Umiejętności
Komunikatywność
Pozyskiwanie klientów
Negocjacje
Sprzedaż
Obsługa klienta
proaktywność
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista serwisu Gwarancyjnego
-prowadzenie działu technicznego(serwisu gwarancyjnego)
Zastępca kierownika zespołu ds. sprzedaży produktów ubezpieczeniowo inwestycyjnych
-tworzenie i wdrażanie nowych koncepcji dotyczących jakości obsługi klienta
-nadzór nad zespołem liczącym 10 osób,
-rekrutacja oraz szkolenie nowych pracowników jak również
-ścisła współpraca z oddziałami i doradcami Citibanku Handlowego
-realizacja planów i raportów sprzedażowych
-ponad to utrzymywałem stały kontakt z klientami oparty na ciągłym rozwijaniu relacji i informowaniu o aktualnej ofercie
-nadzór nad zespołem liczącym 10 osób,
-rekrutacja oraz szkolenie nowych pracowników jak również
-ścisła współpraca z oddziałami i doradcami Citibanku Handlowego
-realizacja planów i raportów sprzedażowych
-ponad to utrzymywałem stały kontakt z klientami oparty na ciągłym rozwijaniu relacji i informowaniu o aktualnej ofercie
Przedstawiciel Telesales ds. Sprzedaży Produktów Inwestycyjnych i Ubezpieczeniowych
-sprzedaż produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych
-pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt z obecnymi
-przygotowywanie oferty dla klientów
-nadzór procesu sprzedażowego oraz finalizowanego przez Doradców
-Informowanie klientów o nowych produktach.
-pozyskiwanie nowych klientów oraz kontakt z obecnymi
-przygotowywanie oferty dla klientów
-nadzór procesu sprzedażowego oraz finalizowanego przez Doradców
-Informowanie klientów o nowych produktach.
Szkolenia i kursy
2012 Szkolenie z zakresu rękojmi i gwarancji w kancelarii adwokackiej
2009 szkolenie z systemu Def3000 oraz kasjera walutowego
2008 Apoitment System – szkolenie z zakresu zwiększenia skuteczności sprzedażowej
2007 Techniki Sprzedaży – szkolenie z zakresu udoskonalania kontaktu z klientem
2006 MetLife szkolenie z zakresu ubezpieczeń
2006 Aegon szkolenie z zakresu inwestycji
2009 szkolenie z systemu Def3000 oraz kasjera walutowego
2008 Apoitment System – szkolenie z zakresu zwiększenia skuteczności sprzedażowej
2007 Techniki Sprzedaży – szkolenie z zakresu udoskonalania kontaktu z klientem
2006 MetLife szkolenie z zakresu ubezpieczeń
2006 Aegon szkolenie z zakresu inwestycji
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
Snowboard, turystyka, film
Inne
Jestem człowiekiem łatwo nawiązującym kontakt. Należę do osób, które potrafią same sobie organizować pracę, wyznaczać ambitne cele i je realizować. Nie boję się podejmowania decyzji i odpowiadania za nie. Jestem osobą dyspozycyjną i rzetelną.
Obsługa komputera: Bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz programów MS Orffice, biegła obsługa poczty elektronicznej oraz Internetu.
Obsługa komputera: Bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz programów MS Orffice, biegła obsługa poczty elektronicznej oraz Internetu.