Tomasz Wróbel

Tomasz Wróbel

Koordynator Projektu, Kronospan

Języki

niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator Projektu
Kronospan
1. Budowa i rozwój sieci Autoryzowanych Punktów Sprzedaży pod nazwą Strefa Płyt poprzez pozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz poszukiwanie i weryfikacja lokalizacji spełniających odpowiednie standardy.
2. Nadzór nad autoryzowaną siecią sklepów firmowych na terenie całego kraju, realizacja budżetu, kontrola personelu podległych placówek oraz monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników,
3. Przygotowywanie i realizowanie programów promocyjnych, obsługa marketingowa, organizacja szkoleń i targów.
4. Opracowywanie i wdrażanie systemów motywacyjnych oraz lojalnościowych dla pracowników i wykonawców.
5. Bieżąca obsługa klientów indywidualnych grupy Kronospan, wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów, dbanie o odpowiedni wizerunek marki.
Efektem działań było otwarcie na przestrzeni 5 lat ponad 100 autoryzowanych punktów należących do 3 sieci: Centrum Paneli, DDD, Strefa Płyt.

Od 10,2007 ścisła współpraca z ramienia firmy Kronospan z firmą BRW Wnętrza Poznań na stanowisku: menedżer ds. sprzedaży projektu
1. Uczestnictwo w rozwoju sieci sklepów DDD, negocjacje z potencjalnymi partnerami handlowymi w ramach umowy współpracy i umowy franchisingowej oraz umowy najmu z właścicielami pozyskiwanych nieruchomości.
2. Prowadzenie szczegółowej dokumentacji procesów sprzedaży projektu, budżetowanie prowadzonych projektów.
3. Uczestnictwo w procesach implementacyjnych sklepów DDD
4. Kontrola operacyjna sklepu ( stworzenie arkusza kontroli operacyjnej z systemem motywacyjnym dla pracowników i właścicieli sklepu )
5. Szkolenie produktowe pracowników sklepów DDD.

1999 – 2002 Grupa Multifarb - Rzeszów
Stanowisko: specjalista ds. reklamy

Zakres obowiązków:
1. Współpraca z agencjami reklamowymi przy kreowaniu wizerunku firmy.
2. Organizacja otwarć nowych oddziałów grupy Multifarb w Polsce i na Ukrainie.
3. Wizualizacja wewnętrzna i zewnętrzna współpracujących punktów handlowych.
4. Opracowywanie, planowanie i wdrażanie promocji prosprzedażowych.
5. Przygotowywanie kampanii reklamowych w mediach, kontakt z mediami.
6. Przygotowywanie i dystrybucja materiałów reklamowych,
7. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i klientów firmy.
8. Przygotowywanie imprez masowych (targi, pikniki handlowe) skierowanych do klientów firmy, promujących produkty firmy.
9. Organizacja Rzeszowskiego Rajdu Samochodowego z ramienia głównego sponsora firmy Multimoto,
10. Opracowywanie programów motywacyjnych, ich wdrażanie oraz koordynacja.
11. Planowanie spotkań integracyjnych dla pracowników firmy i klientów.
12. Opracowywanie programów motywacyjnych, ich wdrażanie oraz koordynacja.

Szkolenia i kursy

• Ukończone szkolenia z zasad komunikacji interpersonalnej zorganizowane przez firmę Rymwid Training (Poznań 21,01,2008)
• Ukończone szkolenia dotyczące negocjacji handlowych zorganizowane przez firmę FPL Sp. z o.o. (Wisła 22-23,2003)
• Szkolenie z obsługi programu CDN Optima firmy Comarch zorganizowane przez firmę Insoft z Gdyni (Poznań 2004)
• Szkolenie „Zaawansowane techniki sprzedaży” (2004)
• Szkolenie „Negocjacje handlowe przez telefon”(2003)

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Politechnika Śląska

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Szybowce - ukończenie kursu szybowcowego uprawniającego do samodzielnych lotów szybowcem (Aeroklub Mielec 2006).
Alpinizm - ukończenie kursu wspinaczki wysokogórskiej (Tatry 1996).

Organizacje

• Członek Aeroklubu Mieleckiego
• Członek Rzeszowskiego Klubu Wysokogórskiego zrzeszonego w Polskim Związku Alpinizmu

Inne

• bardzo dobra organizacja pracy
• umiejętność pracy zarówno w grupie, jak i indywidualnie
• dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Corel)
• prawo jazdy kategorii B.