Tomasz Wędziński

strony www / pozycjonowanie - wedzinski.com

Wypowiedzi

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na tablicy
    RT @smashingmag: Just in case you need it: How To Target Android Devices With CSS media queries - http://t.co/6aFQp5k0
    • 17.08.2012, 22:03
  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia w temacie Pozycjonowanie po "warszaffsku"

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Pozycjonowanie stron www w temacie Co myślicie o Piano? Wpłynie na serpy?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Synchrotronowa porażka
    23.07.2012, 18:55

    Wchodzę sobie na pierwszą lepszą podstronę:

    http://www.synchrotron.uj.edu.pl/o-solaris

    A tam wczytuje się obrazek 4 000 px na 3 000 px zmieniony tagami html do 300 x 200 px, full PRO.

    Z tego co ja widziałem to 60-80% z tych dofinansowań to jakiś ponury żart, a ceny najczęściej już w okolicach 90% są żartem.

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Synchrotronowa porażka
    23.07.2012, 03:44

    Widać, że środki unijne jak zawsze są bardzo dobrze rozdysponowane.

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Webdesign w temacie pytanie o licencje i zakres modyfikacji

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Webdesign w temacie Wykorzystanie zdjęć np. I'Maców itp w np. portfolio

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Pozycjonowanie stron www w temacie Monitorowanie pozycji w google

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia w temacie Googlasy zaczynaja sprzedaż top 1 ???

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Elbląg przyspiesza - nowe logo miasta
    29.05.2012, 19:04

    Właśnie dlatego napisałem "krytykowane". Wielu osobom się nie podoba. Jednak moim zdaniem dobrze spełnia swoją funkcję, a gwiazdka bywa fajnie używana np w logo miasta hosta Euro:

    Obrazek


    Lotnisko też ma pewne nawiązanie:

    Obrazek


    Poza tym wychodzę z założenia, że logo miasta ma nie tyle 'się podobać' co przekazywać jakieś wartości, idee, wizje grupom docelowym, którymi niekoniecznie są mieszkańcy tego miasta.

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Elbląg przyspiesza - nowe logo miasta
    29.05.2012, 17:22

    Moim zdanie krytykowane logo Poznania jest całkiem niezłe.

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Elbląg przyspiesza - nowe logo miasta
    29.05.2012, 14:59

    Pierwsze dwa to chyba symbole naćpania w elblągu, a trzecie mogłoby być logiem dla jakichś rzeczy typu permen/viagra ;-)

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Joomla! w temacie Dziwny błąd
    24.05.2012, 21:45

    jak rozwiążecie sprawę na privie to dajcie tu info co było nie tak :)

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie kolejny kryzys PR w blogosferze...
    24.05.2012, 21:39

    Bartek Głowacki:
    Tomasz Wędziński:
    W całej sprawie trzeba rozróżnić też kwestie takie, że oni nie potraktowali tak swojego klienta, ale osobę współpracującą, która również sposobem zachowania nie błyszczy. Nie robią tego również na co dzień. Wczoraj/dziś jest dzień hejtingu, ale później oni mogą mieć więcej osób zainteresowanych ich ofertą.

    Ale jedna iskra w postaci jednej wypowiedzi niezadowolonej blogerki uruchomiła "fanów" marki. Nawet pod dzisiejszym sprostowaniem na fan page'u marki pojawiły się wypowiedzi kilku - kilkunastu niezadowolonych z dotychczasowej obsługi klientów. Zaczęło się od wypowiedzi blogerki, a przeniosło się na narzekanie na obsługę klienta...

    Tylko pytanie czy to jakiś skromny procent klientów (a niezadowolonych klientów mają wszyscy, którzy mają ich więcej) czy faktycznie mają wszystkich jak leci w D.

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie kolejny kryzys PR w blogosferze...
    24.05.2012, 21:36

    Piotr W.:
    Tomasz Wędziński:
    W całej sprawie trzeba rozróżnić też kwestie takie, że oni nie potraktowali tak swojego klienta, ale osobę współpracującą, która również sposobem zachowania nie błyszczy. Nie robią tego również na co dzień. Wczoraj/dziś jest dzień hejtingu, ale później oni mogą mieć więcej osób zainteresowanych ich ofertą.
    To szkoda, że niedokładnie przeczytałeś dyskusję na fejsie, było trochę linków na temat jakości obsługi klienta właśnie :P

    No jeżeli obsługa też leży no to już bardzo źle, ale też trzeba pamiętać, że zawsze pewien procent jest mniej zadowolony.

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie kolejny kryzys PR w blogosferze...
    24.05.2012, 17:18

    Jako laik w kwestiach PR wygłoszę wręcz opinię przeciwstawną.

    Nie zdziwiłbym się gdyby zyski im wzrosły!

    Dlaczego?

    Nigdy nie słyszałem o tym sklepie/marce. Może z ich tru fanów rzeczywiście kilka procent się obrazi - ale w zasadzie raczej nie na dłuższą metę jeśli produkt, dostawa opieka nad klientem była cacy.

    Natomiast taki rozgłos jak dostali przyciągnął im masę nowych potencjalnych klientów, dziesiątki tysięcy podejrzewam. Część z nich może się zainteresować ich ofertą.

    W całej sprawie trzeba rozróżnić też kwestie takie, że oni nie potraktowali tak swojego klienta, ale osobę współpracującą, która również sposobem zachowania nie błyszczy. Nie robią tego również na co dzień. Wczoraj/dziś jest dzień hejtingu, ale później oni mogą mieć więcej osób zainteresowanych ich ofertą.

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Joomla! w temacie Dziwny błąd
    24.05.2012, 16:59

    ale masz tam cyrk ;)

    Wchodząc na główną w lewym menu znaki są ok. Będąc na głównej i klikając w 'strona główna' robią się krzaczki również w menu. Usuwając " &Itemid=1 " z adresu znów są ok znaki w menu.

    Podobnie na niektórych podstronach nawet krzaczków nie ma jak się coś wywali z adresu.

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Opera Leśna w Sopocie ma nowe logo - jak się podoba?
    12.05.2012, 00:06

    Super, może ciut inny font? Ale i tak jak dla mnie ekstra.

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Rebranding (czy coś) PZU
    11.05.2012, 12:28

    Ta wersja tu pokazana na forum ma inną kolorystykę niż to co pokazane na stronie PZU.

    Wtedy aż tak to nie razi.

  • Tomasz Wędziński
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Rebranding (czy coś) PZU
    10.05.2012, 17:55

    Mi trochę przypomina twarz - Z to nochal od północy do południa.

    Może pomysłem na wyróżnienie się było właśnie zrobienie gniota, którego normalnie każdy by się powstydził?

    Może wyszli z założenia, że skoro Koko Spoko to oni też wiochę dadzą (choć do piosenki nic nie mam) ?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do