Doświadczenie zawodowe
dyrektor zarządzający
MarketingForces
doradztwo w zakresie strategii marketingowej
- prowadzenie procesów strategicznych wspierajacych budowanie marek.
- audyt strategii komunikacji marketingowej.
- strategia komunikacji
- prowadzenie procesów strategicznych wspierajacych budowanie marek.
- audyt strategii komunikacji marketingowej.
- strategia komunikacji
Senior Brand Manager / odpowiedzialny za marki lokalne
Uporządkowanie strategii markek lokalnych oraz opracowanie strategii całego portfela marek Nestle Waters (3 marki lokalne + 4 marki międzynarodowe)
Stworzenie nowych standardów komunikacji ATL, BTL i PR dla marki Nałęczowianka
Opracowanie pełnej strategii rozwoju oraz wprowadzenie na rynek nowego produktu w kategorii wód smakowych.
Stworzenie długoterminowych planów rozwoju marki oraz analiza i planowanie rozwoju całej kategorii pod względem rozwoju nowych produktów
Stworzenie nowych standardów komunikacji ATL, BTL i PR dla marki Nałęczowianka
Opracowanie pełnej strategii rozwoju oraz wprowadzenie na rynek nowego produktu w kategorii wód smakowych.
Stworzenie długoterminowych planów rozwoju marki oraz analiza i planowanie rozwoju całej kategorii pod względem rozwoju nowych produktów
Junior Product Manager
Opieka nad markami importowanymi Premium (Perrier, Vittel, San Pellegrino, Acqua Panna).
Analiza sprzedaży i projektowanie strategii marketingowo - handlowej dla tych marek
Silne połączenie działań marketingu bezpośredniego z trade marketingiem.
Zwiększenie znaczenia marek w kanale HoReCa oraz rozwój pozostałych dwóch kanałów sprzedaży.
Przygotowanie i prowadzenie programów promocyjnych
Przygotowanie programu lojalnościowego dla marek importowanych
Przygotowanie strategii repozycjonowania marki Mazowszanka
Przygotowanie planów taktycznych dla marki Nestle Aquarel zgodnych z międzynarodową strategią produktu
Budżetowanie działań marketingowych i kontrola nad realizacją budżetu
Wdrożenie programów marketingowych i kontrola
Analiza sprzedaży i projektowanie strategii marketingowo - handlowej dla tych marek
Silne połączenie działań marketingu bezpośredniego z trade marketingiem.
Zwiększenie znaczenia marek w kanale HoReCa oraz rozwój pozostałych dwóch kanałów sprzedaży.
Przygotowanie i prowadzenie programów promocyjnych
Przygotowanie programu lojalnościowego dla marek importowanych
Przygotowanie strategii repozycjonowania marki Mazowszanka
Przygotowanie planów taktycznych dla marki Nestle Aquarel zgodnych z międzynarodową strategią produktu
Budżetowanie działań marketingowych i kontrola nad realizacją budżetu
Wdrożenie programów marketingowych i kontrola
Koordynator Projektów
Tworzenie strategii komunikacji dla marek:
Żywiec – promocje sprzedaży dla marki piwa Żywiec. Akcja skierowana do grupy docelowej studentów. Silnie powiązana ze szczególnymi atrybutami życia studenckiego
Nokia – budowanie bazy danych
Idea POP – eventy, budowanie ARPU
PeKaO S.A. – wizerunek
Lipton Ice Tea – venty
Sun Tea – promocja sprzedaży
Knorr Gorący Kubek – promocja sprzedaży
Żywiec – promocje sprzedaży dla marki piwa Żywiec. Akcja skierowana do grupy docelowej studentów. Silnie powiązana ze szczególnymi atrybutami życia studenckiego
Nokia – budowanie bazy danych
Idea POP – eventy, budowanie ARPU
PeKaO S.A. – wizerunek
Lipton Ice Tea – venty
Sun Tea – promocja sprzedaży
Knorr Gorący Kubek – promocja sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Homo Inquietus
Dla "ludzi niespokojnych", członków, sympatyków i osób zaangażowanych w rozwój fundacji Homo Inquietus.
Główne cele fundacji:
Działalność związana z upowszechnianiem polskiej myśli filozoficznej.
R
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)