Ula Krowicka

UX Researcher and Designer
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza biznesowa Card Sorting Zarządzanie zmianą Customer Journey Mapping Projektowanie interakcji Zarządzanie Marketing Strategia marketingowa Microsoft Excel Microsoft Office MS Project Project Management Planowanie projektów User Experience Projektowanie doświadczeń użytkownika Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
hiszpański
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

VMLYR Poland
UX Designer
VMLYR Poland
UX Designer
Logo
Project Manager
Showroom.pl
Upnext Ltd.
Project Manager
Grupa Agora
Project Manager
Goldbach Interactive Poland
Junior Project Manager
Fundacja Dzieci Niczyje
Koordynator działu szkoleń i edukacji

Edukacja

Logo
User Experience Design, studia podyplomowe
Uniwersytet SWP
Logo
Human-Computer Interaction, studia podyplomowe
coursera.org
Logo
Psychology, magisterskie
Universidad Pontificia Comillas
Logo
Cultural Psychology, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Agile
Agile
Agile - project management
mobile user experience
mobile user experience
Grupa o projektowaniu interfejsów aplikacji, stron lub samych urządzeń mobilnych.
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.