Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału
Budowa struktur, sprzedaż, obsługa klienta - realizacje kontraktów i serwis - obszar woj. łódzkie. Od 1997 Dyrektor Regionu - obszar woj. łódzkie i mazowieckie.
Szkolenia i kursy
2009-2010 warsztaty prowadzone przez Francuski Instytut Gospodarczy, m.in.: marketing strategiczny oraz BSC
2006-2008 ścisła współpraca z Harvard Business Review - szkolenia i warsztaty z budowania wygrywających strategii
2003-2004 szkolenie z metodyki: Solution Selling.
2000-2003 współpraca z Instytutem Zarządzania w Warszawie.
2000-2001 kierowanie zespołem pracowników, zarządzanie zespołem handlowców, rola lidera w czasach kryzysu, sztuka prezentacji, szkolenia z szerokiego spektrum zagadnień internetowych
2006-2008 ścisła współpraca z Harvard Business Review - szkolenia i warsztaty z budowania wygrywających strategii
2003-2004 szkolenie z metodyki: Solution Selling.
2000-2003 współpraca z Instytutem Zarządzania w Warszawie.
2000-2001 kierowanie zespołem pracowników, zarządzanie zespołem handlowców, rola lidera w czasach kryzysu, sztuka prezentacji, szkolenia z szerokiego spektrum zagadnień internetowych
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Energia
Sprzedaż
Energia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
KLUCZOWE KOMPETENCJE:
Budowanie i rozwój biznesu: planowanie i realizacja budżetu, analiza i kontrola kosztów operacyjnych, kształtowanie i zarządzanie ofertą produktową, kształtowanie, wdrażanie polityki marketingowej oraz sprzedażowej, realizacja i optymalizacja procesów w bieżącej działalności spółki, product management.
Rozwijanie nowych rynków - budowanie i rozwój rynku nowych technologii w Polsce, budowanie relacji z kluczowymi partnerami handlowymi, poszukiwanie nisz rynkowych, analiza konkurencji, rozwijanie długotrwałych relacji, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań.
Zarządzanie strategiczne - budowanie struktur i tworzenie misji firmy, analizowanie i prowadzenie badań rynkowych, nadzorowanie realizacji strategii i celów średnio i długookresowych, kreowanie wizerunku firmy, uruchamianie działalności nowych projektów biznesowych.
Zarządzanie sprzedażą: planowanie i realizacja strategii sprzedaży, rozwijanie działalności handlowej, poszukiwanie nowych rynków zbytu, planowanie działań, budowanie relacji z klientami kluczowymi, budowanie zespołów sprzedażowych.
WYBRANE SUKCESY ZAWODOWE:
Wykreowanie i doprowadzenie do startu rynkowego nowej marki – eclicto.pl. Projekt oparty o nowy model dystrybucji elektronicznych treści na bazie innowacyjnych technologii (między innymi elektronicznego papieru).
Wykreowanie i skuteczne wdrożenie nowej strategii w firmie Kolporter Info S.A. Działanie to rozpoczęło wieloletni, dynamiczny rozwój firmy.
Wyprowadzenie giełdowej spółki SIMPLE z problemów finansowych. Przeprowadzenie szybkich i skutecznych zmian przełożyło się, po raz pierwszy od wielu lat, na dodatni wynik finansowy oraz na stabilne podłoże dalszego rozwoju.
Budowanie i rozwój biznesu: planowanie i realizacja budżetu, analiza i kontrola kosztów operacyjnych, kształtowanie i zarządzanie ofertą produktową, kształtowanie, wdrażanie polityki marketingowej oraz sprzedażowej, realizacja i optymalizacja procesów w bieżącej działalności spółki, product management.
Rozwijanie nowych rynków - budowanie i rozwój rynku nowych technologii w Polsce, budowanie relacji z kluczowymi partnerami handlowymi, poszukiwanie nisz rynkowych, analiza konkurencji, rozwijanie długotrwałych relacji, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań.
Zarządzanie strategiczne - budowanie struktur i tworzenie misji firmy, analizowanie i prowadzenie badań rynkowych, nadzorowanie realizacji strategii i celów średnio i długookresowych, kreowanie wizerunku firmy, uruchamianie działalności nowych projektów biznesowych.
Zarządzanie sprzedażą: planowanie i realizacja strategii sprzedaży, rozwijanie działalności handlowej, poszukiwanie nowych rynków zbytu, planowanie działań, budowanie relacji z klientami kluczowymi, budowanie zespołów sprzedażowych.
WYBRANE SUKCESY ZAWODOWE:
Wykreowanie i doprowadzenie do startu rynkowego nowej marki – eclicto.pl. Projekt oparty o nowy model dystrybucji elektronicznych treści na bazie innowacyjnych technologii (między innymi elektronicznego papieru).
Wykreowanie i skuteczne wdrożenie nowej strategii w firmie Kolporter Info S.A. Działanie to rozpoczęło wieloletni, dynamiczny rozwój firmy.
Wyprowadzenie giełdowej spółki SIMPLE z problemów finansowych. Przeprowadzenie szybkich i skutecznych zmian przełożyło się, po raz pierwszy od wielu lat, na dodatni wynik finansowy oraz na stabilne podłoże dalszego rozwoju.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.