Tomasz Wojtas

dzienikarz, Wirtualnemedia.pl

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wydawnictwo W.A.B.
współpracownik
notki, recenzje, korekty,...
Wirtualnemedia.pl
dziennikarz
newsy, artykuły, wywiady, opinie, wideo, promocja,...

Szkolenia i kursy

konferencje i szkolenia: SEO/SEM, Facebook NOW, Forum IAB

Edukacja

Logo
filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

internet, social media, muzyka, książki, futbol

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
Język giętki
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w branży IT i New Media
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Narzędzia PR
Narzędzia PR
Skupiamy się na narzędziach PR - ich specyfice, zastosowaniu i skuteczności
PR w Finansach
PR w Finansach
Misja naszej grupy to wymiana wiedzy i doświadczenia między wszystkimi uczestnikami procesów komunikacyjnych. Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami, wiedzą, przemyśleniami, ini