Urszula Szymczyk

Product Manager, GlaxoSmithKline
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

GlaxoSmithKline
Therapy Area Manager
Leki oddechowe
GlaxoSmithKline
Senior Product Manager
Dział marketingu - szczepionki
Red Bull Sp.z o.o.
Bullit Brand Manager
Responsibilities:
- Product launch on the Polish market,
- Global communication strategy development and execution,
- Managing global and local advertising agencies,
- Media plan development and managing media agencies,
- Leading global qualitative and quantitative consumer & market research, analyzing market research data, managing research agencies (GfK, AC Nielsen, IQS & Quant),
- Planning & execution of BTL activities,
- Nationwide sampling initiative management,
- Budget planning and execution,
-POS materials development.

Reporting to Marketing Director.
Danone sp. z o.o.
Junior Brand Manager Activia
Responsibilities:
- Development, planning & execution of BTL activities,
- Cooperation with ATL agency and leadership on major projects of communication strategy,
- Leading quali&quanti researches: product tests, concept labs for new launches, Internet quali&quanti researches, communication tests. Analyzing consumer and market data from MEMRB (Insight database), GfK (HH panel), SMG/KRC (ATP),
- Developing long- and shortterm PR activities and managing PR agency,
- New product development and introduction to the market with prior market research and decision making process,
- Packaging development (creative agencies, printing houses),
- Activia website planning, development and managment,
- Sales forecasting,
- Budget planning, financial KPI’s controlling,
- Cooperation within global Danone company.
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Marketing Assistant - Marlboro Brand Group
Responsibilities:
- Development and coordination of event projects,
- BTL angency managment,
- Promotional teams managment,
- Development and production of direct marketing materials,
- Cooperation with creative agencies,
- Market analysis (AC Nielsen).

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Bądź Lwicą
Bądź Lwicą
Miejsce dla najbardziej wyjątkowych i interesujących Kobiet, wolnych emocjonalnie i niezależnych, każdego dnia coraz lepszych, odważnych i absolutnie pięknych, oraz dla wszystkich tych, które chcą sta
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Danone Group
Danone Group
Forum Danone'owców byłych i obecnych.
Design
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
electroESTETIK
electroESTETIK
Dla wszystkich lubiących muzykę z kręgu electro.
Faceci gotują
Faceci gotują
Grupa skupiająca miłośników dobrego jedzenia, przygotowanego własnymi rękoma. Stworzona po to, by pomóc zapracowanym, pasionym głównie na fastfoodach mężczyznom. Uwierzcie - gotowanie nie jest trud
Fani WordPressa
Fani WordPressa
Grupa fanów WordPressa, najlepszego na świecie darmowego systemu do blogowania, dzięki któremu sprawnie działa też wiele zwykłych firmowych stron internetowych.
Farmacja
Farmacja
QA/QC, R&D, Rejestracje, Produkcja i Marketing leków.
Farmakoekonomika
Farmakoekonomika
Gospodarka leków, HTA, EBM
***Film***
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?