Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Operational & Logistics Manager
Suzo Happ
- wsparcie Dyrektora zarządzającego firmą,
- zarządzanie wdrażanymi projektami ( m.in. nowe produkty, wdrożenie informatycznego systemu zarządzania firmą),
- nadzór i organizacja stoisk firmy na targach branżowych – Polska, Ukraina, Czechy…
- zarządzanie zakupami firmy, prowadzenie negocjacji handlowych,
- zarządzanie i optymalizacja organizacji magazynu,
- przygotowanie firmy do auditów,
- zarządzanie stroną internetową,
- współpraca z prasą branżową pod kątem reklamy produktów i firmy.
- zarządzanie wdrażanymi projektami ( m.in. nowe produkty, wdrożenie informatycznego systemu zarządzania firmą),
- nadzór i organizacja stoisk firmy na targach branżowych – Polska, Ukraina, Czechy…
- zarządzanie zakupami firmy, prowadzenie negocjacji handlowych,
- zarządzanie i optymalizacja organizacji magazynu,
- przygotowanie firmy do auditów,
- zarządzanie stroną internetową,
- współpraca z prasą branżową pod kątem reklamy produktów i firmy.
Specjalista ds. Zakupów
- negocjowanie warunków z Dostawcami w zakresie ceny, terminowości i jakości dostaw,
- analizowanie rynku Dostawców,
- zakup części zamiennych na potrzeby Klienta,
- kontrola stanów magazynowych,
- przygotowywanie cenników dla Klientów firmy,
Lista wybranych Kontrahentów:
Cummins, Grayson, Bosch, DAF
- analizowanie rynku Dostawców,
- zakup części zamiennych na potrzeby Klienta,
- kontrola stanów magazynowych,
- przygotowywanie cenników dla Klientów firmy,
Lista wybranych Kontrahentów:
Cummins, Grayson, Bosch, DAF
Product Manager
- bliska współpraca i utrzymywanie długofalowych relacji ze strategicznymi Klientami i Dostawcami firmy w ramach realizowanych projektów,
- udział w tworzeniu strategii rozwoju firmy,
- analiza rynku i działań konkurencji (benchmarking),
- zarządzanie pracami zespołów wdrożeniowych, często z bezpośrednim udziałem przedstawicieli Klienta ( 10 – 50 osób),
- zarządzanie nowymi projektami wdrożeniowymi i inwestycyjnymi (risk assessment, planowanie, harmonogramowanie, weryfikowanie, walidowanie),
- tworzenie budżetu działu, zarządzanie i kontrola budżetu poszczególnych projektów,
- weryfikacja projektów pod kątem wymagań prawnych,
- zarządzanie dokumentacją projektową,
Lista wybranych Klientów:
Ikea, Oriflame, Tesco, Reckitt Benckiser, Duni, King Fisher, Lidl,
- udział w tworzeniu strategii rozwoju firmy,
- analiza rynku i działań konkurencji (benchmarking),
- zarządzanie pracami zespołów wdrożeniowych, często z bezpośrednim udziałem przedstawicieli Klienta ( 10 – 50 osób),
- zarządzanie nowymi projektami wdrożeniowymi i inwestycyjnymi (risk assessment, planowanie, harmonogramowanie, weryfikowanie, walidowanie),
- tworzenie budżetu działu, zarządzanie i kontrola budżetu poszczególnych projektów,
- weryfikacja projektów pod kątem wymagań prawnych,
- zarządzanie dokumentacją projektową,
Lista wybranych Klientów:
Ikea, Oriflame, Tesco, Reckitt Benckiser, Duni, King Fisher, Lidl,
Szkolenia i kursy
1) Marzec 2010 - Negocjacje biznesowe
Zdobyte umiejętności:
Umiejętność wykorzystywania różnych modeli prowadzenia negocjacji. Umiejętność wykorzystywania technik manipulacyjnych,
2) Wrzesień 2008 - Auditor wewnętrzny SZJ
Zdobyte umiejętności:
Prowadzenie auditów SZJ, wykrywanie i formułowanie niezgodności. Umiejętność oceny skuteczności działań korygujących,
3) Kwiecień 2008 - Metodyka Project Management IPMA
Zdobyte umiejętności:
Umiejętność sprawnego planowania realizacji projektów. Skracanie terminów realizacji projektu – filozofia łańcucha krytycznego,
4) Wrzesień 2007 - Zarządzanie ryzykiem w projekcie IPMA
Zdobyte umiejętności:
Znajomość metod identyfikacji i analizy ( jakościowej i ilościowej) ryzyka. Umiejętność reagowania na ryzyko (retencja, transfer, unikanie).
5) Wrzesień 2006 - Komunikacja i praca zespołowa w projekcie IPMA
Zdobyte umiejętności:
Znajomość skutecznych metod komunikacji w zespole projektowym. Sprawne zarządzanie konfliktem,
6) Kwiecień 2005 - Techniki sprzedażowe
Zdobyte umiejętności:
Techniki sprzedażowe i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem INTEL Polska – szkolenie prowadzone przez prof. B. Kwarciaka,
Zdobyte umiejętności:
Umiejętność wykorzystywania różnych modeli prowadzenia negocjacji. Umiejętność wykorzystywania technik manipulacyjnych,
2) Wrzesień 2008 - Auditor wewnętrzny SZJ
Zdobyte umiejętności:
Prowadzenie auditów SZJ, wykrywanie i formułowanie niezgodności. Umiejętność oceny skuteczności działań korygujących,
3) Kwiecień 2008 - Metodyka Project Management IPMA
Zdobyte umiejętności:
Umiejętność sprawnego planowania realizacji projektów. Skracanie terminów realizacji projektu – filozofia łańcucha krytycznego,
4) Wrzesień 2007 - Zarządzanie ryzykiem w projekcie IPMA
Zdobyte umiejętności:
Znajomość metod identyfikacji i analizy ( jakościowej i ilościowej) ryzyka. Umiejętność reagowania na ryzyko (retencja, transfer, unikanie).
5) Wrzesień 2006 - Komunikacja i praca zespołowa w projekcie IPMA
Zdobyte umiejętności:
Znajomość skutecznych metod komunikacji w zespole projektowym. Sprawne zarządzanie konfliktem,
6) Kwiecień 2005 - Techniki sprzedażowe
Zdobyte umiejętności:
Techniki sprzedażowe i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem INTEL Polska – szkolenie prowadzone przez prof. B. Kwarciaka,
Edukacja
Zainteresowania
Koszenie trawy, Góry...
Inne
Najważniejszy jest mały Tygrysek...
Grupy
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.