Tomasz Woźniakowski
Koordynator ds. Kontroli Rynku w Grupa Żywiec S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
FMCG
Merchandising
Microsoft Office
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Umiejętność pracy pod presją czasu
Zarządzanie Sprzedażą
BTL
Konsekwencja w działaniu
Negocjacje z dostawcami
Zarządzanie klientami
Sprzedaż B2B
praca w zespole
dobra organizacja pracy
Raporty KPI
Znajomość branży FMCG
znajomość rynku detalicznego
Kontakt z klientem
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Budowanie relacji handlowych
Sieci lokalne
Miłe usposobienie
umiejętność budowania relacji z ludźmi i współpraca w zespole
Sprzedaż detaliczna
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Kontroli Rynku
- tworzenie i rozliczanie zespołów sprzedażowych
- egzekucja sprzedaży w terenie
- odpowiedzialność za budowanie i rozwój „Sklepu Doskonałego”
- systematyczne monitorowanie jakości efektów pracy sił sprzedażowych w kanałach: detal tradycyjny, detal nowoczesny, gastronomia wg obowiązujących standardów
- ocena standardów usług realizowanych przez agencje merchandisingowe
- sprawdzanie poziomu egzekucji centralnych i regionalnych akcji promocyjnych oraz raportowanie o wszelkich niezgodnościach występujących na podległym terenie zgodnie z obowiązującymi procedurami
- egzekucja sprzedaży w terenie
- odpowiedzialność za budowanie i rozwój „Sklepu Doskonałego”
- systematyczne monitorowanie jakości efektów pracy sił sprzedażowych w kanałach: detal tradycyjny, detal nowoczesny, gastronomia wg obowiązujących standardów
- ocena standardów usług realizowanych przez agencje merchandisingowe
- sprawdzanie poziomu egzekucji centralnych i regionalnych akcji promocyjnych oraz raportowanie o wszelkich niezgodnościach występujących na podległym terenie zgodnie z obowiązującymi procedurami
Specjalista ds. Sieci Lokalnych
- zapewnianie realizacji zadań oraz planów cyklowych w podległych sieciach detalicznych oraz punktach sprzedaży
- weryfikację zgodności przestrzegania warunków umów u podległych klientów sieciowych
- negocjacje warunków współpracy z podległymi klientami
- tworzenie i weryfikacje account planów w podległych sieciach lokalnych
- zarządzanie powierzonymi, materiałowymi i finansowymi zasobami firmy zgodnie z procedurami i zasadami w BAT
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami DA w podległym terytorium, komunikowanie się i współpraca z innymi Specjalistami ds. Sieci Lokalnych oraz przedstawicielami innych działów
- budowanie relacji biznesowych ze środowiskiem z branży tytoniowej, jak i spoza branży w celu uzyskania przewagi konkurencyjne
- weryfikację zgodności przestrzegania warunków umów u podległych klientów sieciowych
- negocjacje warunków współpracy z podległymi klientami
- tworzenie i weryfikacje account planów w podległych sieciach lokalnych
- zarządzanie powierzonymi, materiałowymi i finansowymi zasobami firmy zgodnie z procedurami i zasadami w BAT
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami DA w podległym terytorium, komunikowanie się i współpraca z innymi Specjalistami ds. Sieci Lokalnych oraz przedstawicielami innych działów
- budowanie relacji biznesowych ze środowiskiem z branży tytoniowej, jak i spoza branży w celu uzyskania przewagi konkurencyjne
Doradca klienta
- nadzór nad bieżącą działalnością sklepów franczyzowych na podległym obszarze
- doradztwo i kompleksowe wsparcie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów
- koordynacja współpracy z dostawcami i producentami
- współtworzenie oferty asortymentowej
- analiza wyników finansowych sklepów oraz dbanie o realizację założonego poziomu sprzedaży
- koordynacja akcji marketingowych i otwarć nowych placówek
- doradztwo i kompleksowe wsparcie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów
