Umiejętności
E-commerce
Marketing internetowy
Analiza rynku
zarządzanie marką
Zarządzanie kategoriami produktów
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
-> Planowanie sprzedaży oraz P&L dla marek oraz całej kategorii zapachów damskich;
-> Tworzenie planów i strategii rynkowych dla całej kategorii zapachów damskich;
-> Koordynowanie badań i analiz marketingowych;
-> Opracowanie koncepcji akcji promocyjnych dla całej kategorii zapachów damskich;
-> Tworzenie strategii cenowych dla wszystkich marek w kategorii zapachów damskich;
-> Planowanie działań marketingowych w celu budowania wizerunku marki;
-> Współpraca z agencjami reklamowymi;
->Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych;
->Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (umowy z Ambasadorami marki oraz z Dystrybutorami);
-> Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji;
-> Tworzenie planów i strategii rynkowych dla całej kategorii zapachów damskich;
-> Koordynowanie badań i analiz marketingowych;
-> Opracowanie koncepcji akcji promocyjnych dla całej kategorii zapachów damskich;
-> Tworzenie strategii cenowych dla wszystkich marek w kategorii zapachów damskich;
-> Planowanie działań marketingowych w celu budowania wizerunku marki;
-> Współpraca z agencjami reklamowymi;
->Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych;
->Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (umowy z Ambasadorami marki oraz z Dystrybutorami);
-> Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji;
Brand Manager
-> Stworzenie procesu rocznego planowania oraz jego realizacja dla marek LOVI oraz Canpol babies;
-> Wprowadzanie nowych produktów na rynek w tym rozwój marki Canpol babies o nową kategorię produktów okołoporodowych;
->Prowadzenie ogólnopolskiej kampanii produktów okołoporodowych Canpol babies;
->Przygotowanie ofert do klientów na wsparcie i wprowadzenie nowej kategorii produktów okołoporodowych;
-> Analiza finansowa realizowanych projektów;
->Planowanie wielkości sprzedaży;
->Komunikacja ATL/PR;
->Tworzenie i zarządzanie budżetem;
-> Wprowadzanie nowych produktów na rynek w tym rozwój marki Canpol babies o nową kategorię produktów okołoporodowych;
->Prowadzenie ogólnopolskiej kampanii produktów okołoporodowych Canpol babies;
->Przygotowanie ofert do klientów na wsparcie i wprowadzenie nowej kategorii produktów okołoporodowych;
-> Analiza finansowa realizowanych projektów;
->Planowanie wielkości sprzedaży;
->Komunikacja ATL/PR;
->Tworzenie i zarządzanie budżetem;
Junior Brand Manager Dove Mass Skin & Masterbrand
Przygotowanie i realizacja planów rocznych dla marki Dove w kategorii produktów do pielęgnacji ciała .
Pomysł oraz realizacja narodowej promocji dla marki Dove pod hasłem “Akademia Prawdziwego Piękna Dove” w 2009 i 2010 z pełnym wsparciem BTL oraz ATL. Koncept promocji oraz nagranie reklamy do 4 edycji promocji, przygotowanie materiałów POS, kontakt ze sprzedażą, wsparcie trade marketingowe.
Wprowadzenie nowości w kategorii produktów do pielęgnacji ciała.
Przygotowanie oraz realizacja zestawów świątecznych dla całej marki Dove .
Komunikacja PR (konferencje prasowe, press packi, bieżący kontakt z dziennikarzami)
Monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku produktów kosmetycznych, przygotowanie raportów marketingowych oraz cenowych, akcji promocyjnych.
Planowanie wielkości sprzedaży w kategorii produktów do pielęgnacji ciała.
Ocena finansowa realizowanych projektów.
Tworzenie, monitorowanie i realizacja budżetu marki.
Pomysł oraz realizacja narodowej promocji dla marki Dove pod hasłem “Akademia Prawdziwego Piękna Dove” w 2009 i 2010 z pełnym wsparciem BTL oraz ATL. Koncept promocji oraz nagranie reklamy do 4 edycji promocji, przygotowanie materiałów POS, kontakt ze sprzedażą, wsparcie trade marketingowe.
Wprowadzenie nowości w kategorii produktów do pielęgnacji ciała.
Przygotowanie oraz realizacja zestawów świątecznych dla całej marki Dove .
Komunikacja PR (konferencje prasowe, press packi, bieżący kontakt z dziennikarzami)
Monitorowanie oraz analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku produktów kosmetycznych, przygotowanie raportów marketingowych oraz cenowych, akcji promocyjnych.
Planowanie wielkości sprzedaży w kategorii produktów do pielęgnacji ciała.
Ocena finansowa realizowanych projektów.
Tworzenie, monitorowanie i realizacja budżetu marki.
Specjalista ds. Trade Marketingu kluczowych klientów
Planowanie sprzedaży w kategorii produktów z kategorii kosmetyków.
Bieżący kontakt ze sprzedażą oraz marketingiem, prezentacje planów marketingowych na konferencjach sprzedaży.
Przygotowanie materiałów reklamowych POS oraz dystrybucja do oddziałów sprzedaży.
Przygotowanie instrukcji handlowych.
Monitoring sprzedaży oraz stoków produktów kosmetycznych u kluczowych klientów.
Bieżący kontakt ze sprzedażą oraz marketingiem, prezentacje planów marketingowych na konferencjach sprzedaży.
Przygotowanie materiałów reklamowych POS oraz dystrybucja do oddziałów sprzedaży.
Przygotowanie instrukcji handlowych.
Monitoring sprzedaży oraz stoków produktów kosmetycznych u kluczowych klientów.
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
FMCG
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Kandydaci
Grupa dla osób aktywnych na rynku pracy. Dla kandydatów, którzy chcą znać realia rynku pracy w Polsce. W grupie można wymienić doświadczenia dotyczące tego jak prezentować się na rozmowach rekrutacyjn
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Montaż filmowy sztuka operatorska
Grupa dla osób które interesują sie produkcją filmów i sami je tworzą.
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.