Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
BuildDesk Polska Sp. z o.o.
Marketing, ATL, BTL, PR & PA, Internet Marketing dla krajów Niemcy, Dania, Wielka Brytania, Holandia, Austria, Polska, trade marketing, przygotowanie i koordynacja programów partnerskich, B2B, B2C, Customer Service
wystawiono
Z największą przyjemnością wspominam czas wspólnej pracy z Tomaszem. Jest osobą niezawodną, lojalną i nadającą rytm pracy w grupie. Bardzo innowacyjne podejście do zadań, wciąż z nowymi pomysłami nierzadko zaskakującymi szerokim spojrzeniem na temat i nieszablonowym podejściem. Szczerze rekomenduję Tomasza na stanowiska wymagające innowacyjności, swobodnego korzystania z nowoczesnych technologii PR i marketingowych, ale również wymagających systematyczności i odpowiedzialności za podejmowane decyzje.
Specjalista ds. marketingu i komunikacji
BuildDesk Polska Sp. z o.o.
Wybudowanie marki i silnej pozycji na rynku. Tworzenie i realizacja strategii marketingowej. Planowanie i współpraca działań promocyjnych w mediach drukowanych i internetowych. Tworzenie marki i budowa pozycji na rynku. Działania lojalnościowe, promocyjne i komunikacyjne. kontrola i działania w ramach strategii PR. Tworzenie innowacyjnych rozwiązań internetowych w komunikacji z grupami klientów bezpośrednimi i dalszymi.
usługodawca
wystawiono
Tomasz przy każdym projekcie dawał z siebie 110% co pozwalało na sprawne przeprowadzanie kampanii i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w kampaniach on-line , które miałem przyjemność z nim realizować. Duże zaangażowanie z jego strony oraz wizjonerskie spojrzenie na projekty sprawiało, że praca z nim była czystą przyjemnością.
Koordynator Projektów Unijnych
Zespół Szkół Budowlanych
Koordynacja projektów unijnych. Przygotowywanie wniosków o dofinansowania. Tworzenie strategii działań w ramach sektora nauczania z wykorzystaniem środków unijnych. Realizacja i kontrola wykorzystania środków unijnych według wcześniej przyjętych projektów.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Organizacje
Greenpeace Polska - koordynator lokalny
WWF Polska - wolonatriusz
WWF Polska - wolonatriusz
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Muzyka Filmowa
Wszystko co Cię pociąga w muzyce filmowej, wszystko o muzyce filmowej i jej niepowtarzalnym klimacie...
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)