- koordynacja współpracy z dostawcami i producentami
- współtworzenie oferty asortymentowej
- analiza wyników finansowych sklepów oraz dbanie o realizację założonego poziomu sprzedaży
- koordynacja akcji marketingowych i otwarć nowych placówek
Specjalista ds. Otwarć
- koordynacja procesu otwarcia sklepu Delikatesy Centrum zgodnie ze standardami firmy i sieci
- wsparcie franczyzobiorcy we współpracy z poszczególnymi działami firmy i dostawcami zewnętrznymi
- wsparcie sklepu przed otwarciem w zakresie zatowarowania, m.in.: złożenie odpowiednich zamówień na towar, koordynacja dostaw towaru terminowo i zgodnie z planem
- współpraca i koordynacja pracy załogi sklepu w celu ułożenia asortymentu zgodnie z planogramem
- wsparcie nowo otwieranych sklepów w zakresie przygotowania odpowiednich ekspozycji promocyjnych oraz sklepów już funkcjonujących w zakresie zmian ekspozycji towaru w celu maksymalizacji poziomu sprzedaży
- szkolenie załogi sklepu w zakresie właściwej ekspozycji towaru
- negocjacje i zamawianie towaru od dostawców regionalnych
- ścisła współpraca z Działem Ekspansji, Działem Marketingu, Działem Operacyjnym, Logistyką oraz dostawcami zewnętrznymi
- udział w razie potrzeb w projektach ogólnofirmowych
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
- wsparcie franczyzobiorcy we współpracy z poszczególnymi działami firmy i dostawcami zewnętrznymi
- wsparcie sklepu przed otwarciem w zakresie zatowarowania, m.in.: złożenie odpowiednich zamówień na towar, koordynacja dostaw towaru terminowo i zgodnie z planem
- współpraca i koordynacja pracy załogi sklepu w celu ułożenia asortymentu zgodnie z planogramem
- wsparcie nowo otwieranych sklepów w zakresie przygotowania odpowiednich ekspozycji promocyjnych oraz sklepów już funkcjonujących w zakresie zmian ekspozycji towaru w celu maksymalizacji poziomu sprzedaży
- szkolenie załogi sklepu w zakresie właściwej ekspozycji towaru
- negocjacje i zamawianie towaru od dostawców regionalnych
- ścisła współpraca z Działem Ekspansji, Działem Marketingu, Działem Operacyjnym, Logistyką oraz dostawcami zewnętrznymi
- udział w razie potrzeb w projektach ogólnofirmowych
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Specjalista ds. handlowych
Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe sp. z o.o.
- nadzorowanie sklepów spożywczych w zakresie dbałości o ekspozycję towaru, jakości obsługi klientów, przestrzegania przepisów sanitarnych (franczyza Eurocash - Groszek)
- współpraca z kierownictwem placówek handlowych oraz dostawcami w zakresie sporządzania planogramów
- monitorowani procesu zakupu w placówkach handlowych
- monitorowanie stoków magazynowych i zlecanie przesunięć magazynowych
- dbanie o kompletność danych w kartotekach produktów
- realizacja wewnętrznych programów promocyjnych w zakresie zakupu towaru i wdrożenia
- realizacja programów promocyjnych z dostawcami zewnętrznymi i nadzór nad wykonywaniem postanowień umów na świadczenie usług promocyjnych
- monitorowanie i raportowanie wartości sprzedaży, wartości marży, ilości klientów, wartości koszyka, wartości sprzedaży z m2, wartości salda magazynowego
- sporządzanie zapytań ofertowych, utrzymywanie kontaktów z PH oraz analiza ofert handlowych
- przeprowadzanie okresowych ocen pracowników oraz wnioskowanie o rekrutację nowych pracowników, rozwiązywanie stosunków pracy oraz szkolenia
- uczestnictwo w remanentach
- współpraca z kierownictwem placówek handlowych oraz dostawcami w zakresie sporządzania planogramów
- monitorowani procesu zakupu w placówkach handlowych
- monitorowanie stoków magazynowych i zlecanie przesunięć magazynowych
- dbanie o kompletność danych w kartotekach produktów
- realizacja wewnętrznych programów promocyjnych w zakresie zakupu towaru i wdrożenia
