Umiejętności
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
komunikatywność
Motywowanie zespołu
Planowanie budżetu, kontrola kosztów
koordynowanie pracy podległych pracowników
zdolności interpersonalne (umiejętność budowania i utrzymywania kontaktów)
Rozliczanie kosztów
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Kampanii Reklamowych
BTL Vision
• Prowadzenie ogólnopolskich kampanii reklamowych mi. In. dla sieci Aptek Świata Zdrowia, Galenica Panax
• Pozyskanie podwykonawców dla prowadzonych projektów
• Utrzymywanie korzystnych relacji biznesowych z klientami agencji reklamowej
• Przygotowanie materiałów szkoleniowych
• Ustalanie harmonogramu akcji w danych rejonach
• Przygotowywanie rozliczeń i raportów z kampanii na podległym terenie
• Odpowiedzialność za dobór zespołu do projektu, oraz przeszkolenie nowych pracowników
• Pozyskanie podwykonawców dla prowadzonych projektów
• Utrzymywanie korzystnych relacji biznesowych z klientami agencji reklamowej
• Przygotowanie materiałów szkoleniowych
• Ustalanie harmonogramu akcji w danych rejonach
• Przygotowywanie rozliczeń i raportów z kampanii na podległym terenie
• Odpowiedzialność za dobór zespołu do projektu, oraz przeszkolenie nowych pracowników
Store Manager
• Odpowiedzialność za sprawne działanie salonu
• Nadzór nad kilkuosobowym zespołem
• Doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów
• Zamawianie towaru w oparciu o aktualne zapotrzebowanie klientów
• Utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klienta
• Przeprowadzanie rekrutacji pracowników
• Szkolenie i motywowanie podległego zespołu w celu maksymalizacji wyników sprzedaży
• Delegowanie i egzekwowanie realizacji powierzonych zadań
• Planowanie i organizowanie pracy własnej oraz podległego zespołu pracowników
• Monitorowanie działań konkurencji
• Nadzór nad kilkuosobowym zespołem
• Doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów
• Zamawianie towaru w oparciu o aktualne zapotrzebowanie klientów
• Utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klienta
• Przeprowadzanie rekrutacji pracowników
• Szkolenie i motywowanie podległego zespołu w celu maksymalizacji wyników sprzedaży
• Delegowanie i egzekwowanie realizacji powierzonych zadań
• Planowanie i organizowanie pracy własnej oraz podległego zespołu pracowników
• Monitorowanie działań konkurencji
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
AKTYWNE DZIECKO i AKTYWNY RODZIC
wychodząc na przeciw oczekiwaniom Rodziców stworzyliśmy te grupę, jako miejsce gdzie można się dowiedzieć, wymienić i poszukać inspiracji co i gdzie robić z dzieckiem, gdzie się rozwijać by po prostu