Urszula Falandysz

Urszula Falandysz

Dyrektor Zakupów, Manager Sprzedaży i łańcucha dostaw
Gdynia, pomorskie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales & Supply Chain Manager
IKEA Industry
Budowa i zarządzanie zespołem 31 pracowników; sprzedaż, planowanie produkcji, transport, magazyn wyrobów gotowych, zarządzanie produktem, planowanie zakupów bezpośrednio i pośrednio produkcyjnych
Sprzedaż; budowanie i utrzymywanie relacji z klientem, planowanie i koordynowanie działań na nowych i istniejących rynkach płyty HDF, monitorowanie działań konkurencji, przygotowywanie strategii sprzedaży, negocjacje cenowe, pomiar poziomu zadowolenia klienta, rozwój produktu, wprowadzanie nowych produktów (NPI) poprzez zespół handlowy IKEA, przyjmowanie reklamacji
Budżet; budżet sprzedaży – ilości i ceny, budżet kosztów bezpośrednich działu, ciągła kontrola kosztów i planowanie oszczędności; budżet zakupów operacyjnych – ilości, ceny, terminy
Transport; kontrola środków (droga & kolej) i kosztów transportu oraz wszystkich powiązanych serwisów, negocjacje stawek i umów
Długo i krótkoterminowe planowanie produkcji, ustalanie reguł planowania
Ciągła praca nad rozwiązaniami logistycznymi dążąca do poprawy serwisu i obniżenia kosztów dla klientów, zarządzanie wszystkimi lokacjami magazynu wyrobów gotowych w celu utrzymania prawidłowego poziomu zapasów przygotowywanie dziennych / tygodniowych / miesięcznych raportów dotyczących realizacji celów
Koordynowanie pracy w systemie M3 ERP w dziale i w działach powiązanych
Swedspan Polska
Sales and Supply Chain Manager
Budowa i zarządzanie zespołem 26 pracowników; sprzedaż, planowanie produkcji, transport, magazyn wyrobów gotowych, zarządzanie produktem
Sprzedaż; budowanie i utrzymywanie relacji z klientem, planowanie i koordynowanie działań na nowych i istniejących rynkach płyty HDF, monitorowanie działań konkurencji, przygotowywanie strategii sprzedaży, negocjacje cenowe, pomiar poziomu zadowolenia klienta, rozwój produktu, wprowadzanie nowych produktów (NPI) poprzez zespół handlowy IKEA, przyjmowanie reklamacji
Budżet; budżet sprzedaży – ilości i ceny, budżet kosztów bezpośrednich działu, ciągła kontrola kosztów i planowanie oszczędności
Transport; kontrola środków (droga & kolej) i kosztów transportu oraz wszystkich powiązanych serwisów, negocjacje stawek i umów
Długo i krótkoterminowe planowanie produkcji, ustalanie reguł planowania
Ciągła praca nad rozwiązaniami logistycznymi dążąca do poprawy serwisu i obniżenia kosztów dla klientów, zarządzanie wszystkimi lokacjami magazynu wyrobów gotowych w celu utrzymania prawidłowego poziomu zapasówprzygotowywanie dziennych / tygodniowych / miesięcznych raportów dotyczących realizacji celów
Koordynowanie pracy w systemie M3 ERP w dziale i w działach powiązanych
LRZ COMMERCE
Program and Supply Chain Manager
Budowa i zarządzanie zespołem 12 pracowników; sprzedaż, zakupy, planowanie produkcji, magazyn wyrobów gotowych i materiałów
Tworzenie procesów logistycznych
Sprzedaż; budowanie i utrzymywanie relacji z klientem, zarządzanie programami / klientami, planowanie sprzedaży i kontrola nad wykonaniem planu, nadzór nad wykonaniem zobowiązań kontraktowych, kalkulacje i negocjacje cen, pomiar poziomu zadowolenia klienta, wprowadzanie nowych produktów (NPI)
Kontorla zyskowności programu; P&L
Zarządzanie zapasem wyrobów gotowych i komponentów, inspekcja wejściowa materiału – ilość i jakość, realizacja dostaw do klientów, przygotowywanie materiału (kit) do produkcji
Zakupy; zakupy materiału, negocjacje z dostawcami, kontrola cen komponentów (PPV/NPV)
Długo i krótkoterminowe planowanie produkcji, ustalanie reguł planowania
Kronospan Szczecinek Sp. z o.o.
Kierownik sprzedaży / Product Manager
Pośrednie zarządzanie Kierownikami Sprzedaży w grupie Kronospan Polska, bezpośrednie zarządzanie obsługą klienta – 2 osoby
Sprzedaż; budowanie i utrzymywanie relacji z klientem, ocena i dzienne monitorowanie poziomu sprzedaży w grupie kluczowych klientów co do grupy produktów, negocjacje cen i kontraktów, kontrola poziomu cen sprzedaży, przygotowywanie ofert ramowych (poziom cen minimalnych)
Bieżąca analiza sytuacji rynkowej pod kątem konkurencyjności produktów i cen
