Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Area Sales Manager Automotive Aftermarket
Schaeffler
Odpowiedzialność za marki LuK, INA, F A G, Ruville
Obsługa klientów strategicznych na rynku Automotive Aftermarket PC i CV
Bezpośredni kontakt z Właścicielami, Managerami Zarządzającymi, Produkt Managerami
Planowanie sprzedaży,
Negocjowanie umów,
Analiza sprzedaży,
Planowanie akcji promocyjnych,
Organizowanie szkoleń technicznych,
Uczestnictwo w projektach międzynarodowych
Obsługa klientów strategicznych na rynku Automotive Aftermarket PC i CV
Bezpośredni kontakt z Właścicielami, Managerami Zarządzającymi, Produkt Managerami
Planowanie sprzedaży,
Negocjowanie umów,
Analiza sprzedaży,
Planowanie akcji promocyjnych,
Organizowanie szkoleń technicznych,
Uczestnictwo w projektach międzynarodowych
Key Account Manager ds. OEM Automotive / Aftermarket Automotive
Współpraca z producentami reflektorów i lamp samochodowych na terenie Polski (Valeo, Magneti Marelli AL, Olsa, Truck Lite i inni) w zakresie pierwszego montażu żarówek i lamp firmy Osram. Obsługa procesów wdrożeniowych, reklamacyjnych i handlowych.
Współpraca z największymi dystrybutorami części zamiennych w zakresie sprzedaży żarówek i lamp samochodowych na rynku aftermarket
Współpraca z największymi dystrybutorami części zamiennych w zakresie sprzedaży żarówek i lamp samochodowych na rynku aftermarket
Doradca Techniczny B2B ds. Kluczowych Klientów - Menadżer sprzedaży
Sprzedaż urządzeń do lokalizacji infrastruktury podziemnej, przygotowywanie udziału w przetargach dla jednostek publicznych na terenie południowo - zachodniej Polski
Kierownik Działu Wyrobów Drewnianych
Zarządzanie pracownikami. Zarządzanie dostawami, zapasami. Zarządzanie sprzedażą, ekspozycją, marżą. Szkolenia i rekrutacja pracowników.
Szkolenia i kursy
SZKOLENIA KOMPETENCYJNE
- Road Map (techniki sprzedaży) luty - czerwiec 2014 Mercury International
- akademia Key Account Managera - 10.2012 - 06.2013
- akademia Polpharmy - październik 2008
- szkolenie Typy Psychologiczne w Komunikacji ICN 25 - 29.02.2008 rok
- szkolenie Typy Klienta ICN 29.10 – 31.10.2007 rok
- Zarządzanie Zespołem – Rekrutacja, Motywacja, Coaching ING 15.04- 29.04.2006
- szkolenie WCS (Wzorcowy Cykl Sprzedaży) ING 8.05-13.05 2006 rok
- szkolenie PCO (Precontakt Orientation) ING 27.11-11.12 2003 rok
- szkolenie TSE (skutecznej sprzedaży). BAT, 05.11- 9.11 2001 r.
- szkolenie CES (seria przewagi konkurencyjnej) BAT, 3.06-8.06 2001 r.
- techniki sprzedaży i komunikacji; BAT, (cykl 12 szkoleń) 1998r.
- Road Map (techniki sprzedaży) luty - czerwiec 2014 Mercury International
- akademia Key Account Managera - 10.2012 - 06.2013
- akademia Polpharmy - październik 2008
- szkolenie Typy Psychologiczne w Komunikacji ICN 25 - 29.02.2008 rok
- szkolenie Typy Klienta ICN 29.10 – 31.10.2007 rok
- Zarządzanie Zespołem – Rekrutacja, Motywacja, Coaching ING 15.04- 29.04.2006
- szkolenie WCS (Wzorcowy Cykl Sprzedaży) ING 8.05-13.05 2006 rok
- szkolenie PCO (Precontakt Orientation) ING 27.11-11.12 2003 rok
- szkolenie TSE (skutecznej sprzedaży). BAT, 05.11- 9.11 2001 r.
- szkolenie CES (seria przewagi konkurencyjnej) BAT, 3.06-8.06 2001 r.
