Tomasz Szwarc

Doradca Klienta
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Komunikatywność Pozyskiwanie klientów Negocjacje Sprzedaż Obsługa klienta proaktywność

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Inter Car Sp. z o.o.
Doradca handlowy
Doradca handlowy w dziale sprzedaży
Verona Building Sp. z o.o.
Specjalista serwisu Gwarancyjnego
-prowadzenie działu technicznego(serwisu gwarancyjnego)
Grupa Allianz Polska
Doradca klienta
-pozyskiwanie nowych klientów dla banku
-sprzedaż produktów bankowych
-nawiązywanie nowych relacji z pośrednikami finansowymi w celu rozpoczęcia współpracy.
Polbank EFG S.A.
Mobilny Doradca klienta
-nawiązywanie nowych relacji z klientami
-aktywna sprzedaż produktów kredytowych
-podpisywanie nowych umów z klientami działu windykacji
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Zastępca kierownika zespołu ds. sprzedaży produktów ubezpieczeniowo inwestycyjnych
-tworzenie i wdrażanie nowych koncepcji dotyczących jakości obsługi klienta
-nadzór nad zespołem liczącym 10 osób,
-rekrutacja oraz szkolenie nowych pracowników jak również
-ścisła współpraca z oddziałami i doradcami Citibanku Handlowego
-realizacja planów i raportów sprzedażowych
-ponad to utrzymywałem stały kontakt z klientami oparty na ciągłym rozwijaniu relacji i informowaniu o aktualnej ofercie
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Przedstawiciel Telesales ds. Sprzedaży Produktów Inwestycyjnych i Ubezpieczeniowych
-sprzedaż produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych
-pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt z obecnymi
-przygotowywanie oferty dla klientów
-nadzór procesu sprzedażowego oraz finalizowanego przez Doradców
-Informowanie klientów o nowych produktach.
Logo
Przedstawiciel ds. telesprzedaży
Euro Bank S.A.
-sprzedaż kredytów gotówkowych
-kontakt z klientami banku w związku z ofertą kredytową
-przygotowywanie ofert sprzedażowych produktów bankowych

Szkolenia i kursy

2012 Szkolenie z zakresu rękojmi i gwarancji w kancelarii adwokackiej
2009 szkolenie z systemu Def3000 oraz kasjera walutowego
2008 Apoitment System – szkolenie z zakresu zwiększenia skuteczności sprzedażowej
2007 Techniki Sprzedaży – szkolenie z zakresu udoskonalania kontaktu z klientem
2006 MetLife szkolenie z zakresu ubezpieczeń
2006 Aegon szkolenie z zakresu inwestycji

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość- Inżynieria Zarządzania, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie i Marketing-organizacja i zarządzanie w biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami

Zainteresowania

Snowboard, turystyka, film

Inne

Jestem człowiekiem łatwo nawiązującym kontakt. Należę do osób, które potrafią same sobie organizować pracę, wyznaczać ambitne cele i je realizować. Nie boję się podejmowania decyzji i odpowiadania za nie. Jestem osobą dyspozycyjną i rzetelną.
Obsługa komputera: Bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz programów MS Orffice, biegła obsługa poczty elektronicznej oraz Internetu.