Przygotowywanie informacji produktowej i materiałów reklamowych we współpracy z Działem Marketingu
Dzienna kontrola reklamacji klienta oraz zapasów magazynowych produktów wiekowanych
Wprowadzanie na rynek nowych dekorów i produktów
Budżety sprzedaży i nadzór nad ich wykonaniem
Koordynowanie sprzedaży produktu na rynku europejskim wspólnie z innymi fabrykami grupy
Flextronics Int. Poland
Program Management Director / Dyrektor ds. Programów
Główne zadania – zarządzanie całym zespołem Kierowników Programu (rekutacja pracowników, przygotowywanie budżetu działu), zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klienta. Koordynowanie współpracy ze wszysykimi klientami, raportowanie wyników do korporacji, punkt eskalacji w sprawach krytycznych (wewnętrznie i zewnętrznie). Członek Zarządu fabryki, współpracujący z Zarządem firmy aby określić warunki sukcesu fabryki, dopasowywanie celów fabryki do oczekiwań klientów. Udział w tworzeniu, modyfikacji i wykonywaniu polityki firmy, bezpośrednio wpływającej na działalność fabryki. Kontrola nad wykonaniem celów co do budżetu, planów i wyników. Aktywna praca nad poprawą wskaźników operacyjnych firmy (czas dostaw, zadowolenie klientów, egzekucja należności). Przygotowywanie prognozy sprzedaży fabryki (długi i krótko terminowych) i bieżąca kontrola ich wykonania. Praca nad kalkulacją zysków i strat firmy oraz prognozowaniem zyskowności. Uczestniczenie w pracach nad ewaluacją nowych kllientów / produktów (wycena, ocena zyskowności, etc).
Flextronics Int. Poland
Starszy Kierownik Programu
Dział Sprzedaży i Marketingu.
Główne zadania – zarządzanie programem, planowanie budżetu programu (włączając prognozowanie sprzedaży), kontrola nad egzekucją budżetu, negocjowanie kontraktów, nadzorowanie wykonywanie kontraktów, kalkulacje i negocjacje cen i wielkości zamówień, pomiar satysfakcji klienta, kontrola opłacalności programu, zarządzanie zapasem wyrobów gotowych i komponentów (excess & obsolete), koordynacja pracy Zespołu Obsługi Klienta, wprowadzanie nowych produktów (NPI), planowanie inwestycji i ich budżetu, koordynacja zakupów i kosztów materiału przy wprowadzaniu nowych produktów (NPI), zarządzanie grupą Kierowników Programu, koordynacja raportowania wyników do korporacji, punkt eskalacji, kontrola płatności.
Flextronics Int. Poland
Kierownik Programu / Program Manager
Business Unit,
Główne zadania – zarządzanie programem, planowanie budżetu programu (włączając prognozowanie sprzedaży), kontrola nad egzekucją budżetu, negocjowanie kontraktów, nadzorowanie wykonywania kontraktów, kalkulacje i negocjacje cen i wielkości zamówień, pomiar satysfakcji klienta, kontrola opłacalności programu, zarządzanie zapasem wyrobów gotowych i komponentów (excess & obsolete), koordynacja pracy Zespołu Obsługi Klienta, wprowadzanie nowych produktów (NPI), planowanie inwestycji i ich budżetu, koordynacja zakupów i kosztów materiału przy wprowadzaniu nowych produktów (NPI)
Flextronics Int. Poland
Kierownik Dziełu Obsługi Klienta / Customer Team Manager
Dział Logistyki.
Główne zadania – koordynacja pracy Zespołu Obsługi Klienta (Planista Sprzedaży, Planista Produkcji, Kupiec), koordynacja wprowadzania nowych projektów, uczestniczenie w budowaniu systemu jakości, stworzenie i wprowadzenie głównych wskaźników efektów pracy (KPI)
Flextronics Int. Poland
Planista produkcji / Planista Sprzedaży
Dział Logistyki.
Główne zadania – planowanie procesu produkcyjnego, koordynowanie sprzedaży wyrobów gotowych, budowanie systemu planowania w firmie, udział w tworzeniu struktur Działu Logistyki
Logo
Orderdesk / Planista sprzedaży
Philips CEIP Kwidzyn
Fabryka głowic, dział logistyki.
Główne zadania – bezpośredni kontakt z klientem (odbieranie i potwierdzanie zamówień klienta), długo terminowe planowanie produkcji, planowanie wysyłek, odbieranie reklamacji klienta, przygotowywanie arkuszy pomiaru satysfakcji klienta, kontrola ryzyka związanego z zapasem gotowych wyrobów, opisywanie warunków dostaw ( INCOTERMS ), członek grupy poprawy jakości (QIT), lider zespołu poprawy jakości „Dostępność” ( “Availability” - PQAPP)
Logo
Planista Produkcji
Philips CEIP Kwidzyn
Fabryka głowic, dział logistyki.
Główne zadania – długo i krótko terminowe planowanie produkcji