- realizacja programów promocyjnych z dostawcami zewnętrznymi i nadzór nad wykonywaniem postanowień umów na świadczenie usług promocyjnych
- monitorowanie i raportowanie wartości sprzedaży, wartości marży, ilości klientów, wartości koszyka, wartości sprzedaży z m2, wartości salda magazynowego
- sporządzanie zapytań ofertowych, utrzymywanie kontaktów z PH oraz analiza ofert handlowych
- przeprowadzanie okresowych ocen pracowników oraz wnioskowanie o rekrutację nowych pracowników, rozwiązywanie stosunków pracy oraz szkolenia
- uczestnictwo w remanentach
Koordynator regionalny
- zarządzanie zespołem ponad 100 merchandiserów
- rekrutacja oraz szkolenie merchandiserów
- organizacja i kontrola pracy merchandiserów w sieciach handlowych
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji handlowych z Klientem i kierownictwem
- koordynacja pracy promotorów na podległym terenie
- wykonywanie dokumentacji zdjęciowych z przeprowadzanych działań promocyjnych
- rekrutacja promotorów
- bieżące tworzenie raportów związanych z pracą podległych pracowników oraz odpowiednie motywowanie dla większej efektywności
- dbanie o zaplecze logistyczne akcji promocyjnych na podległym terenie
- stały kontakt z klientami agencji
- rekrutacja osób do pracy tymczasowej na stanowiska niskiego i średniego szczebla
- przygotowywanie i podpisywanie umów z podwładnymi
- rozliczanie podległych pracowników
- rekrutacja oraz szkolenie merchandiserów
- organizacja i kontrola pracy merchandiserów w sieciach handlowych
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji handlowych z Klientem i kierownictwem
- koordynacja pracy promotorów na podległym terenie
- wykonywanie dokumentacji zdjęciowych z przeprowadzanych działań promocyjnych
- rekrutacja promotorów
- bieżące tworzenie raportów związanych z pracą podległych pracowników oraz odpowiednie motywowanie dla większej efektywności
- dbanie o zaplecze logistyczne akcji promocyjnych na podległym terenie
- stały kontakt z klientami agencji
- rekrutacja osób do pracy tymczasowej na stanowiska niskiego i średniego szczebla
- przygotowywanie i podpisywanie umów z podwładnymi
- rozliczanie podległych pracowników
Koordynator ds. promocji i merchandisingu
- zarządzanie zespołem ok. 50 merchandiserów
- rekrutacja oraz szkolenie merchandiserów
- organizacja i kontrola pracy merchandiserów w sieciach handlowych
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji handlowych z Klientem i kierownictwem
- logistyka materiałów POS
- koordynacja pracy promotorów na podległym terenie
- wykonywanie dokumentacji zdjęciowych z przeprowadzanych działań promocyjnych
- rekrutacja promotorów
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń
- bieżące tworzenie raportów związanych z pracą podległych pracowników oraz odpowiednie motywowanie dla większej efektywności
- dbanie o zaplecze logistyczne akcji promocyjnych na podległym terenie
- stały kontakt z klientami agencji
- przygotowywanie i podpisywanie umów z podwładnymi
- rekrutacja oraz szkolenie merchandiserów
- organizacja i kontrola pracy merchandiserów w sieciach handlowych
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji handlowych z Klientem i kierownictwem
- logistyka materiałów POS
- koordynacja pracy promotorów na podległym terenie
- wykonywanie dokumentacji zdjęciowych z przeprowadzanych działań promocyjnych
- rekrutacja promotorów
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń
- bieżące tworzenie raportów związanych z pracą podległych pracowników oraz odpowiednie motywowanie dla większej efektywności
- dbanie o zaplecze logistyczne akcji promocyjnych na podległym terenie
- stały kontakt z klientami agencji
- przygotowywanie i podpisywanie umów z podwładnymi
Supervisor \ Koordynator ds. promocji
In-Store Sp. z o.o.
