Języki
angielski
biegły
włoski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Marketer
Koordynacja pełnego zakresu wspólnych działań marketingowych z operatorem (ATL, BTL)
przygotowywanie kwartalnych strategii wspólpracy, zarządzanie budżetem marketingowym
Przykłady realizowanych projektów:
- koordynowanie wdrożenia produktu mobilowego u wszystkich operatorów
- koordynacja współpracy sponsoringowej przy Mistrzostwach Świata w Siatkówce Mężczyzn Polska 2014 (Samsung - PLUS - PZPS)
- koordynacja działań z zakresu Customer Marketingu przy działaniach związanych z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Sochi 2014
przygotowywanie kwartalnych strategii wspólpracy, zarządzanie budżetem marketingowym
Przykłady realizowanych projektów:
- koordynowanie wdrożenia produktu mobilowego u wszystkich operatorów
- koordynacja współpracy sponsoringowej przy Mistrzostwach Świata w Siatkówce Mężczyzn Polska 2014 (Samsung - PLUS - PZPS)
- koordynacja działań z zakresu Customer Marketingu przy działaniach związanych z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Sochi 2014
Główny Specjalista ds. Zarządzania Kampaniamii
Zarządzanie projektami wsparciowymi w salonach sprzedaży GK TP, w tym m.in:
- wdrozenie wsparcia ofert GK TP w halach Media Marktu i Saturna (Btl, Atl, akcje promocyjne)
- wdrozenie wsparcia ofert GK TP w sieci sprzedaży telewizji N
- wdrożenie wizualizacji oraz wsparcia dla sieci sklepów komputerowych sprzedających ofertę GK TP
- projekt i wdrożenie aplikacji do zgłaszania leadów dla sieci agencyjnej
- wdrozenie wsparcia ofert GK TP w halach Media Marktu i Saturna (Btl, Atl, akcje promocyjne)
- wdrozenie wsparcia ofert GK TP w sieci sprzedaży telewizji N
- wdrożenie wizualizacji oraz wsparcia dla sieci sklepów komputerowych sprzedających ofertę GK TP
- projekt i wdrożenie aplikacji do zgłaszania leadów dla sieci agencyjnej
Specjalista ds. Kampani Trademarketingowych
1. bieżąca praca przy standardzie ekspozycji ofert w salonach oraz przy ekspozycji terminali,
2. przygotowywania niestandardowych narzędzi wspomagania sprzedaży ,
3. koordynowanie i rozliczanie kampanii trade marketingowych,
Prowadzone dodatkowe projekty:
- koordynacja zmiany wizualizacji w salonach Orange i TP
2. przygotowywania niestandardowych narzędzi wspomagania sprzedaży ,
3. koordynowanie i rozliczanie kampanii trade marketingowych,
Prowadzone dodatkowe projekty:
- koordynacja zmiany wizualizacji w salonach Orange i TP
Kierownik Sektora
Zakres obowiązków:
-odpowiedzialność za zasoby ludzkie ( rekrutacja, rozwój pracowników ich szkolenia)
-podejmowanie niezbędnych decyzji służących rozwinięciu osiągnięć ekonomicznych i ludzkich sektora w celu zoptymalizowania rentowności
- funkcja szkoleniowca i koordynatora wydarzeń specjalnych
-odpowiedzialność za zasoby ludzkie ( rekrutacja, rozwój pracowników ich szkolenia)
-podejmowanie niezbędnych decyzji służących rozwinięciu osiągnięć ekonomicznych i ludzkich sektora w celu zoptymalizowania rentowności
- funkcja szkoleniowca i koordynatora wydarzeń specjalnych
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
- podróże
- SPORT - kitesurfing, squash, wake, żeglarstwo
- gotowanie
- taniec
- SPORT - kitesurfing, squash, wake, żeglarstwo
- gotowanie
- taniec
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kobiety Biznesu Sukces Pisany Szminką
Grupa kobiet biznesu, chcących budować sieć kontaktów,wymieniać się doświadczeniami, promować siebie oraz swoje firmy, kobiet szukających inspiracji i pomysłów na własny biznes.