Urszula Bielak

specjalista w Departamencie Sprzedaży i Serwisów Internetowych
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Call Center Raporty dzienne Bankowość internetowa Microsoft Office Administracja biura Testowanie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Specjalista ds sprzedaży w Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej
-zapewnianie efektywności sprzedaży inicjowanej w kanałach elektronicznych, w szczególności finalizowanej w innych kanałach,
- monitorowanie realizacji planu sprzedaży w zakresie produktów oferowanych we współpracy z innymi kanałami dystrybucji i podejmowanie działań zaradczych w przypadku zagrożenia jego realizacji,
-podejmowanie i wdrażanie inicjatyw sprzedażowych dotyczących oferowania produktów we współpracy z innymi kanałami dystrybucji, z uwzględnieniem sprzedaży wiązanej, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi Banku,
- współpraca z podmiotami GKB w zakresie sprzedaży ich produktów za pośrednictwem modelu multichannel.
-współpraca ze strukturami Obszaru w zakresie sprzedaży produktów przez kanały elektroniczne we współpracy z innymi kanałami dystrybucji.
PKO Bank Polski
specjalista w Departamencie Sprzedaży i Serwisów Internetowych
- opracowywanie i wdrażanie inicjatyw sprzedażowych dotyczących oferowania produktów za pośrednictwem telefonicznego kanału dystrybucji, z uwzględnieniem sprzedaży telefonicznej,
- opracowywanie i wdrażanie sprzedażowych kampanii bezpośrednich w zakresie produktów oferowanych przez telefoniczne kanały dystrybucji,
- opracowywanie propozycji założeń planu sprzedaży przez telefoniczne kanały dystrybucji,
- bieżące monitorowanie realizacji planu sprzedaży za pośrednictwem telefonicznego kanału dystrybucji,
- współpraca z innymi jednostkami Banku i GKB w zakresie sprzedaży produktów za pośrednictwem telefonicznego kanału dystrybucji,
- przygotowanie, prowadzenie i utrzymanie dokumentacji projektów oraz harmonogramu ich wdrożenia.
PKO Bank Polski
Dysponent, Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
- przyjmowanie i wykonywanie zleceń klientów dotyczących rachunków bankowych, kart płatniczych, danych osobowych, reklamacji, skargi i wniosków,
- przekazywanie klientom informacji dotyczących produktów i usług oferowanych przez bank,
- przeprowadzanie niezbędnych kontaktów z klientami, za pośrednictwem elektronicznych kanałów dystrybucji,
- sprzedaż klientom oferowanych przez bank produktów.
Urząd Miasta Lublin
wsp ds planowania i sprawozdawczości
W trakcie trwania stażu miałam możliwość zapoznania się z zasadami funkcjonowania administracji publicznej, instrukcją kancelaryjną oraz z obsługą programu KSAT (wprowadzanie umów, faktur, tworzenie harmonogramów). Poznałam zasady tworzenia budżetu zadaniowego.
Polkomtel Sp. z o. o.
stażysta
Sklep Firmowy PLUS GSM
Do moich obowiązków, na tym stanowisku należała bieżąca jak i również posprzedażowa obsługa klienta.
Urząd Gminy Borzechów
stażysta
W zakresie moich obowiązków znajdowały się czynności związane z prowadzeniem sekretariatu gminnego, m.in.: obsługa maszyn biurowych, prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej.

Szkolenia i kursy

kurs "Księgowość małych firm"

Edukacja

Logo
zarządzanie sprzedażą, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

turystyka, film, książka, rower

Inne

prawo jazdy kat.B

Grupy

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski S.A.
Bank PKO BP SA według GoldenLine