- koordynacja pracy promotorów na terenie całej Warszawy i okolic
- wykonywanie dokumentacji zdjęciowych z przeprowadzanych działań promocyjnych
- rekrutacja promotorów
- bieżące tworzenie raportów związanych z pracą podległych pracowników
- dbanie o zaplecze logistyczne akcji promocyjnych na podległym terenie
- stały kontakt z klientami agencji
- wykonywanie dokumentacji zdjęciowych z przeprowadzanych działań promocyjnych
- rekrutacja promotorów
- bieżące tworzenie raportów związanych z pracą podległych pracowników
- dbanie o zaplecze logistyczne akcji promocyjnych na podległym terenie
- stały kontakt z klientami agencji
Supervisor \ Koordynator ds. promocji
- koordynacja pracy promotorów na terenie całej Warszawy i okolic
- wykonywanie dokumentacji zdjęciowych z przeprowadzanych działań promocyjnych
- rekrutacja promotorów
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń
- bieżące tworzenie raportów związanych z pracą podległych pracowników oraz odpowiednie motywowanie dla większej efektywności
- dbanie o zaplecze logistyczne akcji promocyjnych na podległym terenie
- stały kontakt z klientami agencji
- organizacja i kontrola pracy merchandiserów w sieciach handlowych
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji handlowych z Klientem i kierownictwem
- logistyka materiałów POS
- wykonywanie dokumentacji zdjęciowych z przeprowadzanych działań promocyjnych
- rekrutacja promotorów
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń
- bieżące tworzenie raportów związanych z pracą podległych pracowników oraz odpowiednie motywowanie dla większej efektywności
- dbanie o zaplecze logistyczne akcji promocyjnych na podległym terenie
- stały kontakt z klientami agencji
- organizacja i kontrola pracy merchandiserów w sieciach handlowych
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji handlowych z Klientem i kierownictwem
- logistyka materiałów POS
Supervisor \ Koordynator ds. promocji
- koordynacja pracy promotorów na podległym terenie
- wykonywanie dokumentacji zdjęciowych z przeprowadzanych działań promocyjnych
- dbanie o zaplecze logistyczne akcji promocyjnych na podległym terenie
- kontakt z klientami agencji
- wykonywanie dokumentacji zdjęciowych z przeprowadzanych działań promocyjnych
- dbanie o zaplecze logistyczne akcji promocyjnych na podległym terenie
- kontakt z klientami agencji
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
muzyka, sport, historia, motoryzacja , elektronika i komputery
Inne
prawo jazdy kat. B, dobra znajomość programów pakietu MS Office, dobra znajomość topografii Warszawy i okolic, pełna dyspozycyjność oraz zaangażowanie w pracę
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Autka
Grupa dla pasjonatów motoryzacji, kierowców, podróżujących samochodami i wszystkich, którym cztery kółka nie są obce.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznes Handel
Handel B2B: oferta hurtowa, zatowarowanie sklepów i hurtowni, giełda B2B, zakupy B2B. Import z Chin, produkcja w Chinach
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Cień menedżera
Cien menedżera to największy, ogólnopolski program praktyk skierowany do studentów wszystkich kierunków studiów w całej Polsce. Sprawdź już dziś i postaw swój pierwszy krok do kariery!
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Dam prowizję
Miejsce w który zamieszczane są oferty współpracy za określoną prowizję. Masz biznes, chcesz rozszerzyć działalność, masz coś do zaoferowania ? daj prowizję !