- techniki sprzedaży i komunikacji; BAT, (cykl 12 szkoleń) 1998r.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
- Sport aktywny: windsurfing, narciarstwo, siatkówka
- Turystyka zwłaszcza piesze wycieczki górskie
- Muzyka, motoryzacja, nauka - nowe technologie, technika,
- preferuje także dobrą rozrywkę, typu kino, teatr, czytam dużo książek
- uwielbiam poznawać świat, poprzez komputer, internet, turystykę i nawiązywanie kontaktów
- Turystyka zwłaszcza piesze wycieczki górskie
- Muzyka, motoryzacja, nauka - nowe technologie, technika,
- preferuje także dobrą rozrywkę, typu kino, teatr, czytam dużo książek
- uwielbiam poznawać świat, poprzez komputer, internet, turystykę i nawiązywanie kontaktów
Inne
Jestem człowiekiem o bardzo wysokim poziomie energii życiowej przy tym otwartym na otoczenie, wytrwałym i stanowczym. Potrafię zarażać swoim entuzjazmem i optymizmem oraz przekonywać do swoich pomysłów innych ludzi. W moim profilu psychologicznym dominują cechy osoby niezwykle rzetelnej, ale i szukającej nowych wyzwań. Dlatego kreatywność, samodzielność i wspaniała organizacja to moje atuty, którym zawdzięczam efektywną realizację zadań codziennych i długofalowych. Zawsze pracuję z pasją, ponieważ bardzo angażuję się w to, co robię i z determinacją dążę do wyznaczonego celu. Takie cechy charakteru sprawiają, że radzę sobie nawet z najtrudniejszymi wyzwaniami
Posiadam ogromną praktykę w pracy handlowca, sprzedaży różnych towarów i usług zarówno towarów szybko zbywalnych jak i segmentu B2B. Potrafię godnie reprezentować firmy oraz utrzymywać korzystne i trwałe relacje z klientami i współpracownikami.
Pracując od wielu lat w handlu na nowoczesnym rynku, wiążąc się z wielkimi koncernami, takimi jak OSRAM, British American Tobacco, ING, zdobyłem wiedzę i doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach, promocji i pozycjonowaniu różnych towarów.
Swoje doświadczenie zdobyłem współpracując zarówno z odbiorcami detalicznymi, dużymi sieciami handlowymi oraz z dużymi odbiorcami sektora B2B. Pozwala mi to przekraczać oczekiwane wyniki sprzedaży, zapewnić najwyższy standard obsługi klientów i utrzymać pozytywny wizerunek Firmy na rynku.
Dla moich przełożonych moją najmocniejszą stroną jest ogromna wiedza merytoryczna związana z produktami oraz doskonałe przygotowanie handlowe.
Posiadam ogromną praktykę w pracy handlowca, sprzedaży różnych towarów i usług zarówno towarów szybko zbywalnych jak i segmentu B2B. Potrafię godnie reprezentować firmy oraz utrzymywać korzystne i trwałe relacje z klientami i współpracownikami.
Pracując od wielu lat w handlu na nowoczesnym rynku, wiążąc się z wielkimi koncernami, takimi jak OSRAM, British American Tobacco, ING, zdobyłem wiedzę i doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach, promocji i pozycjonowaniu różnych towarów.
Swoje doświadczenie zdobyłem współpracując zarówno z odbiorcami detalicznymi, dużymi sieciami handlowymi oraz z dużymi odbiorcami sektora B2B. Pozwala mi to przekraczać oczekiwane wyniki sprzedaży, zapewnić najwyższy standard obsługi klientów i utrzymać pozytywny wizerunek Firmy na rynku.
Dla moich przełożonych moją najmocniejszą stroną jest ogromna wiedza merytoryczna związana z produktami oraz doskonałe przygotowanie handlowe.
Grupy
Aby mieć udany związek ...
Dlaczego tak wiele osób nie może znaleźć odpowiedniego partnera?
Dlaczego tak wiele związków sie rozpada?
Porady, opinie, doświadczenia dotyczące udanych związków
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Kod skutecznej sprzedaży
Inspiruje nas elegancka sprzedaż, którą Klient zamyka sam. Z pełnym przekonaniem i satsyfakcją. Sprzedaż, jako długoterminowa relacja z rynkiem i Klientami.
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.