rzeczowym,
• monitorowanie odchyleń od planu
• finansowy monitoring około 120 – 130 projektów inwestycyjnych (w tym 80% projektów budowlanych)
• szacowanie opłacalności inwestycji (analiza ekonomiczna – oparte głównie na wskaźnikach opłacalności NPV, IRR)
• kontroling finansowy inwestycji
• sporządzanie bieżących analiz i raportów na potrzeby zarządu i innych instytucji.
• przygotowanie dokumentacji do konkursów unijnych
• bieżąca współpraca z zarządem i pozostałymi obszarami GPEC;
• lider ds. testów programu do zarządzania inwestycjami.
• Przygotowywanie opracowań i rekomendacji (dotyczących realizacji nowych projektów)
• udział w zamknięciu miesiąca, przygotowywanie pakietów konsolidacyjnych
• monitorowanie i analizowanie wyników finansowych
• współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Udział w projektach:
• analiza ekonomiczna nowych produktów GPEC, niezwiązanych z ciepłownictwem
• poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji
• sporządzanie planów amortyzacji
• przygotowywanie prognoz wydatków inwestycyjnych (cashflow)
• nadzór nad harmonogramem finansowo – rzeczowym,
• monitorowanie odchyleń od planu
• finansowy monitoring około 120 – 130 projektów inwestycyjnych (w tym 80% projektów budowlanych)
• szacowanie opłacalności inwestycji (analiza ekonomiczna – oparte głównie na wskaźnikach opłacalności NPV, IRR)
• kontroling finansowy inwestycji
• sporządzanie bieżących analiz i raportów na potrzeby zarządu i innych instytucji.
• przygotowanie dokumentacji do konkursów unijnych
• bieżąca współpraca z zarządem i pozostałymi obszarami GPEC;
• lider ds. testów programu do zarządzania inwestycjami.
• Przygotowywanie opracowań i rekomendacji (dotyczących realizacji nowych projektów)
• udział w zamknięciu miesiąca, przygotowywanie pakietów konsolidacyjnych
• monitorowanie i analizowanie wyników finansowych
• współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Udział w projektach:
• analiza ekonomiczna nowych produktów GPEC, niezwiązanych z ciepłownictwem
• poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji
Specjalista ds. Analiz
MOPS Sopot
Obowiązki:
A. - Przygotowywanie analiz statystycznych, zestawień i raportów, wykorzystywanych w realizacji polityki społecznej miasta Sopotu; realizacja badań socjologicznych za zakresu polityki społecznej Sopotu.
- Ogłaszanie konkursów dla organizacji pozarządowych i przygotowywanie umów, na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej.
B. Autor projektów badawczych:
Sytuacja bytowa osób chcących zamieszkać w „Domu Seniora” w Sopocie.
Przyczyny niepodejmowania pracy przez klientów MOPS Sopot.
C. Członek zespołu projektowego MOPS Sopot; wykorzystanie środków unijnych okresie 2007 – 2013; „Program operacyjny Kapitał ludzki”.
Dodatkowe obowiązki:
a. Stanowisko Sekretarza zespołu odpowiedzialnego za wdrażanie Strategii Integracji Polityki Społecznej Sopotu.
Zadania:
Opracowanie wskaźników do monitorowania realizacji Strategii Integracji i Polityki Społeczne Sopotu.
Koordynacja prac przy przygotowaniu sprawozdania z realizacji Strategii za rok 2006.
b. Członek zespołu do prac nad powiatowym Programem na Rzecz Zatrudnienia i Spójności Społecznej
A. - Przygotowywanie analiz statystycznych, zestawień i raportów, wykorzystywanych w realizacji polityki społecznej miasta Sopotu; realizacja badań socjologicznych za zakresu polityki społecznej Sopotu.
- Ogłaszanie konkursów dla organizacji pozarządowych i przygotowywanie umów, na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej.
B. Autor projektów badawczych:
Sytuacja bytowa osób chcących zamieszkać w „Domu Seniora” w Sopocie.
Przyczyny niepodejmowania pracy przez klientów MOPS Sopot.
C. Członek zespołu projektowego MOPS Sopot; wykorzystanie środków unijnych okresie 2007 – 2013; „Program operacyjny Kapitał ludzki”.
