Urszula Klimczak

Quality Manager, process management, internal audit, customer experience

Umiejętności

Balanced Scorecard usprawnianie procesów biznesowych Zarządzanie zmianą Doświadczenia klienta EFQM Excellence Model Systemy zarządzania środowiskowego Audyt Wewnętrzny Lean Management Zarządzanie procesami Project Management Zarządzanie jakością Six Sigma Zarządzanie zespołem Claim handling Risk evaluation

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
biegły
hiszpański
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Quality and Compliance Manager
Financial Shared Service Center - TNT Express Worldwide
TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
Quality Manager
Board Representative of Integrated Management System (quality, environment, health and safety)
CSR Manager
Orange Polska S.A.
Leading Advisor (process management)
SCHNEIDER ELECTRIC POLSKA Sp. z o.o.
Project Manager (quality, CRM)
SCHNEIDER ELECTRIC POLSKA Sp. z o.o.
Marketing Communication Specialist / Marketing Communication Manager

Szkolenia i kursy

Certyfikaty:
- ISO 9001 Quality Management Systems Lead Auditor
- Information Security Management Systems Lead Auditor (BS ISO/IEC 27001)
- Integrated System Auditor (ISO 9001 , ISO 14001 and OHSAS 18001)
- European Excellence Assessor (EFQM Brussels)
- Project Management (PRINCE 2)

Edukacja

Logo
Quality Management, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
filologia romańska, magisterskie
Jagiellonian University

Organizacje

EFQM

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej