Wypowiedzi
-
RT @smashingmag: Just in case you need it: How To Target Android Devices With CSS media queries - http://t.co/6aFQp5k0
- 17.08.2012, 22:03
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Wchodzę sobie na pierwszą lepszą podstronę:
http://www.synchrotron.uj.edu.pl/o-solaris
A tam wczytuje się obrazek 4 000 px na 3 000 px zmieniony tagami html do 300 x 200 px, full PRO.
Z tego co ja widziałem to 60-80% z tych dofinansowań to jakiś ponury żart, a ceny najczęściej już w okolicach 90% są żartem. -
Widać, że środki unijne jak zawsze są bardzo dobrze rozdysponowane.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
-
Właśnie dlatego napisałem "krytykowane". Wielu osobom się nie podoba. Jednak moim zdaniem dobrze spełnia swoją funkcję, a gwiazdka bywa fajnie używana np w logo miasta hosta Euro:
Lotnisko też ma pewne nawiązanie:
Poza tym wychodzę z założenia, że logo miasta ma nie tyle 'się podobać' co przekazywać jakieś wartości, idee, wizje grupom docelowym, którymi niekoniecznie są mieszkańcy tego miasta. -
Moim zdanie krytykowane logo Poznania jest całkiem niezłe.
-
Pierwsze dwa to chyba symbole naćpania w elblągu, a trzecie mogłoby być logiem dla jakichś rzeczy typu permen/viagra ;-)
-
jak rozwiążecie sprawę na privie to dajcie tu info co było nie tak :)
-
Bartek Głowacki:
Tomasz Wędziński:
W całej sprawie trzeba rozróżnić też kwestie takie, że oni nie potraktowali tak swojego klienta, ale osobę współpracującą, która również sposobem zachowania nie błyszczy. Nie robią tego również na co dzień. Wczoraj/dziś jest dzień hejtingu, ale później oni mogą mieć więcej osób zainteresowanych ich ofertą.
Ale jedna iskra w postaci jednej wypowiedzi niezadowolonej blogerki uruchomiła "fanów" marki. Nawet pod dzisiejszym sprostowaniem na fan page'u marki pojawiły się wypowiedzi kilku - kilkunastu niezadowolonych z dotychczasowej obsługi klientów. Zaczęło się od wypowiedzi blogerki, a przeniosło się na narzekanie na obsługę klienta...
Tylko pytanie czy to jakiś skromny procent klientów (a niezadowolonych klientów mają wszyscy, którzy mają ich więcej) czy faktycznie mają wszystkich jak leci w D. -
Piotr W.:
Tomasz Wędziński:
To szkoda, że niedokładnie przeczytałeś dyskusję na fejsie, było trochę linków na temat jakości obsługi klienta właśnie :P
W całej sprawie trzeba rozróżnić też kwestie takie, że oni nie potraktowali tak swojego klienta, ale osobę współpracującą, która również sposobem zachowania nie błyszczy. Nie robią tego również na co dzień. Wczoraj/dziś jest dzień hejtingu, ale później oni mogą mieć więcej osób zainteresowanych ich ofertą.
No jeżeli obsługa też leży no to już bardzo źle, ale też trzeba pamiętać, że zawsze pewien procent jest mniej zadowolony. -
Jako laik w kwestiach PR wygłoszę wręcz opinię przeciwstawną.
Nie zdziwiłbym się gdyby zyski im wzrosły!
Dlaczego?
Nigdy nie słyszałem o tym sklepie/marce. Może z ich tru fanów rzeczywiście kilka procent się obrazi - ale w zasadzie raczej nie na dłuższą metę jeśli produkt, dostawa opieka nad klientem była cacy.
Natomiast taki rozgłos jak dostali przyciągnął im masę nowych potencjalnych klientów, dziesiątki tysięcy podejrzewam. Część z nich może się zainteresować ich ofertą.
W całej sprawie trzeba rozróżnić też kwestie takie, że oni nie potraktowali tak swojego klienta, ale osobę współpracującą, która również sposobem zachowania nie błyszczy. Nie robią tego również na co dzień. Wczoraj/dziś jest dzień hejtingu, ale później oni mogą mieć więcej osób zainteresowanych ich ofertą. -
ale masz tam cyrk ;)
Wchodząc na główną w lewym menu znaki są ok. Będąc na głównej i klikając w 'strona główna' robią się krzaczki również w menu. Usuwając " &Itemid=1 " z adresu znów są ok znaki w menu.
Podobnie na niektórych podstronach nawet krzaczków nie ma jak się coś wywali z adresu. -
Super, może ciut inny font? Ale i tak jak dla mnie ekstra.
-
Ta wersja tu pokazana na forum ma inną kolorystykę niż to co pokazane na stronie PZU.
Wtedy aż tak to nie razi. -
Mi trochę przypomina twarz - Z to nochal od północy do południa.
Może pomysłem na wyróżnienie się było właśnie zrobienie gniota, którego normalnie każdy by się powstydził?
Może wyszli z założenia, że skoro Koko Spoko to oni też wiochę dadzą (choć do piosenki nic nie mam) ?