Dodatkowe obowiązki:
a. Stanowisko Sekretarza zespołu odpowiedzialnego za wdrażanie Strategii Integracji Polityki Społecznej Sopotu.
Zadania:
Opracowanie wskaźników do monitorowania realizacji Strategii Integracji i Polityki Społeczne Sopotu.
Koordynacja prac przy przygotowaniu sprawozdania z realizacji Strategii za rok 2006.
b. Członek zespołu do prac nad powiatowym Programem na Rzecz Zatrudnienia i Spójności Społecznej
Statystyk
Wojewódzki Urząd Statystyczny w Gdańsku.
Obowiązki: koordynacja i kontrola pracy grupy ankieterów (do 40 osób), prowadzenie szkoleń, analiza danych statystycznych oraz przygotowywanie publikacji. Współautorka publikacji o aktywności ekonomicznej ludności. Koordynowanie prac przy realizacji Powszechnego spisu Powszechnego w gminie Skórcz.
Szkolenia i kursy
Odbyte szkolenia:
2013 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – budżetowanie i kontroling finansowy w przedsiębiorstwie
2012 – Instrument Szybkiego Reagowania „Budowanie efektywności organizacyjnej – komunikacja w sytuacjach trudnych”
2012 - Instrument Szybkiego Reagowania „Budowanie efektywności organizacyjnej – organizacja pracy, zarzadzanie czasem”
2012 – GPEC – Wystąpienia Publiczne
2012 – GPEC – Komunikacja w grupie
12. 2011 - GFKM - Opłacalnosc inwestycji
10. 2011 - Komunikacja w Grupie (wewnętrzne szkolenie GPEC)
09.2011 - zarządzanie projektami - (wewnętrzne szkolenie w GPEC)
04 – 05. 05. 2006. Szkolenie w ramach Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego EFS w województwie pomorskim „Aplikowanie o wsparcie z Europejskiego Funduszu Społecznego.
14 – 16. 10. 2005. Szkolenie w dla Specjalistów Euro – NGO. Z zakresu „Budowania studium wykonalności” . –
15 – 16 03. 2005 Szkolenie w ramach Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego EFS w województwie pomorskim „Kwalifikowalność wniosków, projektów i kosztów w EFS, monitoring, kontrola i kontrola finansowa projektów EFS”.
2013 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów – budżetowanie i kontroling finansowy w przedsiębiorstwie
2012 – Instrument Szybkiego Reagowania „Budowanie efektywności organizacyjnej – komunikacja w sytuacjach trudnych”
2012 - Instrument Szybkiego Reagowania „Budowanie efektywności organizacyjnej – organizacja pracy, zarzadzanie czasem”
2012 – GPEC – Wystąpienia Publiczne
2012 – GPEC – Komunikacja w grupie
12. 2011 - GFKM - Opłacalnosc inwestycji
10. 2011 - Komunikacja w Grupie (wewnętrzne szkolenie GPEC)
09.2011 - zarządzanie projektami - (wewnętrzne szkolenie w GPEC)
04 – 05. 05. 2006. Szkolenie w ramach Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego EFS w województwie pomorskim „Aplikowanie o wsparcie z Europejskiego Funduszu Społecznego.
14 – 16. 10. 2005. Szkolenie w dla Specjalistów Euro – NGO. Z zakresu „Budowania studium wykonalności” . –
15 – 16 03. 2005 Szkolenie w ramach Regionalnego Ośrodka Szkoleniowego EFS w województwie pomorskim „Kwalifikowalność wniosków, projektów i kosztów w EFS, monitoring, kontrola i kontrola finansowa projektów EFS”.
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Zainteresowania
Bieganie. Udział w różnych zawodach - na 10 km, półmaratonach i maratonach).
Działalność społeczna.
Wędkarstwo
Działalność społeczna.
Wędkarstwo
Organizacje
Stowarzyszenie Edukacja plus integracja z Banina - pisanie i koordynacja projektów unijnych (EFS) - z 7 napisanych projektów - 5 otrzymało dofinansowanie.
