Urszula Kompała-Szydło

Specjalista w obszarze projektowania i testowania rozwiązań IT
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Call Center Administration Kierowanie połączeń Analiza danych IVR PL / SQL Koordynacja projektu SQL Telecommunications Systems Testowanie

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Netia S.A.
St. Specjalista ds. Rozwoju Systemów Obsługi Klienta w Call Center
AVISTA MEDIA Sp. z o.o.
Konsultant ds. Aplikacji i Systemów IT
Telefonia Dialog S.A.
Konsultant ds. Systemów Teleinformatycznych w Call Center; Konsultant ds. Informatyki w IT
PPG Deco Polska Sp. z o.o.    (dawny Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A.)
Specjalista ds. Informatyki w Dziale informatyki

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Rozwój oprogramowania
Inne

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center