Tomek Lewandowski

Tomek Lewandowski

Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów .
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Marketing bezpośredni Obsługa kluczowych klientów Keying Managing Key Accounts Negocjacje marketing produktu Public Relations Sales Sprzedaż sprzedaż usług Ekonomia MS Office: Word, Excel, Outlook marchandising Sprzedaż B2B negocjacie,

Języki

rosyjski
dobry
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Dexxon Poland Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
Do moich zadań należy : Realizacja planów sprzedaży u wyznaczonych klientów reprezentujących różne kanały sprzedaży : retail, reseler , e-commerce.
Sprzedaż produktów marki Emtec i opieka nad powierzonymi, kluczowymi klientami firmy na terenie całego kraju w kanale tradycyjnym i nowoczesnym .
Zabezpieczenie dostępności portfolio produktów Emtec u kluczowych klientów.
Organizowanie i realizacja oraz rozliczanie akcji promocyjnych.
Zarządzanie i negocjowanie warunków współpracy oraz zarządzanie budżetem
Prowadzenie projektów VPM w dystrybucji ogólnokrajowej produktów Emtec u klientów kluczowych w nowoczesnych kanałach sprzedaży.
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Emtec Consumer Media CEE /Dexxon Poland Sp. z o.o.
Sprzedaż produktów do wskazanych klientów na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Uzgodnienie akcji promocyjnych i ich realizacja w kanale foto, It, GSM, Współpraca z dystrybutorami lokalnymi .
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Instal-Mont S.c.
- nawiązywanie współpracy z firmami wykonawczymi branży grzewczo-sanitarnej
- aktywne wyszukiwanie inwestycji
- wycena i sprzedaż materiałów instalacyjnych oraz gotowych rozwiązań technologicznych
- rozliczenie wykonanych inwestycji
PUM Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy
- sprzedaż produktów branży instalacyjno-grzewczej w kanale dystrybucyjnym i wykonawczym .
- rozbudowa struktury sprzedaży na powierzonym terenie
- realizacja planów sprzedaży
- współpraca z firmami wykonawczymi
Logo
Przedstawiciel Handlowy
MK CAFE & TEA oddział Bydgoszcz
- wprowadzanie produktu na rynek,aktywne pozyskiwanie klientów
- marchandising produktów i materiałow reklamowych w kanale hurtowym i detalicznym
- prowadzenie akcji promocyjnych
- dobór i organizowanie pracy hostess
Formy zatrudnienia: etat w latach 1994-1997 , od 1997 własna działalność gospodarcza

Szkolenia i kursy

- szkolenie z technik komunikacji i interakcji społecznych w dziedzinie sprzedaży
- szkolenie z zasad ekspozycji produktów i rozmieszczenia produktów reklamowych
- wewnętrzne i zewnętrzne kursy na temat konkretnych produktów branż grzewczo-sanitarnej i multimedialnej

Edukacja

Logo
Zarządzanie finansami i marketing (absolutorium) , studia podyplomowe
Akademia Ekonomoczna w Poznaniu
Logo
Nauki Społeczne, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

W wolnym czasie:
- żeglarstwo
- kwalifikowana turystyka rowerowa
- gry zespołowe
Zawsze:
- gospodarka i marketing
- zjawiska socjologiczne

Inne

Cechuje mnie otwartość, konsekwencja w działaniu , cierpliwość , dobra organizacja czasu i pracy. Pracy poświęcam się bezgranicznie.