Inne
Praca dodatkowa
02- 2012 - Stowarzyszenie Edukacja plus Integracja z Banina – Koordynator i autor dwóch edukacyjnych projektów unijnych (wartość 100 tys). Działanie 9.5 POKL Działania projektów obejmują organizacje zajęć dodatkowych dla dzieci. Zadania: napisanie projektów (i wygranie), zatrudnienie i zarządzenie personelem, organizacja szkoleń, wyszukiwanie trenerów.
12.2010 -12.2011 Stowarzyszenie Edukacja plus Integracja z Banina – Koordynator i autor dwóch edukacyjnych projektów unijnych (wartość 100 tys). Działanie 9.5 POKL Działania projektów obejmują organizacje zajęć dodatkowych dla dzieci i warsztatów dla osób dorosłych z różnych dziedzin. Zadania: napisanie projektów (i wygranie), zatrudnienie i zarządzenie personelem, organizacja szkoleń, wyszukiwanie trenerów.
Od 01.2011 –Nieformalna Grupa: Autorka i koordynacja projektu: Młodzieżowa Scena Żukowska w ramach programu grantowego Równać Szanse 2010.
04 – 05. 2006. Stowarzyszenie „Środowisko i Rozwój” – asystent moderatora, przy organizowaniu debat na temat energii odnawialnej w powiatach województwa pomorskiego. Debaty służyły opracowaniu Strategii Energetycznej dla województwa pomorskiego
02. 2006 - 09.2006 - Fundacja – Regionalne Centrum Informacji w Gdańsku .
Stanowisko: Trener w projekcie Pomorska Pozarządowa Platforma Społeczna.
Program PHARE. Szkolenia z zakresu zatrudnienia socjalnego dla organizacji pozarządowych i pozyskiwania środków na spółdzielnię socjalną.
09. 2004 – 05. 2005 Fundacja – Regionalne Centrum Informacji w Gdańsku – Koordynacja badania sektora pozarządowego w województwie pomorskim, przygotowanie raportu z badań (wykorzystane przy opracowaniu strategii rozwoju województwa pomorskiego) i analiza danych. Wystąpienia na konferencjach prezentując wyniki. Współpraca z 60 wolontariuszami - ankieterami przy realizacji badania. Wyniki badania wykorzystano min. przy opracowaniu „Strategii polityki społecznej” dla województwa pomorskiego.
04.2005 – 05.2005
Fundacja – Regionalne Centrum Informacji w Gdańsku Asystent komisarza V Bałtyckiego Forum Organizacji Pozarządowych – koordynacja pracy wolontariuszy i korespondencja z panelistami, mówcami i wykładowcami tejże konferencji. min. w języku angielskim.
________________________________________
Działalność dodatkowa
12.2006 Zorganizowanie rajdu samochodami terenowymi wspólnie z Gdańskim Klubem Miłośników Turystyki Off-road – Forum 4x4 dla dzieci z sopockich rodzin dysfunkcyjnych i dzieci z domu dziecka z Gdańska.
Od 2005 – Specjalista w Programie Euro – NGO; Prowadzenie szkoleń i konsultacji w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych przez organizacje pozarządowe i zawiązywania partnerstw.
Redakcja Magazynu studenckiego "Płyń pod Prąd" w Gdańsku. Wolontariat. Badanie zainteresowań czytelników. Artykuł na temat pracy po studiach na podstawie wcześniej przeprowadznego badania.
Publikacje:
1. Ewa Kulesza, Urszula Krojec: The Polish-Russian cross-border cooperation on the local and regional level, (w:) The framework of regional development in cross-border areas of North-Eastern Poland and the Kaliningrad oblast, red. T. Palmowski, Wydawnictwo “Bernardinum”, Gdynia-Pelplin 2004, s. 77-86 :
2. Ewa Kulesza, Urszula Krojec, Formy i zakres współpracy władz samorządowych z organizacjami pozarządowymi (na przykładzie Sopotu), „Samorząd Terytorialny” nr 3 2008
________________________________________
02- 2012 - Stowarzyszenie Edukacja plus Integracja z Banina – Koordynator i autor dwóch edukacyjnych projektów unijnych (wartość 100 tys). Działanie 9.5 POKL Działania projektów obejmują organizacje zajęć dodatkowych dla dzieci. Zadania: napisanie projektów (i wygranie), zatrudnienie i zarządzenie personelem, organizacja szkoleń, wyszukiwanie trenerów.