Szkolenia i kursy

2013 - LEAN Manufacturing
2012- Rozmowy oceniające
2012 - Przywództwo i praca zespołowa
2007 /2008 - Ocena pracowników (od ustalania celów do oceny wyników i ścieżek kariery)
2007 - „One World” symualacja biznesu – szkolenie dla Zarządu (USA)
2007 - Jakość, Lean / six sigma dla Zarządu
2006/2007 - Planowanie wznowienia biznesu (zarządzanie ryzykiem)
2005 - Zarządzanie Programem - najlepsze praktyki – Global PM vs. Local PM (Szwecja)
2004 - Kontrakt z klientem i wycena produktów (Szwecja)
2003 - Finanse dla nie - finansistów
2002 - Zarządzanie Programem - najlepsze praktyki – szkolenie dla trenera (3 dni, Austria)
2002 - Szkolenie dla użytkowników systemu Agile (główny użytkownik)
2002 - Szkolenie dla użytkowników programu PowerSell
2002 - TL 9000
06 – 10. 2001 - PACE (Performance Achieved through Challenge and Empowerment); negocjacje, rozwiązywanie problemów, prowadzenie spotkań i prezentacji zarządzanie procesami
2001 - Zarządzanie Ryzykiem
2001 - Demand Flow Technology DFT (Szwecja)
2001 - Zarządzanie Projektami (Szwecja)
2000 - Szkolenie dla użytkowników systemu BaaN (główny użytkownik)
2000 - ISO 9000 – audytor wewnętrzny
2000 - System planowania produkcji
2000 - Zasady ESD
1999 - ISO 14000
1998 - Prowadzenie negocjacji handlowych
1997 - Szkolenie dla użytkowników systemu Disclose
1997 - Szkolenie dla użytkowników systemu MFG/PRO
1992 - Prawo Jazdy, kat. B

Edukacja

Logo
Prawo, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.