Tomasz Zakrzewski

IT Consultant, Kapsch Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie incydentami IT Operations Strategia IT Certyfikaty

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kapsch Sp. z o.o.
IT Consultant
 Helpdesk w dziale General Electric, Allergan, Discovery Channel Polska..
 Reinstalacja sytemów operacyjnych z migracją danych na komputerach w Bankach : PKO BP,
PeKaO SA, BRE, Raiffeisen Polbank oraz Shell Polska.
 Instalacja i naprawy sprzętu komputerowego takich jak: serwery desktopy i notebooki firmy Dell u Klienta
 Parametryzacja systemów i włączanie ich w strukturę sieciową Klienta, uruchamianie sieciowych usług drukarskich.
 Uczestnictwo w dużych projektach informatycznych – dostawa, instalacja i uruchomienie (parametryzacja) sprzętu i systemów operacyjnych.
 Szkolenie Klienta z systemu operacyjnego Windows oraz aplikacji użytkowych.

Szkolenia i kursy

 18.03.2008 Microsoft - Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment for an MCSA
09.02.2006 Microsoft - Implementing and Administering Microsoft Windows 2000 Directory Services Infrastructure.
 26.11.2004- Microsoft - Managing a Microsoft Windows 2000 Network Environment.
 02.07.2004 Microsoft - Implementing and Administering Microsoft Windows 2000 Network Infrastructure .
 30.09.2003 Certyficate - Recert: IBM eServer xSeries Advanced System Problem Determination
 18.02.2003 Certyficate - HP Star Certified Service Professional : HP Personal LaserJet Printers.
 18.10.2002 Certyficate - IBM eServer xSeries Advanced System Problem Determination
 26.09.2002 Certyficate - Server + Certified Professional
 28.06.2002 Microsoft - Installing,Configuring,and Administering Microsoft Windows 2000 Professional
 25.04.2002 Microsoft - Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows 2000 Server
21.02.2001 Microsoft - Implementing and Supporting Microsoft Windows 95

Edukacja

Logo
Miernictwo elektroniczne i elektryczne., średnie
Technikum Elektroniczne

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

Technologie informatyczne, telekomunikacja, muzyka, turystyka

Inne

Prawo jazdy kategoria B