12.2010 -12.2011 Stowarzyszenie Edukacja plus Integracja z Banina – Koordynator i autor dwóch edukacyjnych projektów unijnych (wartość 100 tys). Działanie 9.5 POKL Działania projektów obejmują organizacje zajęć dodatkowych dla dzieci i warsztatów dla osób dorosłych z różnych dziedzin. Zadania: napisanie projektów (i wygranie), zatrudnienie i zarządzenie personelem, organizacja szkoleń, wyszukiwanie trenerów.
Od 01.2011 –Nieformalna Grupa: Autorka i koordynacja projektu: Młodzieżowa Scena Żukowska w ramach programu grantowego Równać Szanse 2010.
04 – 05. 2006. Stowarzyszenie „Środowisko i Rozwój” – asystent moderatora, przy organizowaniu debat na temat energii odnawialnej w powiatach województwa pomorskiego. Debaty służyły opracowaniu Strategii Energetycznej dla województwa pomorskiego
02. 2006 - 09.2006 - Fundacja – Regionalne Centrum Informacji w Gdańsku .
Stanowisko: Trener w projekcie Pomorska Pozarządowa Platforma Społeczna.
Program PHARE. Szkolenia z zakresu zatrudnienia socjalnego dla organizacji pozarządowych i pozyskiwania środków na spółdzielnię socjalną.
09. 2004 – 05. 2005 Fundacja – Regionalne Centrum Informacji w Gdańsku – Koordynacja badania sektora pozarządowego w województwie pomorskim, przygotowanie raportu z badań (wykorzystane przy opracowaniu strategii rozwoju województwa pomorskiego) i analiza danych. Wystąpienia na konferencjach prezentując wyniki. Współpraca z 60 wolontariuszami - ankieterami przy realizacji badania. Wyniki badania wykorzystano min. przy opracowaniu „Strategii polityki społecznej” dla województwa pomorskiego.
04.2005 – 05.2005
Fundacja – Regionalne Centrum Informacji w Gdańsku Asystent komisarza V Bałtyckiego Forum Organizacji Pozarządowych – koordynacja pracy wolontariuszy i korespondencja z panelistami, mówcami i wykładowcami tejże konferencji. min. w języku angielskim.
________________________________________
Działalność dodatkowa
12.2006 Zorganizowanie rajdu samochodami terenowymi wspólnie z Gdańskim Klubem Miłośników Turystyki Off-road – Forum 4x4 dla dzieci z sopockich rodzin dysfunkcyjnych i dzieci z domu dziecka z Gdańska.
Od 2005 – Specjalista w Programie Euro – NGO; Prowadzenie szkoleń i konsultacji w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych przez organizacje pozarządowe i zawiązywania partnerstw.
Redakcja Magazynu studenckiego "Płyń pod Prąd" w Gdańsku. Wolontariat. Badanie zainteresowań czytelników. Artykuł na temat pracy po studiach na podstawie wcześniej przeprowadznego badania.
Publikacje:
1. Ewa Kulesza, Urszula Krojec: The Polish-Russian cross-border cooperation on the local and regional level, (w:) The framework of regional development in cross-border areas of North-Eastern Poland and the Kaliningrad oblast, red. T. Palmowski, Wydawnictwo “Bernardinum”, Gdynia-Pelplin 2004, s. 77-86 :
2. Ewa Kulesza, Urszula Krojec, Formy i zakres współpracy władz samorządowych z organizacjami pozarządowymi (na przykładzie Sopotu), „Samorząd Terytorialny” nr 3 2008
________________________________________
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
To grupa dla osób, które poszukują pomocy w realizacji projektu i dla tych wszystkich, którzy zajmują się planowaniem, zarządzaniem, projektowaniem funduszami UE
Statystyka
Grupa dla tych, którzy lubią liczby, studiowali metody ilościowe, pracują i wykorzystują statystykę w pracy. To grupa także dla tych, którzy wykorzystują statystykę na giełdzie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.