Wypowiedzi
-
Witam
tak się zastanawiam jaki jest koszt oprogramowania który pozwala zarządzać kontaktami z klientem w CC, wykonywać połączenia i gromadzić dane o klientach??
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek -
Witam Wszystkich
ja ostatnio jestem ograniczony czasowo ale ogólnie proponuje wieczory po godz 19 w dni robocze (weekend odpoczywam z dala od komputera)
;-) -
Witam
- nie odpowiednie przygotowanie do nowego projektu;
- złe podejście do klienta(np. inaczej będziemy rozmawiali z klientem o ofercie telekomunikacyjnej a inaczej finansowej)
- źle dobrana grupa docelowa klientów
- predyspozycje nie każdy lubi rozmawiać na każdy temat
to takie myśli na początek -
Witam
Szukam pracy - najlepiej na stanowisku zarządzającym
jeśli jest potrzeba mogę wysłać CV
http://www.goldenline.pl/tomek-muzyk
Pozdrawiam Serdecznie -
Ja dodam takie stwierdzenie ze niestety często w wielu firmach jest obawa dot dzielenia się wiedzą wynika to z obawy złego odebrania przez swoich przełożonych gdyż to oni często uważają sie za osoby które najwięcej wiedzą - jak to wygląda jeśli ich podwładny jest bardziej pomysłowy
kolejne moje spostrzeżenie, to często pracownicy nie chcą wychylać się przed tzw rząd gdyż mają świadomość że źle zostanie to odebrane lub poprostu to nic nie da
to taki moje spostrzeżenie
uważam ze dobry manager powinien wyłowić z grupy pracowników tych pomysłowych i pokazać pozostałym że promuje takich ludzi nawet jeśli ich pomysły czasem nic nie dają ale najważniejsze że są
Pozdrawiam -
mysle ze w Call Center outband-owym najcześciej wedlug mnie stosowanym sysytemem jest sytem umowy zlecenia
W firmie w ktorej ja pracuje i praowałem to stawka godzinowa + prowizja za sprzedaż (produkty telekomunikacyjne)
Niestety na chwilę obecną obserwuje duży problem z pozyskaniem i potem utrzymaniem pracownika - znaczna część osób nie przychodzi na spotkania kwalifikacyjne a osoby ktore zapraszam do pracy tez nie przychodzą pracować, często pojawia sie argument ze znaleźli lepszą prace.
Ogolnie mozemy powiedzieć ze sytuacja zminiła sie na korzyść pracownika i to znacząco
a praca w CC jest dość popularna i można sobie "powybrzydzać"
Pozdrawiam Tomek -
Mi przypomniał się taki IVR-owy dowcip nagrany dla połączenia przychodzącego "aby połączyć się z konsultantem naciśnij przycisk z czerwoną słuchawką" hihihihihiihi wiem ze nie na temat ale tak chciałem dodać zabawnej atmosfery
-
Dzieki za wskazówki
Zastanawiam sie jeszcze jak optymalnie wykorzystac pomieszczenie
Najlepiej jakos przerobic istniejace stoły i dorobic ścianki miedzy stanowiskami. -
Gdzie mozna najlepiej i najtaniej zakupic meble zgodne z wymogami prawa do call ceter lub kto moze pomoc w ewentulnie zoptymalizowaniu pomieszczenia na potrzeby callcenter
Dieki za pomoc
Pozdrawiam Tomek -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy GL - Uwagi/Propozycje