Tomasz Wiatr

Kierownik Działu Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje New Business Development Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Działu Sprzedaży
Office Media Biuro Partner Sp. z o.o.
Benefit Systems SA
Kierownik ds. Handlowych
Happy Office
Kierownik Działu Sprzedaży
- odpowiedzialność za wynik finansowy Działu Sprzedaży,
- odpowiedzialność za należności i płatności przeterminowane,
- ściąganie płatności od kontrahentów.
- utrzymanie płynności przepływów pieniężnych,
- zwiększanie sprzedaży,
- pozyskiwanie kolejnych partnerów handlowych,
- realizacja celów strategicznych oraz wyznaczanych kampanii sprzedażowych,
- dbałość o jakość pracy Przedstawicieli Handlowych,
- rekrutacja Przedstawicieli Handlowych,
- opieka i indywidualny coaching Przedstawicieli Handlowych na wspólnych wizytach w terenie,
- odbywanie skutecznych strategicznych wizyt handlowych,
- planowanie pracy Działu Sprzedaży,
- rozliczanie Przedstawicieli Handlowych z powierzanych zadań,
- analiza wyników i wyznaczanie celów,
- przygotowywanie bilansów i materiałów operacyjnych,
- przygotowywanie strategii sprzedażowych,
- opracowywanie materiałów promocyjnych,
- weryfikacja i akceptacja ofert handlowych,
- szkolenia wewnętrzne,
- przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje,
- kontakt z kontrahentami firmy,
- budowanie partnerskich relacji handlowych,
- opieka nad flotą samochodową Działu Sprzedaży,
- wsparcie merytoryczne PH,
- wsparcie techniczne PH,
- praca nad poprawnym obiegiem dokumentów,
- praca nad poprawnym funkcjonowaniem platformy zakupowej http://www.happyoffce.pl
- odpowiedzialność za sprawność funkcjonowania systemu operacyjnego platformy zakupowej i panelu administracyjnego,
- praca nad zwiększeniem ilości asortymentowych,
- kontakt z grafikiem,
- kontakt z informatykiem,
- kontakt ze strategicznymi dostawcami,
- wdrażanie produktów do sprzedaży,
- negocjacje z dostawcami,
- wyszukiwanie nowych dostawców/ dostawców alternatywnych,
- planowanie,
- zarządzanie zmianą
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Tomasz jest nie tylko świetnym człowiekiem, ale i bardzo dobrym szefem. Zawsze dbał o swoich pracowników i służył pomocą. Jego najmocniejszą stronąjest pracowitość.
Happy Office
Przedstawiciel Handlowy ds. kluczowych Klientów
* sprzedaż pełnej oferty produktowej firmy
* profesjonalna opieka i dbanie o stabilność współpracy z Klientami firmy
* przygotowywanie ofert handlowych
* przygotowywanie wycen sprzedażowych
* udział w działaniach marketingowych firmy
* realizacja miesięcznych oraz rocznych planów sprzedażowych
* nawiązywanie kontaktów z kluczowymi Klientami dla firmy
* opieka nad powierzonym zespołem sprzedażowym działu handlowego
Happy Office
Starszy Przedstawiciel Handlowy
* sprzedaż pełnej oferty produktowej firmy
* umawianie spotkań z nowymi Klientami
* przeprowadzanie prezentacji Handlowych
* utrzymywanie kontaktów z aktywnymi Klientami
* dokumentowanie własnych działań (CRM)
* przygotowywanie ofert handlowych
* przygotowywanie wycen sprzedażowych
* udział w działaniach marketingowych firmy
* realizacja miesięcznych oraz rocznych planów sprzedażowych
Happy Office
Przedstawiciel Handlowy
* opieka nad powierzonymi Klientami firmy
* przygotowywanie ofert handlowych
* przedstawianie oferty firmy potencjalnym Klientom
* zakładanie i monitorowanie kartotek Klientów w systemach firmy
* realizacja planów sprzedażowych
* monitorowanie poziomu cen Klientów przydzielonych
* dbanie o pozytywny wizerunek firmy
* czuwanie nad procesem reklamacyjnym
Polkomtel Sp. z o. o.
Przedstawiciel handlowy ds. sprzedaży pre-paid, preseller
Polkomtel S.A Warszawa/ Target BPO
1. Regularne odwiedzanie punktów sprzedaży,
2. Nawiązywanie współpracy z nowymi klientami,
3. Praca z dystrybutorami/dostawcami,
4. Budowa oraz nadzór nad ekspozycją kart typu prepaid, merchandising
5. Zwiększanie dostępności produktów oraz wprowadzanie nowych produktów do punktów sprzedaży,
6. Kontrola poprawności cen produktów,
7. Kontrola stanu zatowarowania w produkty prepaid oraz obecności materiałów BTL w punktach sprzedaży,
8. Realizacja celów sprzedażowych obszaru.

