Wypowiedzi
-
Bartłomiej C.:
Myślę, że chodzi o regenerację zużytego przedmiotu. Np. Silnika elektrycznego, który można remontować dwuetapowo. Np przewinięcie operacja na zewnątrz, a regeneracja zniszczonej osłony wirnika we własnym zakresie.
Służy do tego order ( u mnie YREF) typu refurbishment...i tyle na razie wiem. Również jestem zainteresowany informacją, jak taką naprawę/regenerację wykonać.
Może jutro będę wiedział więcej. Więc zapodam info ze szkolenia.
dodano:
A więc sprawa prosta - po wygenerowaniu przez ludzi z magazynu orderu typu refurbishment, w operacjach tworzysz jedną dla siebie - internal with confirmation, i jedną dla wykonawcy usługi - external - z której generujesz Purchase requisition (u mnie trafia on do SRM jako shopping card)
W moim przypadku dojdzie jeszcze utworzenie Production Orderu, z którego zgromadzone koszty zostaną przerzucone na PM order.
Po wykonaniu potwierdzeń czasu/księgowań faktur zdajesz na magazyn naprawiony detal (ma on odpowiednią klasę), następnie dokonujesz alokacji kosztów KO88 z orderu na detal - i już możesz go wydać ludziom z PM.
Ważne (z tego co wiem) aby ten naprawiany SAPkod miał 3 klasy (u nas C1-nowe, C2-naprawione i C3-uszkodzone) aby móc rozróżnić na stoku różne wartości przedmiotu.
Witam,
i oto znalazłem bratnie dusze...
Powiedz, czy po przyjęciu refurbishtu drukują się etykiety? Czy masz jakiekolwiek etyk. do oznaczania towarów?
Mam problem z prod. orderami gdzie po naprawie wewnętrznej( towar nie opuszcza miejsca) nie drukują się etykiety...
Czy wiesz gdzie dzwonią...? -
Witam Wszystkich,
Czy ktokolwiek z Was przyjmuje części po naprawie wew.(PM95; PM96) tranz. MB31 ?
Gdy przykmowane są GRy tranz. MB1B etykiety (tagi) sprzężone z drukarką np. Zebra drukują się.
Niestety, używając MB31 do przyjęc po naprawach(refurbishd) nie chcą się drukować , choć odznaczane są pola na ekranie startowym...
No...,stawiam wyzwanie....