Tomasz Wilczyński

Dziennikarz, Portal SWIATOZE

Wypowiedzi

  • Tomasz Wilczyński
    Wpis na grupie Nie polecam ! w temacie militaria.pl
    23.08.2019, 14:28

    Jestem stałym klientem tego sklepu i muszę podzielić się przykrościami jakie z ich strony mnie spotkały. Mianowicie. Otrzymałem od nich kupon rabatowy jaki postanowiłem wykorzystać na zakupy właśnie w tym sklepie. Po wybraniu dość drogiego sprzętu i wpisaniu kodu rabatowego który umożliwił zmniejszenie ceny okazało się, że sklep zablokował mi możliwość kupna w systemie ratalnym. Informując Miliyaria.pl o tym fakcie długo mnie zwodzono, że problem nie leży po ich stronie tylko po stronie PayU. Po stronie systemu PayU sprawdzono zainstnialą sytuację i odpisano mi że problem jest tylko i wyłącznie po stronie Militaria.pl które z niewiadomych przyczyn blokuje transakcję nie wysyłając do PayU adresu email klienta. Zapewniono mnie w militaria.pl że lada moment problem zostanie rozwiązany. Do dnia dzisiejszego ten prosty błąd (konsultowałem z programistami) nie został usunięty. Wszelkie pytania w tej sprawie kończą się zawsze taką samą odpowiedzią. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Pytam się więc...po co dajecie klientom kod rabatowy skoro nie można z niego skorzystać? Czy usunięcie prostej usterki musi zajmować na chwilę obecną 23.08 już dwa tygodnie. Zawiodłem się na nich..nigdy nie myślałem że można tak kogoś zrobić w konia. Zaznaczam, że usunę ten komentarz jeżeli problem zostanie usunięty jednak nie mam nadziei.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do