Kompleksowa obsługa małych i średnich punktów sprzedaży detalicznej, dbanie o poprawną ekspozycję i dystrybucję produktów oferowanych przez firmę.
Solid Security
Asystent Przedstawiciela Handlowego
1. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz kompleksowa ich obsługa;

sprzedaż usług:
- ochrona fizyczna,
- obsługa gotówki,
- konwoje i inkaso,
- monitoring,
- patrole interwencyjne,
- systemy alarmowe,
- GSP (pojazd monitorowany)

2. Prowadzenie negocjacji handlowych,
3. Budowanie długotrwałych relacji z klientem,
4. Budowanie bazy klientów,
5. Sporządzanie odpowiednich dokumentacji i umów,
6. Prowadzenie rozmów telefonicznych; 1dzień w tygodniu praca przy telefonie.
Fundacja Dziecięca Fantazja
Wolontariusz
1. Pomoc przy organizacji imprez charytatywnych,

2. Pomoc w spełnianiu marzeń nieuleczalnie chorych dzieci.
MAN Bus Sp. z o.o.
Operator CNC
1. Praca na centrum obróbczym HULLER HILLE NBH- 230, produkcja detali z różnych materiałów do autobusów MAN Neoplan,

2. Produkcje zewnętrzne.
Logo
Bindery Assistant
Polestar Petty Ltd. in Leeds, Wielka Brytania
1. Produkcja magazynów i gazet,

(NUTS, What’s on TV, Weekend, Radio Times, Star Chic itd.)

2. Kontrola jakościowa,

3. Przezbrajanie maszyn introligatorskich FERAG.
MAN Star Trucks & Buses Sp. z o. o.
Operator CNC
1. Obsługa centr obróbczych:

- HULLER HILLE BLUESTAR 6 (SIEMENS SINUMERIK 840D),
- OKUMA SPACE CENTER MA500- HB,
- CNC FAMOT 400,

2. Produkcja detali do sliników MAN Neoplan z różnych materiałów oraz produkcje zewnętrzne.
Logo
Operator plazmy
PER-EKO sp. z o. o. w Starachowicach
1. Produkcja detali do kotłów centralnego ogrzewania.
Logo
Doradca klienta- Agent kredytowy
Agencja Banku BPH w Starachowicach/ Firma Finansowo- Usługowa RODSAR
1. Obsługa klienta indywidualnego,
2. Dobieranie odpowiednich ofert kredytowych,
3. Sporządzanie wniosków kredytowych,
4. Pośrednictwo w udzielaniu kredytów,
5. Weryfikacja kredytowa,
6. Przygotowywanie dokumentów oraz umów kredytowych.

Projekty

Platforma Aleo w Happy Office
HAPPY OFFICE ! Artykuły biurowe i spożywcze dla Ciebie.
Przygotowanie bazy danych oraz implementacja ze stroną www.happyoffice.pl, celem poszerzenia działalności handlowej o nowe rynki.
Platforma Aleo w Happy Office
HAPPY OFFICE ! Artykuły biurowe i spożywcze dla Ciebie.
Samodzielne przygotowanie bazy danych oraz implementacja ze stroną www.happyoffice.pl, celem poszerzenia działalności handlowej o nowe rynki.
Happy Connect - promotor marki Q-Connect w Polsce
Samodzielne zaprojektowanie nakładki marketingowej promującej produkty Q-Connect w branży artykułów biurowych.

https://www.youtube.com/user/HappyOfficePL
https://www.facebook.com/happyconnectpl/?ref=hl

Szkolenia i kursy

1. Centrum Kształcenia Praktycznego w Starachowicach; Obsługa i programowanie obrabiarek i frezarek sterowanych numerycznie CNC,

2. Oddział Banku BPH w Skarżysku- Kamiennej; Szkolenie z zakresu pełnej oferty dla klienta detalicznego

Edukacja

Logo
Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Wydział Finansów, Kierunek Finanse i Rachunkowość, Specjalizacja Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura

Zainteresowania

Basista [Stacja Kamczatka]

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Białołęka
Białołęka
Grupa dla mieszkańców dzielnicy Białołęka (Warszawa)
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Economist
Economist
Ekonomia, polityka, biznes, nowe technologie... czyli Economist!
Gitara
Gitara
Szarpać struny - yeah
HRO Personnel
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Jak zostać maklerem...
Jak zostać maklerem...
To forum dla osób zainteresowanych zdaniem licencji maklera papierów wartościowych, biorących udział w kursie lub przygotowujących sie samodzielnie.