Tomek Gliszczyński
Zrozumieć prawdziwe potrzeby klienta, uczciwie traktować partnerów - to moja droga do dostarczenia naprawdę potrzebnych i wartościowych usług.
Żyrardów,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista k. zespołem
Rozwój systemów zarządzania bankomatami i kartami płatniczymi.
Utrzymanie systemu w trybie 24/7
Utrzymanie systemu w trybie 24/7
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
Grupy
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
BCM
Business Continuity Management- grupa dla osób związanych z zagadnieniami ciągłości działania, zarządzania kryzysowego, zarządzania incydentami. Wymiana wiedzy, porady ekspertów, wydarzenia.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Byli pracownicy Centrum Kart Bankowych PBK
Wiadomo - grupa dla wszystkich kochanych debeściaków, którzy tyle sobie wzajemnie pomagali/przeszkadzali* w pracy, a których tak dawno nie widzieliśmy
Oprogramowanie IBM - grupa dyskusyjna
Grupa jest przeznaczona dla ludzi zainteresowanych technologią oprogramowania IBM oraz jej wykorzystaniem w biznesie. Ma na celu wymianę doświadczeń oraz umożliwienie użytkownikom kontakt ze specjalis
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Teoria Bezpieczeństwa
Bezpieczeństwo Informacji, bezpieczeństwo IT...
bezpieczeństwo..
i inne abstrakcyjne twory.
wszystkie kanały w obsłudze klienta
Grupa zajmowac sie bedzie wzajemną wymainą informacji na temat róznic w obsłudze klienta, w zaleznosci od wykorzystywanego kanału obsługi